Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2017 11:20 - Само в „Петел“! Българка в чужбина написа на Бойко: Мразя България, баща ми почина заради пенсията си, синът ми няма да се върне!
Автор: bogolubie Категория: Други   
Прочетен: 1976 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 https://petel.bg/Samo-v----Petel-----Balgarka-v-chuzhbina-napisa-na-Boyko--Mrazya-Balgariya--bashha-mi-pochina-zaradi-pensiyata-si--sinat-mi-nyama-da-se-varne--__236602

Сimageамо в „Петел“! Българка в чужбина написа на Бойко: Мразя България, баща ми почина заради пенсията си, синът ми няма да се върне!


Нейното име е Руми Панек и коментарът ѝ е насочен директно към министър-председателя Бойко Борисов и народните представители. Публикуваме целия текст:

 

Добро утро, г-н Борисов и госпожи и господа народни представители на република България!

Как сте...?

Добре ли спахте след поредното увеличение на възрастта за пенсиониране...?

Защото докато вие спахте и сънувахте как добре ще ограбите отново народа, хиляди предстоящи пенсионери не мигнаха цяла нощ в търсене на решение как да се пенсионират.

Направихте така, че да мразя България, да мразя историята си, да мразя обичаите си, да мразя кръвта си българска и да се срамувам да се наричам българка.

Още от времето, когато ме орязахте от детски надбавки, заради дванадесет стотинки по-висок - подчертавам, брутен доход, а гледах как ромите след получени поредни социални помощи пируват по парковете ,но аз събирах жълти стотинки, за да купя нещо сладичко за сина си, който отгледах наистина сама.

Знаете ли, че баща ми не успя дори година да се порадва на пенсията си, Бог да го прости, защото се разболя от тревоги от вашите измислени промени в закона за пенсиониране?

Аз мразя България, г-н Борисов, и не искам никога повече да се връщам в родината си, няма и цент да вложа в нея по никакъв повод.

Но ще ви издам още една малка тайна: Един ден и моят син няма да иска да се върне в България и ще има хиляди други семейства с деца, които няма да искат да се върнат в България, а това означава, че един ден няма да има пари и за вашите (или поне вашите внуци и правнуци) заплати и пенсии...

И така, просто така, Република България, с нейната невероятна история и култура, ще бъде заличена като държава. Много тъжно, но факт!




Гласувай:
10



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bogolubie
Категория: Други
Прочетен: 13705144
Постинги: 14720
Коментари: 2351
Гласове: 9367
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031