Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2017 22:06 - Мили спомени
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 1182 Коментари: 4 Гласове:
21

Последна промяна: 14.12.2017 09:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За пръв път отидох на среща с бивши колеги във връзка с Коледа.

Наричат ни и се наричаме ветерани?!  Не съм питал ръководството, дали знае, че ветерани се наричат пенсионираните римски легионери?
Впрочем и ние бяхме полувоенизирани.  Намирахме се в нещо като военен лагер-влизаш и излизаш с пропуск само!  Веднъж сгафих, взеха ми пропуска и влизах с временен, докато решат,  как да ме накажат. Е, бях им нужен, разминах се с порицание само!
Така, че ветерани при нас съответства в значителна степен на римското определение!

Да, сега вече чакаме само новини ,кой е тръгнал към по добрия свят?!  Не ,че сме престарели кой знае колко!  Най-възрастните са над 80, най-младите сме около шестдесетте.
Солидна възраст за геронтофоби! За да захапят!
Горките, не знаят колко са близко до бариерата!

Няма какво да се лъжем все пак , остарели сме!
Една колежка изненадано възкликна по мой адрес- Къде е онова момче, стройно като топола?
И аз изненадано попитах, толкова ли съм напълнял? Честно казано, в най-добрите ми години теглото ми беше с 10 килограма под ръста, а сега е почти обратното
Или ,когато са ме харесвали най-много, майка ми ме определяше като смъртник? Да съм вземел мерки и да сложа килограми!?
А аз се чувствах като перце!

Имаше и хора ва срещата,които не ни бяха колеги,  но един ми се видя странно познат, чудех се от къде?
Попитах колега, тренираше футбол едно време
Поведе ме,  без нито дума  да каже,  към него.  Оказа се, че и той ме познава по физиономия.  Докато се чудехме от къде , колегата го попита по име,  не знае ли Джани Ривера? По името аз също го познах, бивш футболист....

Да, първо зарязах футбола, почти веднага след него и математиката..  Бях на път да зарежа и химията, но френският ме спаси.....   За щастие! Щеше да е прекалено! Евреите прощават две грешки с дадени пари, а аз да направя трета?!
Защото там наистина постигнах върха на възможностите си!


В отговор на въпроса на колегата, адресиран към бившия футболист, казах, че той иначе   няма как да ме познае,защото сега съм по -млад и по-красив от преди?

Какво да се прави, човек трябва да се присмива над собствените си недостатъци в момента, за да ги приеме!...



Гласувай:
22


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Това за любознателните!
14.12.2017 14:04
На колко години е главният герой!?
Смятам , че задоволих любопитството им с точност до 10 % ! Това е добра точност, за да остане място и за малко разсъждения!
Ще се радвам, ако задоволеното любопитство им насити и глада!

Хубав ден на всички приятели!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Ако бях оставил постинга за днес, ...
14.12.2017 22:06
Ако бях оставил постинга за днес, със сигурност нямаше да го има

Но радостта ми беше голяма! Зарадвах се на хора, които не бях виждал отдавна, видях, че и те се радват, че ме виждат!....
цитирай
3. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
15.12.2017 09:13
Има хора, които остаряват млади, защото бързо се предаватна инерцията, но онези, които запазят творческия си дух и не се предадат на инерцията, си остават действени и млади дори в дълбока старост. Убеден съм, че ти си от вторите...
Светли празници, приятелю!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
15.12.2017 12:53
batogo написа:
Има хора, които остаряват млади, защото бързо се предаватна инерцията, но онези, които запазят творческия си дух и не се предадат на инерцията, си остават действени и млади дори в дълбока старост. Убеден съм, че ти си от вторите...
Светли празници, приятелю!


Така е, начинът на живот е определящ
Имам приятел, бивш футболист, 16 години е по-голям от мен Това го казвам, защото се движи като младеж по улиците и стойката му е младежка
Беше почнал да забравя Но не знам дали контактите са причина, необяснимо си върна свежестта на паметта
Които не го познават, казват ,че е на около 50 години
Има и други като него и те ми са пример!
Паметта трябва да се тренира Откакто съм в блога, той ми е тренировъчен център Обикновено разчитам на паметта, въпреки ,че са възможни грешки Рядко ползвам справочници или чужди цитати!
Прав си, точно така е , както си го написал

Хубави празници и на тебе, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133157
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102590
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031