Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2007 16:00 - ГОЛЕМИЯ ГРАД ДАЛЕЧ Е ОТ РАЯ
Автор: yuliya2006 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 712 Коментари: 6 Гласове:
0



Големия град далеч е от рая,
там птици не пеят на свобода.
Уплашени някак си бягат,
покрити от слой в прахта.

Големия град далеч е от рая,
там душата е свита на пет.
Няма в очите онази искрица,
от планините покрити със сняг.

Големия град далеч е от рая,
там си малък ,нищожен човек.
Загубен в грохот,звук на коли,
далеч от покоя,ухаещ на треви.

Големия град далеч е от рая,
там езера кристални ги няма.
И синевата не виждаш от смог,
небето над теб е с друг цвят.

Големия град далеч е от рая,
сърцето ти там не тупти.
Когато изгрева срещаш с лъчи
и те гали и милва с радост.

Големия град далеч е от рая,
там си объркан ,не си ти.
Очите не греят,душата не пее,
сезони там няма,има само бетон.


ДЖУЛИЯ  БЕЛ



Тагове:   град,   Далеч,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. esen - Тъжен е този голям град...
21.09.2007 16:54
Но да се надяваме, че всеки ще намери своето оазисче там.
Поздрави!
цитирай
2. yuliya2006 - Есен, благодаря!Това е за душата, ...
21.09.2007 18:20
Есен,благодаря!Това е за душата, отдалечена от природата.Това е за връщане към нея, защото само там може да открием истинския рай.Дано градовете ни започнат да се връщат към ценното,истинското и тогава човек ще диша чист въздух,птича песен ще се чува.Има такива градове в света,защо и при нас да не стане.За сега само мечта-невъзможна.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. furiika - Да, в големия град
22.09.2007 13:05
сме като мъртви души...
цитирай
4. feminaslim2007 - Аз мога да се съглася с теб,
22.09.2007 18:23
но само частично. Да - има го смога; да - въздуха не е чист; да - няма поля и езера; да - има коли и грохот; да - има много бетон. НО... не - душата не е свита на 5; не - искрицата я има, зависи от човека; не - не съм малка и нищожна; не - сърцето ми си бие много добре; не - аз съм си АЗ и често душата ми пее, е, за това има и изключения, естествено!
Разбирам смисъла ти, но разсъждавах чисто буквалистично.
Поздрави и лек ден!
цитирай
5. yuliya2006 - Феми, благодаря!Знаеш ли винаги си ...
22.09.2007 22:03
Феми,благодаря!Знаеш ли винаги си спомням думите на Ванга за големите градове.За това как тя вижда хората там различни,с много пороци,агресивни,нервни.Това не е обида към тези който живеят,защото и аз живея в среденоголям град.И повярвай ми когато отида извън него виждам пролетта в най-красиви тонове.Виждам зимата като в приказките а после се връщам в града и той ми се струва много много различен от това, което на друго място същия ден съм видяла.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
6. feminaslim2007 - Да, аз те разбрах,
23.09.2007 00:48
но имах предвид това, че всичко си опира пак до човека и до това как сам се е настроил да гледа на света и на ставащото около него. Защото познавам хора, които живеят на места нямащи общо с изброените от теб гадости на града, ама въпреки това, могат единствено да се сърдят на някого и всичко и всички все да са им криви за нещо! Просто това е до " вътрешните очи " , както ги наричам аз - нямаш ли ги, където и да си, все ще ти е зле. Имаш ли ги - колкото и да е черно край теб, все ще видиш и нещо беличко, на което да се порадваш. Но е вярно, че е добре да разнообразяваме, но това при мен е по-скоро като бягство от сивото ежедневие, отколкото от смога, колите и т.н.
Поздрави и лека! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7365373
Постинги: 1506
Коментари: 12079
Гласове: 61495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031