Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2007 07:49 - ХРИСТО БОТЕВ - КЪДЕ СЪМ...
Автор: yuliya2006 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5446 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 03.01.2008 23:03


imageХРИСТО БОТЕВ-КЪДЕ СЪМ...

Къде съм аз ,повел другари,
на сигурна смърт, да ги заложа.
За святата наша България,
жертвен агнец да ги пренеса.

Къде съм аз повел другари
а всеки тук скрил се-робски дух.
А аз дошъл съм да ги спасявам,
народ велик да го правя днес.

Къде съм аз повел другари
а този нещастен овчар за овца.
Ще ми подвиква да бързам,
да плащам че турците идват.

Къде съм аз , кажи ми къде,
като Христос на кръста разпнат.
Да им простя, те не знаят,
че трябва да станеш, иначе си роб.

ДЖУЛИЯ  БЕЛ




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buket - *
04.11.2007 08:46
Къде е водача и кой е овчаря нещастен?
Да, вече приличаме на роби!
Свободни...и с пълни кореми!
Под ярем но със корем,
стига ни, друго не щем!
цитирай
2. yuliya2006 - Страшното е, че това е била реалн...
04.11.2007 09:09
Страшното е, че това е била реалността тогава.Сблъсака на гения-поет,надминал времето с онази жалка действителност за пълния стомах на роба.Нима няма нещо общо със сега.Народа заплю учителите от страх ,да не им отнемат залъка.А не виждат че тази държава се източва организирано,методично,скрито.И че го лъжат,лъжат,защото знаят неговото болно място-мълчанието и покорността на роба.Колко години още трябва да минат...
Четях великата пророчеца Слава Севрюкова,била е ползвана от Държавна сигурност,от КГБ,с нейни прозрения учени са печелили Нобелова награда.И това което прочетох за Ботев ме потресе,за оня сблъсък в който той стана герой, но другото-народа, като еврейте когато предадоха Христос.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. yuliya2006 - ВЕЛИКИТЕ ХОРА ПРАВЯТ ЕДИН НАРОД ...
04.11.2007 10:44
ВЕЛИКИТЕ ХОРА ПРАВЯТ ЕДИН НАРОД ВЕЛИК! БОТЕВ БЕ ТОЧНО ТАКЪВ!
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
4. buket - Да!
05.11.2007 08:52
За това не искам да се обезверявам, и такъв ще съм до край!
Усмивки!
Хайде усмихни се, усмивката дава сила!
:)))
цитирай
5. tomich - Точно така!
02.06.2009 22:43
- роби са били и роби ще останат, ако не станат, ако веднаъж завинаги не се простят с робското си мислене! Ботев е велик поет, но е бил слаб наивен стратег...
Възхищавам се на гениалните му стихове, на смелостта и безпределната обич към Отечеството, на огнената му ненавист към турските изедници, българските чорбаджии и предатели на родината, но не мога да се примиря, че напразно се е жертвал... И сега е същото, права си. Тоз народ, като че ли е забравил героичното си славно минало.Още един Паисий ли му трябва, не знам?!
"Великите хора правят един народ велик!" Аз бих го казал другояче: Великите хора с личния си пример учат народа как да стане велик! За жалост нашият народ никога няма да стане велик народ не само защото нямаме съвременни ботевци, а защото петвековното турско робство изглежда е заличило в българина гените на непримиримостта и съзнанието за собственото му достойнство и чест. Това е положението, Джулия, колкото и неприятно да е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7394013
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930