Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2008 09:59 - НА РУСИЯ С ЛЮБОВ
Автор: yuliya2006 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1144 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 18.01.2008 09:40


image
В ПАМЕТ НА ГОЛЯМА ДЪЩЕРЯ НА РУСИЯ - АННА ПОЛИТКОВСКАЯ

Волния дух си отиде,
падна гъста мъгла.
Страх скова душата,
юмрук, някой тихо убиха.

Волния дух си отиде,
глътка въздух в тъмния ден.
Изстрел в засада - смърт,
за назидание тя бе убита.

Волния дух си отиде,
всичко потъна в мъгла.
Страх скова душата,
над Русия легна скръбта.

17.01.2008
ДЖУЛИЯ  БЕЛ

"РУСИЯ НА ПУТИН"  АННА ПОЛИТКОВСКАЯ
http://www.bgbook.dir.bg/book.php?ID=22994


Великия син на Русия, тази която обичам
ВЛАДИМИР ВИСОЦКИЙ - АЗ НЕ ОБИЧАМ

Аз не обичам изхода фатален-
не ще се уморя да бъда жив.
Сезонът е сезон за мен банален,
щом не подхваща радостен мотив.

Аз хладния цинизъм не обичам,
не вярвам във възторга .Мразя аз
през рамото ми да надничат
и да четат писмата ми в захлас.

Аз не обичам разговори спрели
или половинчатите неща.
Аз не обичам в гръб когато стрелят,
а също - ако стрелят във гръдта.

Съмнения, сплетни - заобикалям.
Във почестите виждам жило зло.
Аз мразя срещу косъма да галят,
да драскат със желязо по стъкло.

Аз не обичам ситостта - пред нея
бих предпочел невъздържаността
Досадно ми е, щом честта линее
и е на почит всяка клевета.

Аз не случайно не изпитвам спрямо
прекършения полет жал:презрял
насилието, слабостта, аз само
към него - към Христос изпитвам жал

Страхлив не се обичам, не обичам
да бият някой без вина и сам
Аз не обичам в мене да надничат
но повече - когато плюят там

Манежи не обичам и арени
Там сменят милион за лев от раз
И нека стават занапред промени-
това не ще го заобичам аз

ВЛАДИМИР ВИСОЦКИ






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ОТ ДАСКАЛЕСКУ
17.01.2008 12:48
Боже Джули,благодаря ти,това ме расплака. Тази жена никога няма да бъде забравена. Путинката идва да се среща с Серго Пора. Дано да си го прибере в своята мила бълшая страна!!!
Още веднъж БЛАГОДАРЯ
ОТ ЧОВЕКА КОЙТО ДОКАТО ГО ИМА ЩЕ СЕ БОРИ СРЕЩУ КРАДЛИВОТО ПРАВИТЕЛСТВО И ТЕХНИТЕ ПРИЯТЕЛЧЕТА.
цитирай
2. marty - Джулс,
17.01.2008 19:33
Не бих влизала вече изобщо в Блог.бг, ако не си ти !
Пак толкова актуална и искренна....
Толкова си готина Джулс!
Бъди щастлива !
цитирай
3. yuliya2006 - Скъпи Даскалеско, те я убиха и падна ...
17.01.2008 21:30
Скъпи Даскалеско, те я убиха и падна мъгла над Русия.Тя идва към нас със страха, със ехидните светещи безумни очи, с мълчанието на агнетата.
Винаги първите жертви са журналистите, после са политиците и после обикновенния човек със съвест.
Аз обичам Русия на Лев Толстой, на Булгаков, на Висоцки. На Елена Блаватская и великия Николай РЬОРИХ. Аз обичам този народ и ще го обичам а престъпниците аз никога няма да приема.
с обич ДЖУЛИ
цитирай
4. yuliya2006 - Марти, толкова много ми липсваш. ...
17.01.2008 21:36
Марти, толкова много ми липсваш.Трябва да говорим за тези смели хора, който не се страхуваха да говорят истината като човешки същества.
Руските пазари от който бяхме изгонени, са ни нужни, руската култура близка на нас ни е нужна. Но когато в тази страна убиват нейната съвест, това на нас не ни е нужно, защото е страшно и опасно
Правото на глас е висше право на демокрацията, няма ли го значи диктат и окови
с обич ДЖУЛИ
цитирай
5. ok3223 - Да,да..
23.01.2008 10:25
Не ми отговаряш на въпроса.Прочела ли си нещо,написано на политическа тема от покойната.Да видиш,да разбереш,да се опиташ да си обясниш поне до известна степен случилото се.Не си.За да се добереш до истината,търси първоизточника.Причината,повода. А той е в писаното от нея.Политиката е жестоко игра,в която много стотици политици,публицисти и журналисти са загивали и загиват.Стамболов,Стамболиииски,Гео Милев,Хр.Ясенов,Вапцаров и мн.др.Десетки са само у нас.В света 10-ки хиляди...Прочети нещо от нея?
цитирай
6. yuliya2006 - Скъпи Анде, не бих писала ако не съм ...
24.01.2008 22:35
Скъпи Анде, не бих писала ако не съм чела. Все още тук можем да пишем и да не се страхуваме че някой ще ни прибере.Ти помниш че имаше и такива дни или може би си забравил...
с обич ДЖУЛИ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7400574
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930