Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2008 21:45 - ПРОЗОРЦИ СВЕТЕЩИ
Автор: yuliya2006 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7324 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 28.03.2008 23:26


image

Вървя а дъжд студен ръми,
измокрена до кости, сама.
И гледам прозорци светят
и мисля си там топло е, уют.

image

Вървя а дъжд студен ръми,
но ето там в прозорец, светлина.
Навярно край масата седят,
и аромат на кекс носи се, уют.

image

Вървя а дъжд студен ръми
а може би там в прозореца отсреща.
Някой крещи и вика - луд
а другите душите им на пет.

image

Вървя а дъжд студен ръми
и някак странно искам да докосна.
Прозорци светещи, съдби,
гадая  и няма в мен вече самота.

27.03.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ

image

ВЕЛИКАТА -  АРЕТА ФРАНКЛИН
http://www.vbox7.com/play:a690b77a






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anabel4o - Обичам да изпитвам това чувство. ...
28.03.2008 23:50
Обичам да изпитвам това чувство. Обичам да ме вали дъжд и понякога се сещам да погледна към прозорците и да си съчинявам истории в мислите си. Прекрасен стих! А картините са подбрани с блестящ вкус!
цитирай
2. yuliya2006 - Ники, благодаря ти дете на Слънц...
29.03.2008 07:10
Ники, благодаря ти дете на Слънцето, за моята нощна творба.
Невероятно е да вървиш сам в нощта и дъжда ръми и уж си сам. Но ти гледаш тези светещи прозорци и сякаш виждаш различни съдби, радости, смях. И разбираш Ники, не си сам в тъмната нощ, тези светещи прозорци ти разказват и музика дочуваш и гняв и сълзи виждаш и смях.
Знаех че картината на ВАН ГОГ ще ти хареса.Тя сякаш те завърта в космически кръг на сътворението на вселената и зашеметен просто летиш.И тези слънца, тези светове също като моите прозорци светят и ти говорят за живот.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. iliada - Джул !!!
29.03.2008 08:46
Четейки последното ти творение , съчетано с картината на Ван Гог малко ме натъжава .Обичам да се разхождам под дъжда в рнна есен ,когато той е топъл ,а жълтите листа са нападали по земята и се е раслал един прекрасен жълтооранжев мек килим!Така запомних и София по времето на моето следване и малката улица " Латинка " ?
Студения дъжд ,Ван Гог и всичко чуто и изчетено за него ме натъжават !Винаги когато чуя неговото име се сещам за автопортрета с превързката и липсващото ухо,неговата лудост и
неговия край!
Този път ,не усетих може би творбата ти като замисъл които си вложила -извинявай !Това си ми е до начина на мислене и професионалното изкривяване !
Весел ден Джул ! Написаното е прекрасно - аз съм си малко по -така !
цитирай
4. yuliya2006 - Илиа, благодаря ти за откровения ...
29.03.2008 10:35
Илиа, благодаря ти за откровения коментар.Несъвместим е Ван Гог и неговата картина с моята творба .Но сякаш бях погълната от нея, когато я видях, сакаш ме завъртя онова небе осеяно със звезди.Точно така, както вървя нощем и гледам светещите прозорци . Сякаш видях в звездите на Гог , тези прозорци светещи като светове, като съдби.
Писах тази творба по мой коментар на твоя картина. Сякаш виждах тъжната Ана Каренина, задаваща в нощта въпроси. Сякаш виждах сцената от "ТРАМВАЙ ЖЕЛАНИЕ", насилието срещу извисения дух на една луда.
И всичко объркано като хаос се сля в този постинг. Несъвместимо и объркано, но аз така го видях. Накрая сложих и клипа на великата Арета ФРАНКЛИН и да става каквото ще...
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. doka - Джулиии.... :)))
30.03.2008 01:53
.....Чудесен стих......картини....песен....:))) Благодаря ти... :)))
Желая ти един страхотен неделен ден... :)))
цитирай
6. yuliya2006 - Дока и аз ти благодаря чисто слънце и ...
30.03.2008 10:47
Дока и аз ти благодаря чисто слънце и ти желая топъл пролетен ден, ухаещ на люляк
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
7. deninosht - !:)
31.03.2008 10:59
Вървя а дъжд студен ръми,
измокрена до кости, сама.
...............................................

няма никой у дома...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7390657
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61511
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930