Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2008 09:26 - РАБОТА В ЧУЖБИНА
Автор: yuliya2006 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3545 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 30.03.2008 20:45


image

Я чедо да ти казувам,
от месец време съм у чужбину.
Я съм българка, но яка, здрава
и гледам тамо едно бабе - италяну.

Па не знаем език им, нищо
а старицата болна, немощна.
И не може разбера с нея
и се чудя, що утре ще правя.

Оня ден щерка и ми носи,
връзка зелено, листа кат лапад.
И вика да ги уваря на бабата,
а па тя да одела да се окъпе.

Доде она се миеше, я съм бърза,
уварих листата, сдробих ги.
Па сложих лигавнику на бабето
и тъпчех  а она не ще, все плюе.

Ама аз съм чедо ината
и кат и се озъбих по нашенски.
Та она очите, ха да изкочат,
ма си го изеде, къде ще оди.

И ето я иде щерката важна,
румена, бела, окъпана.
И като виде що е станало,
заовика, га че е наша циганка.

Я чедо съм била объркала,
отварата била за бабата.
Я що у нас все листа едем
и нея това яко нараних.

30.03.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ
image

ИГРАЛИ БАБИ
http://www.vbox7.com/play:ec6f8335



Тагове:   чужбина,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - Ей Пламък, ти по шоп и от мен стана. ...
30.03.2008 10:43
Ей Пламък, ти по шоп и от мен стана.Тази история е истинска, моята приятелка Петя, която знаеш как говори ми я разказа . Колко се смяхме на тази случка с нейна позната, която гледала една баба в Италия
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. bizcocho - :))))))))
30.03.2008 19:18
oh,razsipa me ot smqh:)))))))))))
цитирай
3. yuliya2006 - Би, какво ли не се случва на нашите ...
30.03.2008 20:51
Би, какво ли не се случва на нашите българи в чужбина. Къде добре, но къде подложени на тормоз, безправие. Защото, когато си откъснат в един дом, ти разчиташ на късмета да попаднеш на добри хора.
Но ето и комичната страна на тази работа.
Благодаря че я прочете и се радвам че ти донесе веселие тази история.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
4. iliada - Привет Джул !!!
30.03.2008 21:17
Отново сме на шопска вълна и това много ме забавлява !Даже докато четох стиховете ,ми мина нещо като анимация пред очите!.
Винаги съм си мислила ,наистина как се оправят нашите българки в чужбина незнаещи езика на съответната страна ,но ..........явно не винаги успяват!:))))
/Благодаря за препоръката - направих посещение и съм впечатлена /-Благодаря ти !
Приятна вечер приятелко !Илиа
цитирай
5. yuliya2006 - Илия, благодаря ти че бе в моя дом и го ...
30.03.2008 21:28
Илия, благодаря ти че бе в моя дом и го хареса този шопски смехурко - постинг. Ще има още такива, не знам какво ми става, но сякаш тук открих една необятна ниша. Не мога по друг начин да го опиша, само на този мой объркан диалект.
Но то пита ли те, просто пишеш па ако ще гладните кучета в блога да те изядат. Пък може това да им хареса, обичат те първичното било по-истинско. И може би са прави, то при мен крайности ту розово, после червено, черно, но тук смях - жълто като СЛЪНЦЕ
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
6. feq - Смешно, смешно, но и доста тъжни...
31.03.2008 08:38
Смешно, смешно, но и доста тъжничко! И за българката, дето не знае езика, и за старините на бабата. Умееш от една истинска история да сътвориш на уникален език гротеска. Поздравления!
Благодаря и за препоръката, допадна ми!
цитирай
7. anabel4o - Много ме усмихна :) Случват се и т...
31.03.2008 12:56
Много ме усмихна :) Случват се и такива работи, а и не само в чужбина - и на родна почва! :)
цитирай
8. yuliya2006 - Фе, благодаря за топлите думи. Имам ...
31.03.2008 20:02
Фе, благодаря за топлите думи. Имам си аз една маЙмуна - муза в този блог и като верно куче все по мен върви. Клонира се в различни образи , до десет преброих до днес.Обич странна, дрогирана с трева и малко пиячка.
Но какво да се прави муза и аз творя, творя и край нямам. И му благодаря за чувствата, за мислите му към мен и за великите постинги, който ми посвещава
Ще стана аз звезда, знам с такава изумителна високообразована муза и му се покланям...пет езика знае - учен
С обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
9. yuliya2006 - Ники, прав си и тук в блога щу ги има и ...
31.03.2008 20:06
Ники, прав си и тук в блога щу ги има и пишеш, пишеш и немой да спреш...
Вавилон се срути и всеки си говори на свой език и не иска да разбере другия, родна мила картинка...
Благодаря ти че намери време и ми писа коментар! И чакам танцови вечери от красота, финес и жар...
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. doka - Ей....Джули.... :)))
04.04.2008 01:45
...Ти си голям талант... да знаеш... :)))
Така редиш думите...и така точно ги нагаждаш.....
...просто...думи нямам... :)))
Благодаря ти,за страхотния пост... :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7400000
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930