Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2010 18:07 - АЗ НЕ СЪМ
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 10403 Коментари: 27 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 

ПРОЕКТ "НА  БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ"

image

До всички блогъри!!!
Моля ви всеки, който има постинг за  БЪЛГАРСКИТЕ РОДОПИ, РИЛА,ПИРИН  да изпрати линк  в  коментар тук или на лични
Същия ще бъде качен към постинга

-----------------------------------------------------------

ПРОЕКТ "НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ -ЦЪРКВИ И МАНАСТИРИ"
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2010/01/01/proekt-quot-na-bylgariia-s-liubov-cyrkvi-i-manastiri-quot.464769

------------------------------------------

ПРОЕКТ "НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА"
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/12/01/na-bylgariia-s-liubov-gradove-i-sela.446693

-------------------------------------------------

ПРОЕКТ НА БЪЛГАРИЯ С  ЛЮБОВ -
ПЛАНИНИ 
 първа част
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/11/01/proekt-quot-na-bylgariia-s-liubov-planini-quot.426830

 втора част
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/11/13/proekt-quot-na-bylgariia-s-liubov-planini-quot-vtora-chast.435662

трета част

http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/12/17/.456814
--------------------------------------------

ПРОЕКТ НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ -
ПЛАНИНИ - ПИРИН 

 http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/10/01/proekt-quot-na-bylgariia-s-liubov-pirin-quot.407778
-----------------------------------------------

ПРОЕКТ "НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ -
РИЛА"


http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/08/31/na-bylgariia-s-liubov-rila.389243

--------------------------------------


ПРОЕКТ "НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ -
РОДОПИТЕ"

ПЪРВА ЧАСТ
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/07/26/rodopska-idiliia.369629

втора част
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/11/10/proekt-quot-na-bylgariia-s-liubov-rodopite-quot-vtora-chast.433225

----------------------------------------- 
ПРОЕКТ "БЪЛГАРИЯ В СНИМКИ"


http://julia13.blog.bg/drugi/2009/09/20/bylgariia-v-snimki-sboren-punkt-nachalo-start.400831
 СТАРТ-

http://julia13.blog.bg/drugi/2009/09/21/blagodarnost-za-pionerite.401261


------------------------------------------
СБОРЕН ПОСТИНГ НА СНИМКИ ОТ ЧУЖБИНА

http://taistvena.blog.bg/turizam/2009/09/23/sboren-posting-na-snimki-ot-drugi-dyrjavi.402481


------------------------------------------

Земя, като една човешка длан...
Но по-голяма ти не си ми нужна.
Щастлив съм аз, че твойта кръв е южна,
че е от кремък твоят стар Балкан

ГЕОРГИ ДЖАГАРОВ



SOS - БЪЛГАРИЯ

Пазителката на Храма

http://alexooo.blog.bg/turizam/2009/09/16/pazitelkata-na-hrama.398315

Хайде да ви видим, гербаджии, ще спрете ли безумието в Рила!
http://ploudinperper.blog.bg/politika/2009/09/18/haide-da-vi-vidim-gerbadjii-shte-sprete-li-bezumieto-v-rila.399914

Рухналата светиня на България - най-ценният храм на България захвърлен в калта
http://apollon.blog.bg/izkustvo/2009/10/08/ruhnalata-svetinia-na-bylgariia-nai-cenniiat-hram-na-bylgari.412386

SOS  - ЦЪРКВАТА"СВЕТИ ИЛИЯ"В НОВО СЕЛО, РУСЕНСКО
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2010/01/04/vtori-avgust-praznik-na-cyrkvata-quot-sveti-iliia-v-novo-sel.466247
 

КУЛТУРНОТО НАСЛЕДСТВО В РИСК

http://raylight.blog.bg/drugi/2009/12/24/kulturno-nasledstvo-v-risk.460832
----------------------------------------------------------------------------------------

В подкрепа на rockbul и неговият постинг   "Какво сме дали на "Какво сме дали на света"
http://rockbul.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/02/kakvo-sme-dali-nasveta.407930

..........................................................................

ПО ИДЕЯ НА ПАНАЦЕЯ - ЛЮБИМИ МЕЛОДИИ


http://panazea.blog.bg/hobi/2010/01/13/liubimi-melodii.471825

19:30 -
Любими мелодии2

00:00 - Любими мелодии3
-----------------------------------------------------------------------------------------

ПО ИДЕЯ НА DISO  - ЛЮБИМИ НАРОДНИ ПЕСНИ

http://diso.blog.bg/muzika/2010/01/14/liubimi-narodni-pesni.472659

--------------------------------------------------------------- 

списание "СВОБОДНИ ПОЕТИ В BLOG BG "

http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/11/12/quot-svobodni-poeti




Плэйкаст «ДЖУЛИЯ БЕЛ - АЗ НЕ СЪМ» ";

 

image


Аз не съм поет,
не влизам в релса.
Не съм нито рима,
съвършена в такт.

Аз не съм монотона
и вярваща в нещо.
Не съм нито твоя,
в свят ненужно зает.

Аз не съм и роб,
на някаква догма.
Благоприличие, фалш,
много далеч е от мен.

Аз не съм жертва,
от някой зависим.
Да плача, да умирам
и да го повличам с мен.

Аз не съм докрай откровена,
в душата си не допускам.
Някой с ревност, омраза,
моя свят, свещен е за мен.

Аз не съм злоба от завист,
но и жал не изпитвам.
Просто търся в човека,
свят различен, бог да открия.


 ДЖУЛИЯ БЕЛ

РУСКИ САЙТ

http://www.playcast.ru/playcasts/view.php?card=637326&code=880156f59348a833efbf45e10cc66ea0ac17f53e

BLOG BG
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/08/03/az-ne-sym.373737

Звук: ВЛАДИМИР ВИСОЦКИ image
Изображение: ://www.playcast.ru/uploads/2008/05/17/577134 image
Текст: yuliya_2006



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Джул, винаги излъчваш красота и ...
28.01.2010 18:23
Джул, винаги излъчваш красота и доверие..
Благодаря ти за хубавите мигове!
цитирай
2. elinora - Джу,
28.01.2010 18:36
най- сериозно ти казвам, че това е най-доброто ти произведение.И като идея ,и като ритъм, и като послание и като всичко, поне за мен! Поздравления!И благодаря отново за Висоцки и неговите буйни коне.)))
цитирай
3. yuliya2006 - Джул, винаги излъчваш красота и ...
28.01.2010 19:03
miaa написа:
Джул, винаги излъчваш красота и доверие..
Благодаря ти за хубавите мигове!


Миа,благодаря ти !

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


БЯГАМ АЗ, НО НЯКАК ПО-РАЗЛИЧНО,
ПО РОСА, ИЗ ЛОКВИ, ПО-НАКЛОН.
ЩОМ Е РАВАНЛИЯ - ПО-РАЗЛИЧНО,
НЕЩО ИМА, КАЗВАТ В ТОЗИ КОН.

ВЛАДИМИР ВИСОЦКИ
цитирай
4. yuliya2006 - най- сериозно ти казвам, че това е ...
28.01.2010 19:05
elinora написа:
най- сериозно ти казвам, че това е най-доброто ти произведение.И като идея ,и като ритъм, и като послание и като всичко, поне за мен! Поздравления!И благодаря отново за Висоцки и неговите буйни коне.)))


Ел,това стихче ми е много скъпо. И казвам неща така както ги чувствам и ти благодаря за хубавите думи!
Обичам своето лично пространство и не допускам никой в него,то е моята малка свободна територия
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. mitkolrus - Просто търся в човека, бог да открия.
28.01.2010 19:52
Най-точно е.
цитирай
6. анонимен - Ти си истински поет , Джу ! И то свободен !
28.01.2010 19:55
Казваш толкова много за свободният човешки дух на твореца ,такъв какъвто трябва да е ! Наред с възхитата и очарованието от стиховете ти ,аз виждам голяма прилика със свободните отдавна творци на севера , непознаващи злоба и завист .подливане на вода и още много първосигнални методи , с които си служат нашите недоразвити и непознаващи таланта и свободата на
духът списвачи !
Ей , Бога ми ! Поне това мога да видя и да сравня ! Поздрав за стихът и Свободата на творческият дух в него !

И нека се залъгват пак поетите ,
подгизнали от жлъч и злоба !
И нека пак крадът куплетите
предлагайки в изданията плът !
това е българската мода !?
Аз тук отварям скоба
ТЕ НЕ ПОЗНАВАТ АМУЛЕТИТЕ
НА СВОБОДАТА И ДУХЪТ !


цитирай
7. yuliya2006 - Най-точно е. Много искам да опиша ...
28.01.2010 20:11
mitkolrus написа:
Най-точно е.


Много искам да опиша емоциите, който съм изпитала, когато съм се докосвала до важни неща за мен в живота.Пиша в бял стих, без рими и просто искам да го разкажа а тук се описах, така както се виждам
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
8. yuliya2006 - Казваш толкова много за свободният ...
28.01.2010 20:13
lidis написа:
Казваш толкова много за свободният човешки дух на твореца ,такъв какъвто трябва да е ! Наред с възхитата и очарованието от стиховете ти ,аз виждам голяма прилика със свободните отдавна творци на севера , непознаващи злоба и завист .подливане на вода и още много първосигнални методи , с които си служат нашите недоразвити и непознаващи таланта и свободата на
духът списвачи !
Ей , Бога ми ! Поне това мога да видя и да сравня ! Поздрав за стихът и Свободата на творческият дух в него !

И нека се залъгват пак поетите ,
подгизнали от жлъч и злоба !
И нека пак крадът куплетите
предлагайки в изданията плът !
това е българската мода !?
Аз тук отварям скоба
ТЕ НЕ ПОЗНАВАТ АМУЛЕТИТЕ
НА СВОБОДАТА И ДУХЪТ !




БЛАГОДАРЯ ЛИД! ТАКА СЕ ВИЖДАМ И ТАКА СЕ ПОЗНАВАМ И ТАКАВА СЕ ХАРЕСВАМ...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ

Благодаря ти !



Владимир Висоцки
АЗ НЕ ОБИЧАМ



Аз не обичам изхода фатален
и няма да ми писне да съм жив.
И мразя се, когато съм печален,
когато пея, а не съм щастлив.
Аз хладния цинизъм не обичам
/Не вярвам във възторга въобще!/,
през рамото ми някой да наднича,
писмата ми друг да ги чете.

Аз мразя разговори полусмели,
полунеща да шепнат с полуглас.
Аз ненавиждам в гръб когато стрелят,
когато в упор стрелят - мразя аз.

Аз не обичам с клюки да се калям,
а също и съмнението зло.
Аз не обичам змийски да ме галят,
с желязо да ми стържат по стъкло.

Аз мразя ситите душички, свити,
аз предпочитам истинския риск.
Да бъдеш честен вече е събитие
и чест е днес да бъдеш ти сплетник.

Аз мразя счупени крила да виждам,
изпитвам жал, но само към Христа.
Насилието както ненавиждам,
така и ненавиждам слабостта.

И мразя се, когато се страхувам.
Когато бият някой без вина.
Когато във душата ми нахлуват
и в нея храчат своята злина.

Аз мразя - и манежи, и арени -
там сменят милиона за петак.
Дори след най-големите промени
аз няма да ги заобичам пак.


Превод от руски: Румен Леонидов
цитирай
9. kleopatrasv - Овации за теб, Джу!
29.01.2010 00:12
Невероятен стих е !
цитирай
10. pegas08 - Ето я истинската Джул!
29.01.2010 06:54
Цяла целеничка!
На никого не е васал,
С обич е за всички.


Добрата дума
от нея ти ще чуеш.
Като лира златострунна,
Душата си ще лее.


Оставаш си загадъчна,
Ти истинска жена.
На време неподвластна.
Целувам ти ръка!
цитирай
11. tit - Търсиш с много
29.01.2010 09:23
добрина и нежност!:))
Поздравления!:)
цитирай
12. yuliya2006 - Невероятен стих е ! КЛЕО, РА...
29.01.2010 10:11
kleopatrasv написа:
Невероятен стих е !


КЛЕО, РАДВАМ СЕ СЛЪНЦЕ ЧЕ ХАРЕСВАШ ТОЗИ СТИХ! ТОЙ Е ОНЕЗИ, КОЙТО ПИША НА ЕДИН ДЪХ !

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
13. yuliya2006 - Цяла целеничка! На никого не е ...
29.01.2010 10:15
pegas08 написа:
Цяла целеничка!
На никого не е васал,
С обич е за всички.


Добрата дума
от нея ти ще чуеш.
Като лира златострунна,
Душата си ще лее.


Оставаш си загадъчна,
Ти истинска жена.
На време неподвластна.
Целувам ти ръка!


СКЪПИ, ЛЮБИМ ПЕГАС..ОТНОВО СИ МИ НАПИСАЛ ВЪРХОВЕН СТИХ И ТИ БЛАГОДАРЯ!
ЗНАЕШ ЧЕ СЪМ СИ ТАКАВА ДИВА, ДА МЕ ОСЕДЛАЯТ..МИСИЯ НЕВЪЗМОЖНА...А И НЯМА С КАКВО ДА МЕ КУПЯТ.....А И ТО КАКТО КАЗВА ГОЛЕМИЯ ПОЕТ, АКТЬОР И ПЕВЕЦ ВИСОЦКИ...


Аз мразя - и манежи, и арени -
там сменят милиона за петак.
Дори след най-големите промени
аз няма да ги заобичам пак


С МНОГО ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
14. yuliya2006 - добрина и нежност!:)) Поздра...
29.01.2010 10:21
tit написа:
добрина и нежност!:))
Поздравления!:)


ТИТ, МЪДРЕЦИТЕ КАЗВАТ ЧЕ ЕДИНСТВЕНАТА ПОБЕДА Е КОГАТО ПОБЕЖДАВАШ С ЛЮБОВ..
И ТОВА Е ТАКА, ЗАЩОТО НЕ ОСТАВАШ ВРАГОВЕ, НЯМА КОЙ ДА ТЪРСИ РАЗПЛАТА...И КАРМИЧНО СЪДБАТА ДА ТИ ГО ВРЪЩА...

А АЗ ТЪРСЯ В ЧОВЕКА БОГА...ОНЗИ БОГ НА ДОБРОТО ЗАКЪТАН В ДУШАТА, КОЛКО И ДА Е РАНЕНА ТЯ ИМА ГО..И АЗ ВСЕ ГО ТЪРСЯ...
И В СЕБЕ СИ ГО ТЪРСЯ...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
15. ivesa - О,Джул,как те разбирам...
29.01.2010 13:47
...толкова е хубаво да намериш Бога в душата на човека.Прекрасно е,мила!Поздрави за чудесния стих!:)))
цитирай
16. zvezdichka - Много искрено
29.01.2010 14:22
излияние Джули! Човеколюбива и с очи отворени за красотата, която търсиш да съзреш във вътрешността на човека срещу теб! Нека душата ти излъчва тази красота и доброта, която търсиш да познаваш!
цитирай
17. cvetnica - Скъпа, Джу!
29.01.2010 15:22
...ти знаеш за мечтата на една жена
да види райските градини на земята,
създадени за нея от обичан мъж...
Боготворена се събуждай и заспивай!
цитирай
18. yuliya2006 - . . . толкова е хубаво да намериш Бога ...
29.01.2010 16:31
ivesa написа:
...толкова е хубаво да намериш Бога в душата на човека.Прекрасно е,мила!Поздрави за чудесния стих!:)))


ИВ, ВСЕКИ ЧОВЕК Е РАЗЛИЧЕН, НЕПОВТОРИМ! ВЪВ ВСЕКИ ЧОВЕК ИМА БОРБА МЕЖДУ ДОБРОТО И ЗЛОТО...
ЕДНА ВЕЛИКА... ЖЕНА МАЙКА ТЕРЕЗА Е КАЗАЛА ЕДНА ОТ НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ИСТИНИ
В СВЕТА ИМА ГЛАД ЗА ОБИЧ ПОВЕЧЕ ОТ КОЛКОТО ЗА ХРАНА
БЛАГОДАРЯ ТИ СЛЪНЦЕ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
19. yuliya2006 - излияние Джули! Човеколюбива и с ...
29.01.2010 16:38
zvezdichka написа:
излияние Джули! Човеколюбива и с очи отворени за красотата, която търсиш да съзреш във вътрешността на човека срещу теб! Нека душата ти излъчва тази красота и доброта, която търсиш да познаваш!


ЗВЕЗДИЧКА, В БИТКИ ЗА НАДМОЩИЕ КАКВО ПЕЧЕЛИШ..СУЕТЕН ВРЪХ
А БОГ В ЧОВЕКА ГО ОТКРИВАМ ДОРИ ТАМ КЪДЕТО МЕ ОТХВЪРЛЯТ И НЕ МЕ РАЗБИРАТ, НАМИРАМ ГО...
СТРАННО В ЖИВОТА С ХОРА, КОЙТО СПОРЯ И НЕ СЕ РАЗБИРАМ..СТАВАМ ПРИЯТЕЛ
МИСЛЯ ЧЕ СЪДБАТА ТЕ ПРОВОКИРА С НЕРАЗБИРАНЕ, ОТРИЧАНЕ И ПОСЛЕ ДА СЕ ПОПРАВИШ И ДА РАЗБЕРЕШ ЧЕ ВСИЧКО Е УРОК В КОЙТО ТВОРИШ СВОЯТА БЪДЕЩА КАРМА И ПЛАЩАШ ЗА МИНАЛАТА...
БЛАГОДАРЯ ТИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
20. yuliya2006 - . . . ти знаеш за мечтата на една же...
29.01.2010 16:41
cvetnica написа:
...ти знаеш за мечтата на една жена
да види райските градини на земята,
създадени за нея от обичан мъж...
Боготворена се събуждай и заспивай!


СКЪПА ЖЕНА В БЯЛО, ТОВА Е ОБИЧ ... ДОВЕРИЕ И ПРАВИШ ЧУДЕСА..БЯЛА ЕНЕРГИЯ ОТ КОЙТО ТИ РАЗЦЪФТЯВАШ И РАЖДАШ ПЛОДОВЕ...
БЛАГОДАРЯ ТИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
21. panazea - Прекрасна си Джулия!
29.01.2010 18:01
Бъди винаги такава!
Обичай и бъди обичана!
Винаги усмихната !
цитирай
22. kasnaprolet9999 - Ти си едно малко слънчице,
29.01.2010 18:20
пълна с любов към нашата планета и всички човеци.
Остани си такава докрая!!!
цитирай
23. yuliya2006 - Бъди винаги такава! Обичай и бъди ...
29.01.2010 18:56
panazea написа:
Бъди винаги такава!
Обичай и бъди обичана!
Винаги усмихната !



Ти си такъв,каквото е твоето силно желание. Каквото е то,такава е и волята ти. Каквато е тя,такива са и делата ти. Каквито са те,такава е и съдбата ти. ---УПАНИШАД

БЛАГОДАРЯ ТИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
24. vestnitcibogomil - Относно наличието на Бог в душата на Човека съгласно световната история
30.01.2010 18:24
В дестките свещени книги събрани в Библията има месопотамски , египетски , финикийски и гръцки влияния. Евреите измислят монотеизма; само един Бог. Идеята за единствен Бог била предлагана неведнъж, най-вече от египетския фараон Ехнатон(1374-1354 г.реди Христа), но без траен успех. Евреите успяват да отрекат идолите, да наложат единия Бог, да заявят, че звездите или морето не са Бог. От това ще произтекат множество идеологически последици. Природата вече не била божествена, а човекът е призван да властва над нея. Това са първите думи на Библията в книгата Битие. Времето вече не е циклично. Историята добива смисъл - смисъла на спасение на сътворения и несъвършен свят, който в крайна сметка ще има успех. Това налага необходимостта от мисианизъм, който ще изиграе огромна роля. Бъдещето може да бъде по-добро от миналото. Времето вече не представлява кръг , а стрела, която лети някъде. Има промяна. Пророците, които говорят от името на Бог призовават промяна в пожеланията си. И така в историята на хората прониква представата за прогрес. Юдеизмът налага също представата за личност; ако Бог е " някой" и човекът също е някой . Индивидът вече не е достоен за прозрение, несправедловостта вече не е приемлива. Впрочем еврейският Бог Яхва е добър Бог, а не своенравно божество, като езическите богове. Той обича своя народ и всяко същество, както любовник обича жена. Какво казва за Бог пророк Исая:
" В пламъка на гнева скрих от тебе лицето си за кратко време. Не се забравя жена от младини и с голяма милост ще те прибера". Нека погледнем като песен на песните, библейската книга, в която по начало се описва плътската любов на мъж към жена и обратно. "Ръцете на моя възлюбен са като златни валяци, членът му като изваян от слонова кост"-казва жената. Мъжът отговаря; "Ненките на моята възлюбена приличат на палмови гроздове. Да се качех на палмата, биха били вместо гроздове. Отвори ми сестро, моя мила гълъбице"!"
Иде ред на влюбената;
"Моят възлюбен протегна ръка през пролук
цитирай
25. vestnitcibogomil - продължение на предния коментар от световната история
30.01.2010 19:02
Продължението е с цел КОМЕНТАРИ:

Идва ред ред на жената; " Моят възлюбен протегна ръка през края на пролуката и сърцето ми се развълнува от него. Дъщери ерусалимски! Да му кажете, че изнемогвам от любов"
Този еротичен текст служи, за да поясни на вярващите колко силна е Божията любов. Впрочем той завършва с възвишеното; "Любовта е по-силна от смъртта. Големи води не могат угаси любовта и реки не ще я залеят"

И така докато гръцките и финикийските търговци обикалят из моретата, вярващите в Палестина са променили религиозните си представи за света .

Тъй като темата за Божественото в Човека е много актуална и разисквана представих на вниманието на автора на този постинг и на блогерите за продължение на коментарите извадки от книгата на

Жан Клод Баро, Гийом Биго. История на света. От праисторически времена до наши дни. Изд. Рива.
Jean Claud Bareau, Guiliame Bigot. Toute l"histoir du Mond. De la prehistoire a nos jours . Libraire. Artheme, Fayard, 2005


Нищо лично!
металовед, вестницибогомил

цитирай
26. yuliya2006 - СКЪПИ ПРИЯТЕЛЮ, ВИНАГИ ПОДНАСЯТЕ ...
30.01.2010 22:36
СКЪПИ ПРИЯТЕЛЮ, ВИНАГИ ПОДНАСЯТЕ НЕЩО ИНТЕРЕСНО, НЕЩО ВЪЛНУВАЩО, НЕЩО КОЕТО ПРЕДИЗВИКВА ОБСЪЖДАНЕ...
И АЗ ВИ БЛАГОДАРЯ ЧЕ ГО ПРАВИТЕ В МОЯ ДОМ!
ЛИЧНО ЗА МЕН БОГ Е ВЪВ ВСЕКИ ЧОВЕК, НО ТОЙ ТРЯБВА ДА СЕ АКТИВИРА И МОЖЕ ДА ПРАВИ ЧУДЕСА... НЕВЕРОЯТНИ ЗА ДНЕШНИЯ ЧОВЕК
ВЪВ ВСЕКИ ЧОВЕК ИМА И ЧАСТИЦА ОТ ДЯВОЛА, СЪБЛАЗНИ, ИЗКУШЕНИЯ
И ВЕЧНАТА БИТКА МЕЖДУ ТЯХ В ЧОВЕКА, В СВЕТА ОКОЛО НЕГО ЗА МЕН Е НАШИЯ СВЯТ
СВЯТ НА ИЗПИТАНИЯ И ПРОВЕРКА НА ДУХА... В КОЯТО ЕДИНСТВЕННОТО РЕАЛНО НЕЩО Е ЛЮБОВТА
ЕДИНСТВЕННО ТЯ Е РЕАЛНА...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
27. vestnitcibogomil - Съгласие с публикъваните съждения
31.01.2010 15:43
Уважаема Джулия- Бел,
Напълно съм съгласен с Ваяите съждения записани и публикувани в по-горния коментар.

Металовед, вестнитци
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7398674
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930