Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2010 18:51 - НЕИЗЖИВЯНА СТРАСТ
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 7670 Коментари: 11 Гласове:
14

Последна промяна: 08.12.2011 20:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



автор на клипа DEMIDIIN - НЕИЗЖИВЯНА СТРАСТ



Плэйкаст «ДЖУЛИЯ БЕЛ - НЕИЗЖИВЯНА СТРАСТ»

 

image



Късна нощ, луната нежно грее
аз и ти сами сме в малка стая.
Очите ни проблясват в тъмнината,
ръцете ни се търсят и оплитат.

Докосваме се, без дъх и онемели,
сърцата свити и трептящи.
Във треска двамата сме,
жадни, страстни, полудели.

Обезумели без разсъдък,
далеч реалност са, проблеми.
В света от лунни фойерверки,
творим мечтите си неизживени.

И плач от страст и стон,
във огнен танц телата ни въртят се.
И сливаме се ний един в друг,
за да не бъдем отново разделени.

ДЖУЛИЯ БЕЛ


Звук: ://www.playcast.ru/uploads/2008/04/18/546791 image
Изображение: http://download.playcast.ru/uploads…/08/21 image
Текст: yuliya_2006



РУСКИ САЙТ
http://www.playcast.ru/?module=view&card=622630&code=b17b5ff325bbc677974362eb7a409a97971926ae



СКЪПИ ДЕМИ, БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ЧУДНИЯ ПОДАРЪК!

автор на клипа DEMIDIIN - НЕИЗЖИВЯНА СТРАСТ
http://www.vbox7.com/play:fb66adfc


Тагове:   страст,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Неизбежно е...
14.02.2010 18:55
Неизживяното винаги ти напомня за себе си...затова не пропускай романтичните му мигове.....изживей ги със сърцето си !
Джул, честит празник !
цитирай
2. yuliya2006 - Неизживяното винаги ти напомня за ...
14.02.2010 19:14
kleopatrasv написа:
Неизживяното винаги ти напомня за себе си...затова не пропускай романтичните му мигове.....изживей ги със сърцето си !
Джул, честит празник !


КЛЕО, това е една от най-скъпите ми творби!
На мен и моята муза, за неизживяната любов между нас, но ето пък роди се този стих

ЕТО И ДРУГ ПОСВЕТЕН НА НЕГО


АЗ ИСКАМ ТЕ СЕГА

Аз искам те не на 18,
когато всичко е мечти.
И душата ти лети в всемира
и търси нежност и лъчи.

Аз искам те не на 30,
когато пелена от страст.
Покрилате е и търсиш
и още,още много сласт.

Аз искам те не на 38,
когато света в теб е раздвоен.
И мислиш си живота,
отишъл си е а къде си ти.

Аз искам те сега,когато,
разума в теб е наделял.
Сърцето измъчено от страстти,
покоя търси кат радар.

Аз искам те сега когато,
топлина неизживяна в теб,
строй,лети,залива
и достига моя бряг.

на С.А.
Пловдив
04.06.2007.

ДЖУЛИЯ БЕЛ





цитирай
3. pegas08 - За празника великолепен,
14.02.2010 22:06
Подарък чуден ни даряваш.
Влюбени , в поклон пред тебе.
Мечтите наши претворяваш!

Да бъде ден , ще кажа аз.
Лъч, в очите ти да грее.
Нощем, в огън и екстаз.
Луната, нека да немее!

Джу, поздрав и честит празник!
С обич и преклонение пред твоя талант и сърце!
цитирай
4. yuliya2006 - Подарък чуден ни даряваш. Влюбени, ...
14.02.2010 22:13
pegas08 написа:
Подарък чуден ни даряваш.
Влюбени , в поклон пред тебе.
Мечтите наши претворяваш!

Да бъде ден , ще кажа аз.
Лъч, в очите ти да грее.
Нощем, в огън и екстаз.
Луната, нека да немее!

Джу, поздрав и честит празник!
С обич и преклонение пред твоя талант и сърце!



ЛЮБИМИ МОЙ ПЕГАС, ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ЛЮБОВТА, ВИНОТО И ПРОШКАТА!

ЕТО СТИХ ЗА МОЯТА МУЗА..

Аз чаках те и ще те чакам пак,
в тоз живот ористта ми е такава.
Да достигна твоя жадуван бряг,
камшици плющят-съдба,не мога.

Аз чаках те и ще те чакам пак
и стихове за теб, чрез друг ще пиша.
Очите ти-черни,потънали в страст,
гласът ти плътен, жадуващ сласт.

Аз чакам те и ще те чакам пак,
напук на всичко и на всеки.
Ще те рисувам жадно в стих,
ти моя музо,все до мен била си.

11.12.2007
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. miaa - Весел празник!
14.02.2010 22:49
Прекрасно е стихотворението, Джул!
Любов и щастие!
цитирай
6. yuliya2006 - Прекрасно е стихотворението, Д...
14.02.2010 22:54
miaa написа:
Прекрасно е стихотворението, Джул!
Любов и щастие!


МИ ,ТАЗИ ВЕЧЕР Е ЗА НЕГО, ЕТО ОЩЕ СТИХОВЕ ...

СНИМКА

Аз гледам снимката, която днес ми прати,
след толкова години на раздяла.
Какъв красив, мъжествен си на нея,
изящност, самочувствие и чар.

Но защо ли тя от мене те отделя,
защо ли със страх сърцето ми се свива.
Дали си ти момчето, което обожавах,
или някой друг, когото не познавам.

Между нас времето наистина застана,
душата си със шифър си затворил.
И като снимката ти замръзнала и няма,
от мен все повече се отдалечаваш.

на С.А. Пловдив

01.09.2006
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
7. анонимен - С много любов , Джу !
14.02.2010 23:26
И ние на север празнувахме !)))
Двучасов празник
в студ ,и лед и мраз !
Висулки ,
вместо свещи за украса
красяха влюбената маса !
Е , не е като при вас
красиво и с любов и страст !

С много любов , прекрасна ДЖУ !
цитирай
8. yuliya2006 - И ние на север празнувахме !)))...
14.02.2010 23:41
lidis написа:
И ние на север празнувахме !)))
Двучасов празник
в студ ,и лед и мраз !
Висулки ,
вместо свещи за украса
красяха влюбената маса !
Е , не е като при вас
красиво и с любов и страст !

С много любов , прекрасна ДЖУ !


Красиво пишеш Лид, благодаря ти!
Ето още стихчета за него...МОЯТА МУЗА

Очите на моя любим, те звезди са,
блестят, гонят си нежни слънца.
Зениците му огромни, албанос - рамка,
душата му виждам, космос - стъкълца.

Очите на моя любим, те огньове са,
жертвени клади от обич - дар.
Огряват ме, искрят в мен
и заедно две в едно слети горим.

Очите на моя любим, те богове са,
отредени са ми в този живот.
Душата ми топлят, нагоре издигат
а аз разнасям, разнасям любов.

15.02.2008
цитирай
9. divna8 - Светът отбеляза с празник Божията Любов!!!
15.02.2010 09:09
От днес започва източноправославен Велик пост - и в мислите, в чувствата, не само в храната...!!! Да намерим смирение в душите си и да му позволим да се прояви в сърцата ни!!!
Харесвам блога ти, чета го с удоволствие!!!
Весел ден :)
цитирай
10. yuliya2006 - От днес започва източноправосл...
15.02.2010 15:46
divna8 написа:
От днес започва източноправославен Велик пост - и в мислите, в чувствата, не само в храната...!!! Да намерим смирение в душите си и да му позволим да се прояви в сърцата ни!!!
Харесвам блога ти, чета го с удоволствие!!!
Весел ден :)


БЛАГОДАРЯ ЗА КОМЕНТАРА!
НЕКА ОТКРИВАМЕ БОГ В ДУШИТЕ СИ, ДА ГО АКТИВИРАМЕ... И ЖИВОТА НИ ЩЕ СТАНЕ ПО ЛЕК, ПО-ДОБЪР И ПО -ЯСЕН !
НЕКА ДА ИМА ИЗПИТАНИЯ, ТЕ СА ПРОВЕРКА НА ДУХА И УРОК КОЙТО ОСТАВА..

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
11. ckarlet - Никога не е късно да се пожелае Лю...
15.02.2010 19:36
Никога не е късно да се пожелае Любов! Аз ти я желая от цялото си сърце!
Красив и нежен стих на фона на вълшебна музика!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7401643
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930