Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2010 20:06 - САМО ТАМ
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 6668 Коментари: 16 Гласове:
16

Последна промяна: 22.05.2013 22:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ДЖУЛИЯ БЕЛ -ИЗБРАНИ СТИХОВЕ...вече на книжен носител 

------------------------------------------



Elitsa & Stoyan - Earth (Земя)



Плэйкаст «ДЖУЛИЯ БЕЛ - САМО ТАМ»

image153 image4 image4

";

 

  image

 

Там в планината, само там,

дишам въздух чист, кристален.

И небето докосвам като Бог.

И духът ми човешки е друг.

 

 

Там в гората, само там,

закрилена, спокойна аз съм .

Вятър нежно гали елите-

мирис на бор, птичи хор.

 

 

Там в морето, само там,

аз съм безбрежната вселена.

Тихо море,  синева без край...

А после буря... Като в живота бушувам.

 

 

Там в житата,  само там,

благодатта на земята аз чувствам-

поля безкрайни, зърна натежали...

Те са хляба на нашия ден.

 

 

Там в степта и само там-

гола безлюдна пустиня...

С моя кон, бягащ в галоп

и душата ми е волна, свободна.

 

 

 

ДЖУЛИЯ БЕЛ

 руски сайт
http://www.playcast.ru/playcasts/view.php?card=720613&code=e833e0bf927af5d2d3f5353eea4035d2beb16901

Звук: мы image image
Изображение: поле image image
Текст: yuliya_2006 image
Тэги: философск



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. womanly - ЧЕСТИТА ПЪРВА ПРОЛЕТ!
20.03.2010 20:42
И на теб, Джу! С пожелание за ведро пролетно настроение и много усмивки!
И нека животът ти се изпълни с повече светлина, и дано има повече звездни мигове и жадувани мечти, превърнали се в реалност! Поздрави!
цитирай
2. kalin8 - Честита пролет!
20.03.2010 20:59
http://www.playcast.ru/view/1083925/115eba9903a8d5635f182f546a968765eb779261pl
Б.
цитирай
3. ckarlet - Нека е пролетно, цветно и красиво в ...
20.03.2010 21:40
Нека е пролетно, цветно и красиво в душата и сърцето ти, Yuliya2006!
цитирай
4. yuliya2006 - И на теб, Джу! С пожелание за ведро ...
20.03.2010 22:33
womanly написа:
И на теб, Джу! С пожелание за ведро пролетно настроение и много усмивки!
И нека животът ти се изпълни с повече светлина, и дано има повече звездни мигове и жадувани мечти, превърнали се в реалност! Поздрави!


Божествен миг и тишина,
нереално сякаш е това.
В гора съм, ели от красота,
ухания на девственост-треви.

Божествен миг и слънце,
огря поляна с цветя.
А те усмихват се и греят
и пеят, ела при нас,ела.

Божествен миг и звуци,
на славей в хор запя.
И сякаш цялата гора,
симфония от радост я заля.

Божествен миг и дъжд,
вали,вали, пречиства.
И свежест от билки,
здравец, главата завъртя.


ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
5. yuliya2006 - http://www. playcast. ru/view...
20.03.2010 22:34
kalin8 написа:
http://www.playcast.ru/view/1083925/115eba9903a8d5635f182f546a968765eb779261pl
Б.




Обичам те гора , ти моя
и в дъжд окъпана и свежа.
И слънце сгряла те-прекрасна,
на бор ухаеща, всевисшна.

Обичам те гора, ти моя
и в сняг от белота покрита.
И чистота, приказно красива
и гледам те, нямам по-любима.

Обичам те, гора ти моя
и пролетения първи лъч.
През клоните до мен достигнал
и в детски свят ме върнал.

Обичам те, гора ти моя
и в летен ден и в мараня.
Под сянката на тихо да заспя,
упоена и толкова щастлива.

Обичам те , гора ти моя
и в есента златиста.
Да преливаш в мъдростта ,
от благородството ти взела.

ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
6. yuliya2006 - Нека е пролетно, цветно и красиво в ...
20.03.2010 22:38
ckarlet написа:
Нека е пролетно, цветно и красиво в душата и сърцето ти, Yuliya2006!


Погледнах към небето
а то толкова красиво.
И синьо, синьо,
душата там ми затанцува.

Погледнах към тревата
а тя с роса е, сутринта.
И зелена, зелена,
с душата ми блаженно сля.

Погледнах към морето
а то толкова безкрайно.
И синьо, синьо,
душата ми заплува там.

И ето чудо, реалност бе
а влюбена не бях.
И сля се и небето
и тревата и морето.

И всичко затанцува,
блаженно свисше развълнува.
И бях щастлива,
миг когато душата ми ликува.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
7. kleopatrasv - Пролет е, усмихни се, Джу!
20.03.2010 23:39
Топъл ромон днес ни подсети
нежен полъх от безкрайни ветрове
и цвета на събуждащото цвете
отново в мен пак пролетно живее

Галантен изблик от гальовни чувства
утайка чиста от пълноводна тишина
наслагва пролетно днес да се почувства
на една дузина хора в замяна

Заваляват звучно радостни настроения
птички се връщат щастливо от далечна страна
събуждат се тревички отново без обяснения
и ни канят безгрижно на пролетна серенада

Достига ни аромата на първото кокиче
ободряват ни цввтове на розовия минзухар
невероятно свежи са и днес момите
набрали теменуги събудени от знахар

Бяло облаче танцува весело отгоре
слънцето сънливо се опитва пак да го прободе
дъждецът изпробва се да заплаче, а не може
вятъра немилостиво капките му ще изяде

Разпенват се ободряващо днес реките
отминават ги бездушните само с грехове
колко са кристално чисти днес водите
и колко красиви са планинските хълмове

Пролет е , усмихнете се хора !
цитирай
8. cvetnica - Мила Джу!
21.03.2010 11:39
Невероятна си!
Винаги с точните думи, винаги с преливащи красиви чувства!
Бъди благословена и щастлива!
С обич Лили
цитирай
9. yuliya2006 - Невероятна си! Винаги с точните ...
21.03.2010 15:27
cvetnica написа:
Невероятна си!
Винаги с точните думи, винаги с преливащи красиви чувства!
Бъди благословена и щастлива!
С обич Лили


Там въздуха е толкоз ароматен,
на билки, на треви ухае.
Там петли в симфония от радост,
възвестяват идването на деня.

Там небето е прозрачно синьо,
безкрайно и сякаш е до теб.
А звездите вечер са огромни
и ти сред тях в космос летиш.

Там ти не можеш да отидеш,
със слава, с пари дори да купиш.
За да го видиш, трябва да умреш,
да се родиш отново, дете да останеш.

07.06.07.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. yuliya2006 - Топъл ромон днес ни подсети нежен ...
21.03.2010 15:30
kleopatrasv написа:
Топъл ромон днес ни подсети
нежен полъх от безкрайни ветрове
и цвета на събуждащото цвете
отново в мен пак пролетно живее

Галантен изблик от гальовни чувства
утайка чиста от пълноводна тишина
наслагва пролетно днес да се почувства
на една дузина хора в замяна

Заваляват звучно радостни настроения
птички се връщат щастливо от далечна страна
събуждат се тревички отново без обяснения
и ни канят безгрижно на пролетна серенада

Достига ни аромата на първото кокиче
ободряват ни цввтове на розовия минзухар
невероятно свежи са и днес момите
набрали теменуги събудени от знахар

Бяло облаче танцува весело отгоре
слънцето сънливо се опитва пак да го прободе
дъждецът изпробва се да заплаче, а не може
вятъра немилостиво капките му ще изяде

Разпенват се ободряващо днес реките
отминават ги бездушните само с грехове
колко са кристално чисти днес водите
и колко красиви са планинските хълмове

Пролет е , усмихнете се хора !


Събудих се, прекрасна утрин

и слънчев лъч лицето ми огря.

Прозореца отворих а вън славей,

песен за любов, възторжен ми запя.





Събудих се, прекрасна утрин

а въздуха ухае на бор, треви.

Погледнах вън, поляна с цветя,

роса по нея, като перли - блясък.





Събудих се, прекрасна утрин

и боса тръгнах в тази красота.

Тихо бе, всички още спяха

а аз танцувах, ангел в бяло.





15.08.2008

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
11. zvezdichka - Много силно
21.03.2010 22:01
почувствах всички тези обиталища, където се рее човешкия дух!
Благодаря ти!
цитирай
12. yuliya2006 - почувствах всички тези обиталища, ...
21.03.2010 22:07
zvezdichka написа:
почувствах всички тези обиталища, където се рее човешкия дух!
Благодаря ти!



МОЯ ПОЗДРАВ ЗА ТЕБ ЗВЕЗДИЧКЕ!

ПРОЛЕТНА ДУША

Дъжд вали, трева зелена,
слънце зад облака се скри.
Славей от нейде се дочу
и на бор въздух замириса.

Гергьовски дъжд вали
и всичко ражда си отново.
Света стене от любов,
на новия живот се радва.

Душата ми ликува,
пречистена, тъй мила.
Над суетата, над греха,
за рая пътя тя открила.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
13. zvezdichka - Благодаря ти
21.03.2010 22:11
за поздрава! Много е хубаво стихчето ти и докосва :).
цитирай
14. yuliya2006 - за поздрава! Много е хубаво стих...
21.03.2010 22:33
zvezdichka написа:
за поздрава! Много е хубаво стихчето ти и докосва :).


ЗВЕЗДИЧКА, ЗАСЛУЖАВАШ..ТА ТИ ПРАВИШ ЕДНИ ОТ НАЙ ЧУДНИТЕ РЕПОРТАЖИ ЗА КРАСОТИТЕ И БОЛКИТЕ В БЪЛГАРИЯ

ДЖУЛ
цитирай
15. queerfish - Прекрасно е! :)
22.03.2010 09:17
Тук, само тук, красотата е с мирис, цвят и вкус!
цитирай
16. yuliya2006 - Тук, само тук, красотата е с мирис, ...
22.03.2010 15:44
queerfish написа:
Тук, само тук, красотата е с мирис, цвят и вкус!


САМО ЗА ТЕБ ПРЕКРАСНА!

Люляк мой аз твоя съм вземи ме,
с аромат и цвят,ти днес ме упой.
И сякаш преродена от любов,
душата ми танцува,поеми ме.

Люляк мой аз твоя съм вземи ме,
потънала в плен,обсебен.
Ти отнесе ме в детството и ето ме,
в бяло,празник и нося те със мен.

Люляк мой аз твоя съм вземи ме
и ето на години вече съм.
И радвам ти се,отнеси ме
и пак потъвам в теб опиянен.

ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7365255
Постинги: 1506
Коментари: 12079
Гласове: 61495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031