Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2010 21:07 - КОЙ СИ ТИ...
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 4666 Коментари: 8 Гласове:
15

Последна промяна: 24.02.2012 13:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ДЖУЛИЯ БЕЛ -ИЗБРАНИ СТИХОВЕ...вече на книжен носител 

------------------------------------------





Шарль Азнавур Вечная Любовь



Плэйкаст «ДЖУЛИЯ БЕЛ - КОЙ СИ ТИ...»

image152 image1 image5

 

  image

Кой си ти,   странен и потаен

и топлиш кат огнище в зимна нощ?

Кой си ти, та караш ме да те желая

и  разтварям като книга да те чета?

 

 

Кой си ти, странен и потаен

и сутрин с теб посрещаме деня?

А после на коне в галоп, диво,

огласяме до бога с крясъци степта.

 

 

Кой си ти, та топлиш ми душата

и тя танцува с теб танго от страст?

Очите ти огньове, искрят, изгарят,

ръцете ти копнеят да ме прелъстят?

 

 

Кой си ти странен и потаен,

от кой свят при мен долетя?

Сребро в косите с очите на дете,

как душата ти в тоз свят е оцеляла?

 

 

17.12.2008

ДЖУЛИЯ БЕЛ


РУСКИ САЙТ
 http://www.playcast.ru/view/760463/07f11cd506c8eac5e1458cd0d354ede082e1d3fapl

Звук: Азнавур вечная любовь image image
Изображение: МЕЧТА image image
Текст: yuliya_2006 image
Тэги: любов



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Винаги си на ниво.
14.04.2010 22:01
Освен стиховете, като инженер ме впечатлява и оформлението. Изисква доста рутина. Изпитвам известна благородна завист. Поздрав и благарности!
цитирай
2. yuliya2006 - Освен стиховете, като инженер ме ...
14.04.2010 22:13
kushel написа:
Освен стиховете, като инженер ме впечатлява и оформлението. Изисква доста рутина. Изпитвам известна благородна завист. Поздрав и благарности!



ПРИЯТЕЛЮ, КОГАТО АВАНГАРДИ МИ НАПРАВИ ПОДАРЪК .. БЕ КАЧИЛА МОЙ СТИХ В РУСКИЯ САЙТ..МАЛКО Е ДА КАЖА ЧЕ БЯХ ПЛЕНЕНА... МУЗИКА, СТИХ И КАРТИНА
ГЛЕДАХ И НЕ ВЯРВАХ..И СИ КАЗАХ ТОВА Е БЪДЕЩЕТО ЗА ПОДНАСЯНЕ НА СТИХОВЕТЕ...
ТАМ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ КАЧВАТ И АДРЕСИТЕ НА КЛИПА, ТЕКСТА, СНИМКАТА И ТАКА ОТКРИХ ПРЕКРАСНИ НЕЩА!
А ДНЕС БЛОГ ДАВА ВЪЗМОЖНОСТ ТОВА ДА СТАВА И ТУК...А ЗА МЕН ИМЕННО ТОЗИ САЙТ Е СВОБОДНАТА ЗОНА ...
НЯМА МОДЕРАТОРИ, КОЙТО ДА МИ СПИРАТ ПОСТИНГИ САМО ЗАЩОТО ПИША ЗА ДОГАН, ДРУГИ ДА МИ ЗАБРАНЯВАТ ДА КАЧВАМ И РЕКЛАМИРАМ ЛЮБИМИ САЙТОВЕ

ТОЧНО ТУК Е МОЯ ДОМ И МОЯТА ГЛЪТКА СВОБОДА..МОЖЕ УТРЕ ДА НЕ ТАКА... НО ДНЕС Е ТАКА...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. анонимен - Близо година пребивавахме в сайта на Нова телевизия,
15.04.2010 07:52
дори извоювахме от модераторите "Свободна територия". Но, всеки опит да кажеш нещо по политически теми се приемаше на нож и естествено след време почна да ме стяга чепика. Това ми е шестия сайт в който се опитвам да пиша и за сега изглежда доста толерантен. Дано е така.
цитирай
4. yuliya2006 - дори извоювахме от модераторите ...
15.04.2010 08:04
kushel написа:
дори извоювахме от модераторите "Свободна територия". Но, всеки опит да кажеш нещо по политически теми се приемаше на нож и естествено след време почна да ме стяга чепика. Това ми е шестия сайт в който се опитвам да пиша и за сега изглежда доста толерантен. Дано е така.


ПРИЯТЕЛЮ,ВСИЧКИ САЙТОВЕ ЩЕ БЪДАТ ЯКО КОНТРОЛИРАНИ И ЗНАЕШ ЛИ ЗАЩО? ЗАЩОТО В ЦЯЛ СВЯТ МЕДИИТЕ СЕ КУПУВАТ КАТО КУРТИЗАНКИ НА БИТПАЗАР И ПРОСТО РАБОТЯТ ПО ПОРЪЧКИ

А ТОВА ПРОСТРАНСТВО ВЕЧЕ ДИКТУВА МОДАТА, ТЕМИТЕ, НОВИНИТЕ..ЗАПЛАХА Е
А ТУК ЗА СЕГА ГЛЪТКА ВЪЗДУХ...САМО ГЛЪТКА ЗА ВСЕКИ...



А ЕТО НЕЩО ОТ ВЕЛИКИЯ АЗНАВУР


"Исках да пея. Казаха ми, че е по-добре да не го правя, че нямам никакъв шанс в тази сфера, че с този глас и с тази физика човек не бива да се качва на сцена. Исках да пиша и да композирам песни. Направиха всичко, за да ме накарат да се откажа. И пак беше същото - за такъв некултурен човек като мен не можело да има бъдеще в тази дисциплина. Онези, които четяха текстовете на моите песни, ме уверяваха в обратното (на първо място читателите), но ето - днес пиша своята автобиография убеден, че не съм нито писател, нито литератор. Все пак съм изживял един живот, който може би си струва да бъде разказан -да, казвам може би. Днес, когато съм на възрастта, в която човек вече не си прави много илюзии, все пак си задавам някои въпроси. Защо станах това, което съм? Времето минава бързо, сякаш колесницата на моето съществуване препуска, а аз - помъдрял и разбиращ - се опитвам да забавя своите крачки. Вече съм измислил и епитафа си: „Тук почива най-възрастният от гробището." И като казвам стар, значи стар, но наистина стар, с бръчките, с побелелите коси, с мършавото лице, но със светъл дух, с бодро настроение и със здрави нокти, за да се задържа възможно най-дълго за тази проститутка живота, който - до доказване на противното - е все още най-хубавото нещо, което познавам."
Шарл Азнавур
цитирай
5. анонимен - С две думи,
15.04.2010 08:19
шило в торба не стои. Няма достатъчно здрави торби.
цитирай
6. silverlining - Хубава е идеята ти
15.04.2010 13:51
и оформлението и всичко:)
цитирай
7. yuliya2006 - шило в торба не стои. Няма достат...
16.04.2010 14:54
kushel написа:
шило в торба не стои. Няма достатъчно здрави торби.



ДА, ПРИЯТЕЛЮ, КАКТО ВИНАГИ СИ ПРАВ..ШИЛО И ТО ОСТРО НЕПОКОРНО!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
8. yuliya2006 - и оформлението и всичко:) ...
16.04.2010 14:55
silverlining написа:
и оформлението и всичко:)



БЛАГОДАРЯ ТИ СЛЪНЧИЦЕ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7399303
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930