Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2010 19:58 - АРЖЕНТИНСКО ТАНГО
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 5579 Коментари: 14 Гласове:
20

Последна промяна: 13.06.2012 08:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg






Плэйкаст «ДЖУЛИЯ БЕЛ - АРЖЕНТИНСКО ТАНГО»

 

;

 

  image



Аржентинско танго- страст и жар
и танцуваме с теб днес двама.
Ти си мъж, латино - мъжкар,
аз съм огнена, с очи черни дама.

Аржентинско танго-страст и жар,
танцуваме в тази нощ без луна.
Ризата полепнала по теб - О, чар
и шапката до очите си прихлупил.

Аржентинско танго - страст и жар
а роклята ми за теб се разцепва.
Преплитаме тела, застиваме в покой
и отново рязко движения правим.

Аржентинско танго- страст и жар,
на стол седиш като ездач.
До теб стоя, аз птица съм ще литна
и двамата от съблазън, притегляме се.

Аржентинско танго, страст и жар,
любовни сцени от един живот.
Изгарящи, изпепеляващи, нетленни,
отнасят ни в друг свят- всемир.

 ДЖУЛИЯ БЕЛ



---------------------------------------------


ДЖУЛИЯ БЕЛ - АРЖЕНТИНСКО ТАНГО
автор - DEMIDIIN 


http://vbox7.com/play:8d640663&start=42&r=emb


------------------------------------------------



 


Звук: tango image image
Изображение: ТАНГО image image
Текст: yuliya_2006 image


Тагове:   танго,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. womanly - Аржентинско танго - страст и жар!
25.04.2010 20:15
Прекрасно е Джу! Дотанцува ми се! :)
Поздрави и прекрасна вечер ти желая!
цитирай
2. gosho568 - Суперр е!
25.04.2010 20:27
Обичам всякакъв вид танци и особено тангото много ми харесва! Поздрави! :)))
цитирай
3. yuliya2006 - Прекрасно е Джу! Дотанцува ми се! ...
25.04.2010 20:42
womanly написа:
Прекрасно е Джу! Дотанцува ми се! :)
Поздрави и прекрасна вечер ти желая!


СЛЪНЧИЦЕ, АРЖЕНТИНСКОТО ТАНГО Е ЛЮБОВТА МЕЖДУ ДВЕ КАРМИЧНО СВЪРЗАНИ ДУШИ. СТРАСТ, ОГНЕН ПОГЛЕД, СТЪПКА НАЗАД И ОТНОВО БЕЗУМНО ПРИВЛИЧАНЕ...
НАЙ - СТРАСТНИЯ ТАНЦ И ОСТАВА ВЕЧЕН!
БЛАГОДАРЯ ТИ!

МОЯ ПОДАРЪК ЗА ТЕБ


ФЛАМЕНКО

Танцувам танц изящен,
от страст, сласт и нежност.
Очите приковават се към мен,
обсебени, възторжени сълзят.

Ръцете високо извисени,
с пръсти грация творят.
А тялото изпънато кат струна,
на покой пред бурята мълчи.

Тракат токовете в ритъм,
ръцете бясно се въртят.
И огън и жар необуздана,
в звуци въздуха цепят.

От толкоз страст, сласт и нежност,
душата ми в екстаз високо излетя.
Божествена, недостижима,
във вихъра на танца на смъртта.

15.10.2006
ДЖУЛИЯ БЕЛ

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
4. yuliya2006 - Обичам всякакъв вид танци и особено ...
25.04.2010 20:43
gosho568 написа:
Обичам всякакъв вид танци и особено тангото много ми харесва! Поздрави! :)))


САМО ЗА ТЕБ...


Аз и ти,танго в нощта,
потънали в еротика мълчим.
Телата жадно се докосват,
очите ми,ръцете ти-О,небеса!

Аз и ти,танго в нощта,
огъващи от сласт тела.
Краката ми в твойте се оплитат,
напред,назад-О, богове!

Аз и ти,танго в нощта,
от страст ,вода от нас се стича.
Безумен танц,неизживяна жар,
но ето края и аз падам покорена.

23.09.2007
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. ckarlet - Хареса ми това Аржентинско танго, ...
25.04.2010 22:54
Хареса ми това Аржентинско танго, ДЖУЛИЯ БЕЛ!
Нежна вечер ти желая!
цитирай
6. yuliya2006 - Хареса ми това Аржентинско танго, ...
25.04.2010 22:58
ckarlet написа:
Хареса ми това Аржентинско танго, ДЖУЛИЯ БЕЛ!
Нежна вечер ти желая!



БЛАГОДАРЯ ТИ СЛЪНЧИЦЕ! АКО ИМАШ СТИХ ПО ТЕМАТА ИДВАЙ?
ЕТО МОЯ ПОДАРЪК ЗА ТЕБ


Танцуваме ние с теб танго,
от копнеж, желание и сласт.
Танцуваме побъркани от страст,
край нас света за миг се спря.


Очите ни огромни, навлажнени,
телата ни един в друг слени.
Танцуваме като изгарящи на клада,
последното танго сега за нас.


Отстъпваме назад като в живота
а после тръгваме направо.
Телата ни в синхрон се движат,
опиянени от любов танцуват.


Внезапно рязко се разделят
и с по-голяма страст отново сливат.
Танго танцуваме ние двама,
танго на сласт неизживяна...

ДЖУЛИЯ БЕЛ


цитирай
7. giorodafa - ПОСЛЕДНО ТАНГО
26.04.2010 05:40
ТАНГО НИ СВЪРЗА И НИ РАЗДЕЛИ
ДУШИТЕ НИ ОБАЧЕ ОЩЕ СВЪРЗАНИ
ТАНЦУВАТ В ДРУГ ЖИВОТ УВИ
НАВЕКИ СА ДУШИТЕ НИ ОБВЪРЗАНИ

ПОЗДРАВИ
цитирай
8. yuliya2006 - ТАНГО НИ СВЪРЗА И НИ РАЗДЕЛИДУ...
26.04.2010 08:45
giorodafa написа:
ТАНГО НИ СВЪРЗА И НИ РАЗДЕЛИ
ДУШИТЕ НИ ОБАЧЕ ОЩЕ СВЪРЗАНИ
ТАНЦУВАТ В ДРУГ ЖИВОТ УВИ
НАВЕКИ СА ДУШИТЕ НИ ОБВЪРЗАНИ

ПОЗДРАВИ



БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЮ! ЕТО ПОДАРЪК ЗА ТЕБ!


Аз искам за теб да танцувам,
на дансинга самотна в нощта.
И страстта ти с тялото си да събудя,
защото с думи никак не успях.

Как жадно искам да ме гледаш,
душата ми потънала в екстаз.
В очите ти сълзи от радост да открия,
желана да съм от теб в този час.

Как искам ти да полудееш,
от нежност, от копнеж, от страст.
Сърцето ти от камък да разбия
и мой да си в този рай от сласт.

Аз искам за теб да танцувам
и твоя да съм в този миг.
Обсебен, безсилен пред страстта ми,
на колене да паднеш и с вик.

10. 10. 2006
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
9. monna - Джу,
26.04.2010 12:31
...прекрасно Е !:)))
цитирай
10. kalin8 - Великолепен
26.04.2010 15:51
постинг!
Знам само, че в този танц в Латинска Америка се влага много повече от страст...
Б.
цитирай
11. queerfish - Поздрави Джул!
26.04.2010 16:15
Страст си е и си е жар! Най-огнения танц! Ако бях мъж щях да те поканя да го изтанцуваме /и ако можех да танцувам :)))))/. Приятна седмица! :)
цитирай
12. yuliya2006 - . . . прекрасно Е !:))) МОНА ...
27.04.2010 07:57
monna написа:
...прекрасно Е !:)))



МОНА СПЕЦИАЯЛНО ЗА ТЕБ

КАРМЕН

Ще танцуваш ли с мен синьора,
хайде с очите черни ме погледни.
Ще бъда твой тази вечер,
ти само с нежност ме докосни.
```````````````````````````````
Ще танцуваш ли с мен синьора,
отдавна аз следя те - ловец.
А ти необуздана си кошута,
ще бъдеш моя, знаеш нали.
```````````````````````````````
Ще танцуваш ли с мен синьора,
онзи страстен, огнен танц.
Който кара ме да не отделям,
от теб очите си, магия за мен.
```````````````````````````````
Ще танцуваш ли с мен синьора,
хайде дръзко, можеш ти.
Блузата си леко да разтвориш,
полата безумно да въртиш.
```````````````````````````````
Ще танцуваш ли с мен синьора,
ще те покоря, аз мачо съм - нагон.
Пред теб на колене съм и те моля,
танцувай с мен, божествена КАРМЕН.



ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
13. yuliya2006 - постинг! Знам само, че в този танц ...
27.04.2010 07:59
kalin8 написа:
постинг!
Знам само, че в този танц в Латинска Америка се влага много повече от страст...
Б.


ПРИЯТЕЛЮ А ТОВА Е ЗА ТЕБ


Ей ти, който там стоиш,
не гледай ме така в захлас.
Ела,ела ме докосни,
ще ти покажа моя свят.

Ей ти ,който там стоиш,
не се страхувай ела при мен.
Ще те събудя,само виж,
сърцето отново ще лудува.

Ей ти ,който там стоиш,
дъжд заваля,притъмня.
Ще танцуваме под капки вода,
само сега, ела,ела,ела.

Ей ти, който там стоиш,
ще загубиш,смел бъди.
Миг е само днес,сега,
хайде бързо а ти ела.

15.05.2007
цитирай
14. yuliya2006 - Страст си е и си е жар! Най-огнения ...
27.04.2010 08:00
queerfish написа:
Страст си е и си е жар! Най-огнения танц! Ако бях мъж щях да те поканя да го изтанцуваме /и ако можех да танцувам :)))))/. Приятна седмица! :)



ПРЕКРАСНА, МОЯ ПОДАРЪК ЗА ТЕБ


Тази вечер ще бъда,
в черна рокля с гол гръб.
С огърлица от перли
и за теб ще пея джаз.

Тази вечер ще бъда,
цялата в бяло, ефирна.
Руски песни ще пея
и до душата ще стигна.

Тази вечер ще бъда,
в червено, горяща от страст.
На испански ще пея
и целия ще гориш в сласт.

Тази вечер ще бъда,
Булат Окуджава в ефир.
Бунтовни песни ще пея,
духът ти ще вдигна за час.

Тази вечер ще бъда,
Мария Калас, звезда.
До висините ще стигна
а после до теб ще се спра.

Тази вечер ще бъда
аз твоя, до твой то сърце.
До душата ти ,нежна струна,
просто две, слети в едно.

22.06.07


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7401117
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930