Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2010 19:34 - ЕДИН ЛЕТЕН ДЕН
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 7618 Коментари: 14 Гласове:
20

Последна промяна: 22.05.2013 23:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Оркестр Поля Мориа L"amour Est Bleu


Плэйкаст «ДЖУЛИЯ БЕЛ - ЕДИН ЛЕТЕН ДЕН »

image 2 image179 image1 image2

;

 

    image

Един летен ден, аз вървя...
Край мене море, вълни.
Топлина навсякъде струй,
и душата ми пее : "Лято, лято"...

Един летен ден, аз вървя...
Край мене, нивя без край.
И вятър леко ги поклаща
а те отвръщат: " Жита, жита".

Един летен ден, аз вървя...
Край мене гора, ягоди бера.
А после на сянка спряла,
сърцето пее: " Мечта, мечта".

Един летен ден, аз вървя...
Над мен звезди, луна...
Прохладна късна вечер,
душата пее: " Още, още!...
 
 
ДЖУЛИЯ БЕЛ


руски сайт

http://www.playcast.ru/view/643050/03538d7773823be6e4b1d09495cca2c5b6cf4e56pl

Звук: http://www.playcast.ru/uploads3/work…78.mp3 image
Изображение: http://www.playcast.ru/uploads/2008…84.gif image
Текст: yuliya_2006
Тэги: природа


Тагове:   ден,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Прекрадни стихове пишеш, Джул! И ...
02.05.2010 19:55
Прекрасни стихове пишеш, Джул! И музиката е в пълен синхрон!
Целувам те с обич!
цитирай
2. yuliya2006 - Прекрасни стихове пишеш, Джул! И ...
02.05.2010 20:02
miaa написа:
Прекрасни стихове пишеш, Джул! И музиката е в пълен синхрон!
Целувам те с обич!


МИА, ОБИЧАМ ЛЯТОТО И ТО ЗА МЕН Е МОРСКИТЕ ВЪЛНИ... ЛЮЛЕЕЩИТЕ ОТ ВЯТЪРА ЖИТА... И ТАМ НА СЯНКА В ГОРАТА СПРЯЛА
И ОНЕЗИ НЕОБИКНОВЕННИ ЛЕТНИ НОЩИ, КОГАТО ЗВЕЗДИТЕ НА НЕБЕТО СА ОГРОМНИ...ЛУНА МЕ ГАЛИ И ДУШАТА ПЕЕ ОЩЕ, ОЩЕ, ОЩЕ...
БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА МИЛИЯ КОМЕНТАР!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ

Слънчогледи,от слънцето дарени,
поля безкрайни преливащи в жълто.
Вятър нежно ги погали а те се смеят
и греят,греят,душата ми запя.

Слънчогледи,от слънцето дарени,
с очи от вярност те следят го.
А аз танцувам сред море от жар,
като нестинарка с ръце нагоре.

Слънчогледи,от слънцето дарени,
за мен сте вие свещени,скъпи.
Енергия от космоса във вас е слята
а тя в мен попива и прелива.


Слънчогледи,от слънцето дарени,
поля от красота,от висша страст.
Като жертвен огън сте на земята,
пречистващ мощно днес душата.

ДЖУЛИЯ БЕЛ


СКЪП ПОДАРЪК ОТ DEMIDIIN

http://www.vbox7.com/play:1a8a6f71


РУСКИ САЙТ

http://www.playcast.ru/playcasts/view.php?card=635533&code=c12fbfb73cfc65ccbe7b0d02600dcddc5ce2c051
цитирай
3. kalin8 - Поздравления!
02.05.2010 20:17
Идва лятото...
Б.
цитирай
4. yuliya2006 - Идва лятото. . . Б. БЛАГОДАРЯ ТИ !...
02.05.2010 20:22
kalin8 написа:
Идва лятото...
Б.



БЛАГОДАРЯ ТИ !

Обичам те гора , ти моя
и в дъжд окъпана и свежа.
И слънце сгряла те-прекрасна,
на бор ухаеща, всевисшна.

Обичам те гора, ти моя
и в сняг от белота покрита.
И чистота, приказно красива
и гледам те, нямам по-любима.

Обичам те, гора ти моя
и пролетения първи лъч.
През клоните до мен достигнал
и в детски свят ме върнал.

Обичам те, гора ти моя
и в летен ден и в мараня.
Под сянката на тихо да заспя,
упоена и толкова щастлива.

Обичам те , гора ти моя
и в есента златиста.
Да преливаш в мъдростта ,
от благородството ти взела.

ДЖУЛИЯ БЕЛ

руски сайт

http://www.playcast.ru/playcasts/view.php?card=670332&code=6148c203150bc6bbd0c03f6552b8bb6b3df55150
цитирай
5. womanly - Лятото е тук! Няма нужда да го чакаме! :))
02.05.2010 21:20
Прекрасна си както винаги , Джу!
Море, звезди,вълни, жита, гори, пясък.... всичко, всичко е винаги толкова цветно тук, ще се наслаждавам максимално! Благодаря ти за тези прекрасни мигове!
Пожелавам ти една прекрасна вечер!
цитирай
6. yuliya2006 - Прекрасна си както винаги, Джу!...
02.05.2010 21:30
womanly написа:
Прекрасна си както винаги , Джу!
Море, звезди,вълни, жита, гори, пясък.... всичко, всичко е винаги толкова цветно тук, ще се наслаждавам максимално! Благодаря ти за тези прекрасни мигове!
Пожелавам ти една прекрасна вечер!



ЗА ТЕБ СЛЪНЧИЦЕ!


Божествен миг и тишина,
нереално сякаш е това.
В гора съм, ели от красота,
ухания на девственост-треви.

Божествен миг и слънце,
огря поляна с цветя.
А те усмихват се и греят
и пеят, ела при нас,ела.

Божествен миг и звуци,
на славей в хор запя.
И сякаш цялата гора,
симфония от радост я заля.

Божествен миг и дъжд,
вали,вали, пречиства.
И свежест от билки,
здравец, главата завъртя
цитирай
7. elinora - Джу,
02.05.2010 22:47
идващото лято носи същото усещане за безгрижие и ведрост, като в твоя стих и музиката!:) Много стилно!:)
цитирай
8. yuliya2006 - идващото лято носи същото усещане ...
02.05.2010 22:59
elinora написа:
идващото лято носи същото усещане за безгрижие и ведрост, като в твоя стих и музиката!:) Много стилно!:)


БЛАГОДАРЯ ТИ ОБИЧНА! МОЯ ПОЗДРАВ ЗА ТЕБ В СТИХЧЕ


БОЖЕСТВЕН МИГ

Събудих се, прекрасна утрин

и слънчев лъч лицето ми огря.

Прозореца отворих а вън славей,

песен за любов, възторжен ми запя.








Събудих се, прекрасна утрин

а въздуха ухае на бор, треви.

Погледнах вън, поляна с цветя,

роса по нея, като перли - блясък.







Събудих се, прекрасна утрин

и боса тръгнах в тази красота.

Тихо бе, всички още спяха

а аз танцувах, ангел в бяло.




15.08.2008

ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
9. ckarlet - ДЖУЛИЯ БЕЛ, нека винаги душата ти ...
03.05.2010 00:13
ДЖУЛИЯ БЕЛ, нека винаги душата ти пее по този начин,
както си го изразила в твоя стих!
Поздрави и от мен!
цитирай
10. yuliya2006 - ДЖУЛИЯ БЕЛ, нека винаги душата ти ...
03.05.2010 05:14
ckarlet написа:
ДЖУЛИЯ БЕЛ, нека винаги душата ти пее по този начин,
както си го изразила в твоя стих!
Поздрави и от мен!


ПРЕКРАСНА СКАРЛЕТ А ТОВА СЛЪНЧИЦЕ Е ЗА ТЕБ!


ТАМ

Там въздуха е толкоз ароматен,
на билки, на треви ухае.
Там петли в симфония от радост,
възвестяват идването на деня.

Там небето е прозрачно синьо,
безкрайно и сякаш е до теб.
А звездите вечер са огромни
и ти сред тях в космос летиш.

Там ти не можеш да отидеш,
със слава, с пари дори да купиш.
За да го видиш, трябва да умреш,
да се родиш отново, дете да останеш.

07.06.07
цитирай
11. smani - След
03.05.2010 11:05
стихът ти и музиката, която си подбрала и аз съм склонен да заобичам лятото.
Въпреки, че горещината ми е голям тормоз. :)))
цитирай
12. yuliya2006 - стихът ти и музиката, която си по...
03.05.2010 15:42
smani написа:
стихът ти и музиката, която си подбрала и аз съм склонен да заобичам лятото.
Въпреки, че горещината ми е голям тормоз. :)))



КАК ПРИЯТЕЛЮ НЯМА ДА СЕ ВЛЮБИШ..КАК? ТОВА Е МОЯ ПОЗДРАВ КЪМ ТЕБ


ДУШАТА МИ ЛИКУВА


Погледнах към небето
а то толкова красиво.
И синьо, синьо,
душата там ми затанцува.

Погледнах към тревата
а тя с роса е, сутринта.
И зелена, зелена,
с душата ми блаженно сля.

Погледнах към морето
а то толкова безкрайно.
И синьо, синьо,
душата ми заплува там.

И ето чудо, реалност бе
а влюбена не бях.
И сля се и небето
и тревата и морето.

И всичко затанцува,
блаженно свисше развълнува.
И бях щастлива,
миг когато душата ми ликува.
цитирай
13. universalnite000 - :) С пожелание да не спира песента на ...
03.05.2010 18:15
:) С пожелание да не спира песента на душата
цитирай
14. yuliya2006 - :) С пожелание да не спира песента на ...
04.05.2010 05:27
universalnite000 написа:
:) С пожелание да не спира песента на душата



БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЮ! А ТОВА СЛЪНЦЕ Е ЗА ТЕБ!




ОБИЧАМ ТЕ НЕБЕ ТИ РОДНО



Обичам те небе ти родно,
по-синьо нийде не видях.
От върха на планината,
в теб сияйна днес се слях.

Обичам те небе ти родно
и с бели облаци като воал.
Танцуват валс изящно
и музика дочух,бях там.

Обичам те небе ти родно,
дори навъсено,сърдито да си.
И гръмотевици с трясък-залп
и светкавици да ме пронизват.

Обичам те небе ти родно,
осеяно със звезди на черен фон.
Спокойна днес под теб заспивам
а ти над мен Богородица си, бдиш.


ДЖУЛИЯ БЕЛ

28.06.2007
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7391683
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61512
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930