Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2010 21:28 - ОБИЧАМ ТЕ!
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 7001 Коментари: 15 Гласове:
21

Последна промяна: 08.12.2011 20:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Ella Fitzgerald - Let"s Do It (Let"s Fall In Love) (1956)




Плэйкаст «ДЖУЛИЯ БЕЛ - ОБИЧАМ ТЕ!»

image 1 image25 image0 image5

";

 

  image



Обичам те
Обичам те така кат никой друг,
единствен мой и ничий друг.
И с ревност и наслада,
за кой ли път,
пресмятам всяка стъпка аз.

Обичам те и моля остани,
че миг и няма го,
а аз тъй искам до безкрай,
до мен да си и аз до теб.

До твоите устни, до твоята плът,
така желан в този миг.
Аз моля те прости,
че всичко туй го мисля, но нали
желая аз да си до мен.
И никой друг от този кръг,
на хора, грижи и морал



ДЖУЛИЯ БЕЛ

 

руски сайт
http://www.playcast.ru/view/1227952/65a3e7a6c320936b098679b9b9653033d91d23c2pl 



---------------------------------------------------------

 СТИХОВЕ ЗА ЛЮБОВТА В РУСКИЯ САЙТ
http://www.playcast.ru/?module=user&action=playcasts&userId=92953&tagId=6559


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------л--------------
-----------------------


                  СКЪП ПОДАРЪК ОТ DEMIDIINСDEMIDIINКЪП ПОДАРЪК ОТ DEMIDIIN
http://vbox7.com/collection:479492

 

--------------------------------------------------------- 

 

любими творци
http://www.playcast.ru/?module=user&action=playcasts&userId=92953&tagId=11772
. 

 
Звук: Lets Do it ( Lets Fall In Love) - Ella Fitzgerald альбом The L Word- Season One 2004 год image image
Изображение: Wedding by =davidnanchin - http://davidnanchin.deviantart.com/…831445 image image
Текст: ДЖУЛИЯ БЕЛ http://yuliya2006.blog.bg/ image


Тагове:   обичам,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. portishead - Страхотен джаз и...
15.05.2010 21:47
атмосфера - мнооого приятно!:))
цитирай
2. magity - :)
15.05.2010 21:59
ОБИЧАЙ И ОБИЧАНА БЪДИ ДЖУЛИЯ ВИНАГИ! НЯМА НИЩО ПО ХУБАВО ОТ СПОДЕЛЕНОТО ЩАСТИЕ!
Поздрави!
цитирай
3. elinora - Джу,
15.05.2010 22:00
наистина атмосферата е много приятна, а любовното обяснение е семпло и откровено:) Много хубаво!
цитирай
4. yuliya2006 - атмосфера - мнооого приятно!:)...
15.05.2010 22:04
portishead написа:
атмосфера - мнооого приятно!:))


Аз искам те не на 18,
когато всичко е мечти.
И душата ти лети в всемира
и търси нежност и лъчи.

Аз искам те не на 30,
когато пелена от страст.
Покрилате е и търсиш
и още, още много сласт.

Аз искам те не на 38,
когато света в теб е раздвоен.
И мислиш си живота,
отишъл си е а къде си ти.

Аз искам те сега,когато,
разума в теб е наделял.
Сърцето измъчено от страстти,
покоя търси кат радар.

Аз искам те сега когато,
топлина неизживяна в теб,
строй, лети,залива
и достига моя бряг.
цитирай
5. yuliya2006 - ОБИЧАЙ И ОБИЧАНА БЪДИ ДЖУЛИЯ ВИН...
15.05.2010 22:05
magity написа:
ОБИЧАЙ И ОБИЧАНА БЪДИ ДЖУЛИЯ ВИНАГИ! НЯМА НИЩО ПО ХУБАВО ОТ СПОДЕЛЕНОТО ЩАСТИЕ!
Поздрави!


Аз чаках те и ще те чакам пак,
в тоз живот ористта ми е такава.
Да достигна твоя жадуван бряг,
камшици плющят-съдба,не мога.

Аз чаках те и ще те чакам пак
и стихове за теб, чрез друг ще пиша.
Очите ти-черни,потънали в страст,
гласът ти плътен, жадуващ сласт.

Аз чакам те и ще те чакам пак,
напук на всичко и на всеки.
Ще те рисувам жадно в стих,
ти моя музо,все до мен била си
цитирай
6. yuliya2006 - наистина атмосферата е много пр...
15.05.2010 22:09
elinora написа:
наистина атмосферата е много приятна, а любовното обяснение е семпло и откровено:) Много хубаво!


Очите на моя любим, те звезди са,
блестят, гонят си нежни слънца.
Зениците му огромни, албанос - рамка,
душата му виждам, космос - стъкълца.

Очите на моя любим, те огньове са,
жертвени клади от обич - дар.
Огряват ме, искрят в мен
и заедно две в едно слети горим.

Очите на моя любим, те богове са,
отредени са ми в този живот.
Душата ми топлят, нагоре издигат
а аз разнасям, разнасям любов.

15.02.2008
цитирай
7. miaa - Много финес и стил има при теб, Дж...
16.05.2010 10:29
Много финес и стил има при теб, Джул:) Благодаря ти за хубавите мигове:)
цитирай
8. yuliya2006 - Много финес и стил има при теб, Дж...
16.05.2010 11:58
miaa написа:
Много финес и стил има при теб, Джул:) Благодаря ти за хубавите мигове:)


Аз гледам снимката, която днес ми прати,
след толкова години на раздяла.
Какъв красив, мъжествен си на нея,
изящност, самочувствие и чар.

Но защо ли тя от мене те отделя,
защо ли със страх сърцето ми се свива.
Дали си ти момчето, което обожавах,
или някой друг, когото не познавам.

Между нас времето наистина застана,
душата си със шифър си затворил.
И като снимката ти замръзнала и няма,
от мен все повече се отдалечаваш.

на С.А. Пловдив

01.09.2006
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
9. pontis - Джулия,
16.05.2010 21:07
"This business requires certain amount of finesse ..."
Jack Nicholson, Chinatown 1974
А ти просто го излъчваш.
(това от 01.09.2006 е невероятно искрено хлапашко, леко и точно, закачливо и натрапчиво, като бонбон в устата)
цитирай
10. yuliya2006 - "This business requires c...
16.05.2010 22:27
pontis написа:
"This business requires certain amount of finesse ..."
Jack Nicholson, Chinatown 1974
А ти просто го излъчваш.
(това от 01.09.2006 е невероятно искрено хлапашко, леко и точно, закачливо и натрапчиво, като бонбон в устата)



СТЕФАН, ОТ 01.09.2006 ЗАПОЧНА ТАЗИ ПОРЕДИЦА ОТ СТИХЧЕТА..МАЛКО ИЗКРИВЕНИ, НЕ ПО НОРМАТИВИТЕ И ДОГМИТЕ, НО ТАКА СЕ РАЖДАХА И НИЩО НЕ ПРОМЕНЯХ..ТАКА ДА СИ ОСТАНАТ
А ТИ СЕ КАЗВАШ КАТО МУЗАТА МИ - СТЕФАН!
ЕТО И ЛЮБИМИЯ МУ СТИХ

Сънувах те за първи път,
след толкова години.
Забрана от съдбата имах,
в сънищата ми ти да се явяваш.

Сънувах те ти чужд ехиден беше,
сънувах те и не повярвах.
Че може би си ми простил
и клетвата премахнала се е от мен.

Сънувах те любов незабравима,
неизживяна и толкова мечтана.
Несънувана а с толкоз страст бленувана
от минало далечно още неизгубена

09.09.2006
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
11. анонимен - Чувствено и с любов!
17.05.2010 07:06
Самата ти си в този стих приятелко! Усещам това:
"Обичам те и моля остани,
че миг и няма го,
а аз тъй искам до безкрай,
до мен да си и аз до теб."
Който е изпитвал любов - знае какво е!
Понякога си мислим (преди първото влюбване), че знаем какво е любов.
Но когато тя пристигне-болката е толкова силна, че не може да се сбърка!
Ако някой ме попита -"Какво е любовта, как да я позная"-ще отговоря:
По силната и трептяща болка и сълзите на щастие"!
Живеем за мига! Миговете понякога не се повтарят.
Животът е един кратък сън.Налага се да живеем за мига!Иначе, когато дойде време за пътуването към астрала, няма да сме доволни от постъпките си!
Поздрави Джу и нека е дълъг и сладък твоя миг!
цитирай
12. yuliya2006 - Самата ти си в този стих приятелко! ...
18.05.2010 00:44
antoan1antoan написа:
Самата ти си в този стих приятелко! Усещам това:
"Обичам те и моля остани,
че миг и няма го,
а аз тъй искам до безкрай,
до мен да си и аз до теб."
Който е изпитвал любов - знае какво е!
Понякога си мислим (преди първото влюбване), че знаем какво е любов.
Но когато тя пристигне-болката е толкова силна, че не може да се сбърка!
Ако някой ме попита -"Какво е любовта, как да я позная"-ще отговоря:
По силната и трептяща болка и сълзите на щастие"!
Живеем за мига! Миговете понякога не се повтарят.
Животът е един кратък сън.Налага се да живеем за мига!Иначе, когато дойде време за пътуването към астрала, няма да сме доволни от постъпките си!
Поздрави Джу и нека е дълъг и сладък твоя миг!


Очи невиждани с години,
забравят ли се те.
Сърце ранено в минало далечно,
забравено ли е и то.

От минали животи,
карма нещастна ,зла.
Забравена ли е сега,
та тази страст и болка,
повтаря се така.

Да се доближим - искра,
изгаряме един от друг.
И бягаме от страх и смут,
дали сърцата ни ще издържат.

Да се доближим - огън,
очите ни изгарят от страстта.
Но сила няма душите ни,
притеглени от вечността да разделят.

01.10.2006
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
13. manoldochev - Здравей
20.05.2010 13:26
Стихотворението ми харесва
цитирай
14. nanita73 - Априлци
22.05.2010 15:56
Априлци
Едно от кътчетата на страната
събрало в себе си красотата между небето и земята
е град Априлци извисил се във снагата
на връх Триглав и Ботев, покрити със сняг до небесата.

Със булото си мъгла премрежила е планината
и гали с длани високите била, а деня превала
наситен е въздуха с уханието на цветята
разпъпили чашките си по ждрелата и полята.

Зеленооки борчета там ухаят
и с дъха си на смола спомени у нас навяват
пролетта в градчето за отмора призовава,
а на изпроводяк жълти нарциси стеблата разлюляват.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Какво ме вдъхнови?!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Красотата на връх Ботев, Триглав и Марагидик в Априлци
цитирай
15. yuliya2006 - Стихотворението ми харесва ...
22.05.2010 22:05
manoldochev написа:
Стихотворението ми харесва



БЛАГОДАРЯ ВИ ПРИЯТЕЛИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7400745
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930