Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2010 20:48 - ДУШАТА МИ С ПТИЦИТЕ ОТЛИТА
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 8116 Коментари: 21 Гласове:
19

Последна промяна: 13.05.2012 21:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


I saw you dancing - Doctor/Jack video




Плэйкаст «ДЖУЛИЯ БЕЛ - ДУШАТА МИ С ПТИЦИТЕ ОТЛИТА»

 

 

  image

 

Душата ми с птиците отлита,

на юг, на юг при топлината.

Енергия от страст да зареди,

като Феникс отново да възкръсне.

 

-----------------------------------------------------

 

Душата ми с птиците отлита,

разкъсана от суетата на деня.

На юг, на юг, тя пристан ще намери,

ще оздравее и силна ще лети.

 

---------------------------------------------

 

Душата ми с птиците отлита,

там далече сред море, треви.

Бягаща от този студ - северняшки,

обрулил ме до последното перце.

 

---------------------------------------------------

 

Душата ми с птиците отлита,

там жита, дървета с плодове.

Южняшка кръв в мен тече

и иска си тя юга - роден дом.

 

 

ДЖУЛИЯ БЕЛ

http://www.stihovebg.com/Poeziya/Filosofska/DUSHATA-MI-S-PTITSITE-OTLITA/30944.html

РУСКИ САЙТ
http://www.playcast.ru/view/1253771/425b498eec86d2a083abb0d7365eb0b9bc25ebacpl



 

Звук: настроение image
Изображение: очи image
Текст: джулия бел http://www.stihovebg.com/Poeziya/Fi…4.html
Тэги: философски


Тагове:   Отлита,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. universalnite000 - :) Ето това е полет - мечта ! Нека не ...
09.06.2010 20:53
:) Ето това е полет - мечта ! Нека не спира красивия транс :)

Нео Нула
цитирай
2. blagovestie - Да, Джул,
09.06.2010 20:59
красотата, светлината и топлината ни привличат като магнит. Само те могат да лекуват от тъмното и студеното. Приютяваме се и намираме покой само там, където ни е уютно, където обичаме и ни обичат.
Не спирай да летиш, до дома!
Прегръщам те с много обич, слънце! :))
цитирай
3. sevdabg - Твоят полет Джулс..
09.06.2010 21:07
Твоят полет Джулс е ежедневна реалност:)
Имам предвид полета на ума, идеята, възможностите и мечтите :)

Обичaм те мила !!!
Така ..
в полет :)
цитирай
4. queerfish - Здравей, Джул!
09.06.2010 21:09
да лети душата, да е лека свободна и волна. Не всеки го може, приятелко! Красиво си полетяла в този стих! Прегръдки!
цитирай
5. kalin8 - Поздравления
09.06.2010 21:13
и от мен,Джу!
Б.
цитирай
6. yuliya2006 - :) Ето това е полет - мечта ! Нека не ...
09.06.2010 21:24
universalnite000 написа:
:) Ето това е полет - мечта ! Нека не спира красивия транс :)

Нео Нула



БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЧЕ..БЛАГОДАРЯ! ДА ПОЛЕТИМ..НЕ Е ТРУДНО..ХАЙДЕ

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
7. yuliya2006 - красотата, светлината и топлината ...
09.06.2010 21:26
blagovestie написа:
красотата, светлината и топлината ни привличат като магнит. Само те могат да лекуват от тъмното и студеното. Приютяваме се и намираме покой само там, където ни е уютно, където обичаме и ни обичат.
Не спирай да летиш, до дома!
Прегръщам те с много обич, слънце! :))


ЕЙ, ЧАРОВНИЦЕ..ВИДЯХ ТЕ НА СНИМКА С ДВЕ ХЛАПЕТА СЛЪНЧЕВИ И ГРЕЯТ..ГРЕЯТ

БЛАГОДАРЯ ТИ СЛЪНЦЕ В БЛОГА!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
8. yuliya2006 - Твоят полет Джулс е ежедневна ре...
09.06.2010 21:28
sevdabg написа:
Твоят полет Джулс е ежедневна реалност:)
Имам предвид полета на ума, идеята, възможностите и мечтите :)

Обичма те мила !!!
Така ..
в полет :)


ОБИЧНА МОЯ МАРТИ..СИЛАТА НА МИСЪЛТА МОЖЕ ДА НИ ТЕЛЕПОРТИРА В МИНАЛО, ДА НАДНИКНЕМ В БЪДЕЩЕТО..ДА СМЕ КЪДЕТО СИ ПОИСКАМЕ..ЗНАЕШ ГО

БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЧЕ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
9. yuliya2006 - да лети душата, да е лека свободна и ...
09.06.2010 21:30
queerfish написа:
да лети душата, да е лека свободна и волна. Не всеки го може, приятелко! Красиво си полетяла в този стих! Прегръдки!



ЕЙ, УМНИЦА МОЯ ЛЮБИМА БЛАГОДАРЯ ТИ!
СВОБОДАТА Е СЪСТОЯНИЕ САМО НА ДУХА НА НИЩО ДРУГО В ТОЗИ ЗЕМЕН ТЛЕНЕН СВЯТ !

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. ivankalilova - Много е хубаво миличка! Поздрави и ...
09.06.2010 21:35
Много е хубаво миличка! Поздрави и от мен!:)))
цитирай
11. yuliya2006 - Много е хубаво миличка! Поздрави и ...
09.06.2010 21:38
ivankalilova написа:
Много е хубаво миличка! Поздрави и от мен!:)))



НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ ТОЛКОВА СЕ ХАРЕСА ТОЗИ СТИХ! ТОПЛО И УЮТНО МИ Е...БЛАГОДАРЯ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
12. kleopatrasv - ДУШАТА МИ Душата ми към твоята ...
10.06.2010 09:21
ДУШАТА МИ
Душата ми към твоята поглежда
не се сърди - не зная как
иска го и ме повежда
напъхва ме в непрогледния ми мрак

Душата ми и твоята се търсят
не ми се карай - чак сега разбрах
мъча се към теб да не поглеждам
но тя се смее че знае пак

Душата ми и твоята се искат
не ме обвинявай - не исках да го допусна
но тя се смее и всичко е планирала
и знае докъде отивам в този час

Душата ми и твоята мечтаят
да ни съберат в един виртуален свят
не ти обещавам - но го предполагам
че някога ще те срещна аз

Душата ми и твоята препират
не ми се смей - не мога да я разбера
хваща ме отново и ме подозира
гледа да не забягна пак

Душата ми и твоята замират
не ме коригирай - не мога да се спазаря
чудят се и на твоята препирня
разбират вече - че не е шега

kleopatrasv
цитирай
13. kosara2008 - денс, денс............с теб,Джул,
10.06.2010 09:33
ободряващо,окрилящо,обично...............и летим,;) кой казва, че не го можем и феникси сме, дом сме за мигове отброени ..........

прекрасен стих, ако знаеш колко пъти само си го прочетох.....................тенкс и денс, денс
цитирай
14. yuliya2006 - ДУШАТА МИ Душата ми към твоята ...
10.06.2010 10:19
kleopatrasv написа:
ДУШАТА МИ
Душата ми към твоята поглежда
не се сърди - не зная как
иска го и ме повежда
напъхва ме в непрогледния ми мрак

Душата ми и твоята се търсят
не ми се карай - чак сега разбрах
мъча се към теб да не поглеждам
но тя се смее че знае пак

Душата ми и твоята се искат
не ме обвинявай - не исках да го допусна
но тя се смее и всичко е планирала
и знае докъде отивам в този час

Душата ми и твоята мечтаят
да ни съберат в един виртуален свят
не ти обещавам - но го предполагам
че някога ще те срещна аз

Душата ми и твоята препират
не ми се смей - не мога да я разбера
хваща ме отново и ме подозира
гледа да не забягна пак

Душата ми и твоята замират
не ме коригирай - не мога да се спазаря
чудят се и на твоята препирня
разбират вече - че не е шега

kleopatrasv



КЛЕО, ЗНАЕШ ЧЕ ТОЧНО ТОЗИ СТИЛ НА ПИСАНЕ МИ Е ЛЮБИМ И БЛАГОДАРЯ ЗА СТИХЧЕТО..ЧУДНО Е!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
15. yuliya2006 - ободряващо, окрилящо, обично. . . . ...
10.06.2010 10:23
kosara2008 написа:
ободряващо,окрилящо,обично...............и летим,;) кой казва, че не го можем и феникси сме, дом сме за мигове отброени ..........

прекрасен стих, ако знаеш колко пъти само си го прочетох.....................тенкс и денс, денс




ЕЙ, КОСАР ЗНАЕШ ЧЕ ВИНАГИ КАТО ФЕНИКС ОТ ПЕПЕЛТА И ИЗЛИТАМЕ..СИЛНИ СМЕ..МОЖЕМ ГО..

БЛАГОДАРЯ ТИ ПРЕЛЕСТ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
16. tili - Аз като се отбия тук
10.06.2010 17:18
откарвам по един час и повече! Привет, Джул :)))
цитирай
17. yuliya2006 - откарвам по един час и повече! Пр...
10.06.2010 21:52
tili написа:
откарвам по един час и повече! Привет, Джул :)))



БЛАГОДАРЯ ТИ ОБИЧНА..КАК МЕ ТОПЛИШ С ТЕЗИ ДУМИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
18. veninski - Прекрасна душа имаш, приятелко!!! ...
11.06.2010 07:02
Прекрасна душа имаш, приятелко!!! Снежнобяла.... Поздрави!
цитирай
19. yuliya2006 - Прекрасна душа имаш, приятелко!!! ...
11.06.2010 07:18
veninski написа:
Прекрасна душа имаш, приятелко!!! Снежнобяла.... Поздрави!



ЛЮБИМИ ПИСАТЕЛЮ, ДУШАТА МИ БИЛА Е ОБАГРЕНА И В СИВО И СИНЬО,В РОЗОВО...ВСИЧКИ ЦВЕТОВЕ Е ОПИТАЛА..
БИЛА Е БУШУВАЩ УРАГАН И ПЕСЕН НА СЛАВЕЙ И КАКВО ЛИ НЕ..

ДНЕС ПРОСТО СЕДИ ТАМ НА СЕДМИЯ РЕД ОТЛЯВО И ПИШЕ, ПИШЕ ЗА МИНАЛИ ВРЕМЕНА ЗА ДНЕШНИЯ ДЕН ЗА УТРЕШНИЯ..ПРОСТО КАКВОТО Я ДОКОСНЕ

БЛАГОДАРЯ ТИ РОДОПСКИ МЪДРЕЦО, БЛАГОДАРЯ ТИ!


С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
20. ivesa - Само една изключително волна душа...
11.06.2010 18:48
може да лети с птиците.Поздрави,Джул!Великолепен постинг си направила!Браво!:)))
цитирай
21. yuliya2006 - може да лети с птиците. Поздрави, ...
12.06.2010 06:50
ivesa написа:
може да лети с птиците.Поздрави,Джул!Великолепен постинг си направила!Браво!:)))



ИВ, БЛАГОДАРЯ ТИ ОБИЧНА!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7393346
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61512
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930