Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2010 21:25 - «АРЖЕНТИНСКО ТАНГО»
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 10671 Коментари: 30 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 

ПРОЕКТ "НА  БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ"


image


До всички блогъри!!!
Моля ви всеки, който има постинг за  БЪЛГАРСКИТЕ РОДОПИ, РИЛА,ПИРИН  да изпрати линк  в  коментар тук или на лични
Същия ще бъде качен към постинга

-----------------------------------------------------------

ПРОЕКТ "НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ -ЦЪРКВИ И МАНАСТИРИ"
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2010/01/01/proekt-quot-na-bylgariia-s-liubov-cyrkvi-i-manastiri-quot.464769

------------------------------------------

ПРОЕКТ "НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА"
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/12/01/na-bylgariia-s-liubov-gradove-i-sela.446693


ПРОЕКТ " НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ  -
ГРАДОВЕ И СЕЛА" втора част
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2010/04/06/proekt-quot-na-bylgariia-s-liubov-gradove-i-sela-quot-vtora-.523980

-------------------------------------------------


ПРОЕКТ НА БЪЛГАРИЯ С  ЛЮБОВ -
ПЛАНИНИ 
 първа част
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/11/01/proekt-quot-na-bylgariia-s-liubov-planini-quot.426830

 втора част
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/11/13/proekt-quot-na-bylgariia-s-liubov-planini-quot-vtora-chast.435662

трета част

http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/12/17/.456814
--------------------------------------------

ПРОЕКТ НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ -
ПЛАНИНИ - ПИРИН 

 http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/10/01/proekt-quot-na-bylgariia-s-liubov-pirin-quot.407778
-----------------------------------------------

ПРОЕКТ "НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ -
РИЛА"


http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/08/31/na-bylgariia-s-liubov-rila.389243

--------------------------------------


ПРОЕКТ "НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ -
РОДОПИТЕ"

ПЪРВА ЧАСТ
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/07/26/rodopska-idiliia.369629

втора част
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/11/10/proekt-quot-na-bylgariia-s-liubov-rodopite-quot-vtora-chast.433225

----------------------------------------- 
ПРОЕКТ "БЪЛГАРИЯ В СНИМКИ"


http://julia13.blog.bg/drugi/2009/09/20/bylgariia-v-snimki-sboren-punkt-nachalo-start.400831
 СТАРТ-

http://julia13.blog.bg/drugi/2009/09/21/blagodarnost-za-pionerite.401261


------------------------------------------
СБОРЕН ПОСТИНГ НА СНИМКИ ОТ ЧУЖБИНА

http://taistvena.blog.bg/turizam/2009/09/23/sboren-posting-na-snimki-ot-drugi-dyrjavi.402481


------------------------------------------

Земя, като една човешка длан...
Но по-голяма ти не си ми нужна.
Щастлив съм аз, че твойта кръв е южна,
че е от кремък твоят стар Балкан

ГЕОРГИ ДЖАГАРОВ



SOS - БЪЛГАРИЯ


SOS-ДА СПАСИМ НАЦИОНАЛНАТА АСТРОНОМИЧЕСКА ОБСЕРВАТОРИЯ - РОЖЕН 

. Националната Астрономическа Обсерватория - Рожен


Пазителката на Храма
 http://alexooo.blog.bg/turizam/2009/09/16/pazitelkata-na-hrama.398315

Хайде да ви видим, гербаджии, ще спрете ли безумието в Рила!
http://ploudinperper.blog.bg/politika/2009/09/18/haide-da-vi-vidim-gerbadjii-shte-sprete-li-bezumieto-v-rila.399914

Рухналата светиня на България - най-ценният храм на България захвърлен в калта
http://apollon.blog.bg/izkustvo/2009/10/08/ruhnalata-svetinia-na-bylgariia-nai-cenniiat-hram-na-bylgari.412386

SOS  - ЦЪРКВАТА"СВЕТИ ИЛИЯ"В НОВО СЕЛО, РУСЕНСКО
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2010/01/04/vtori-avgust-praznik-na-cyrkvata-quot-sveti-iliia-v-novo-sel.466247
 

КУЛТУРНОТО НАСЛЕДСТВО В РИСК 

http://raylight.blog.bg/drugi/2009/12/24/kulturno-nasledstvo-v-risk.460832
----------------------------------------------------------------------------------------

В подкрепа на rockbul и неговият постинг   "Какво сме дали на "Какво сме дали на света"
http://rockbul.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/02/kakvo-sme-dali-nasveta.407930


Истинското лице на Октопода
http://chara.blog.bg/politika/2010/03/23/istinskoto-lice-na-oktopoda.516421


Геноцидът"ГМО"-биологическо и психотронно оръжие
 

Уведомително писмо до всички граждани на Република България
ГЕНОЦИДЪТ „ГМО” - биологическо и психотронно оръжие
==========================================================

BGizlet: Българският портал

ПО ИДЕЯ НА ПАНАЦЕЯ - ЛЮБИМИ МЕЛОДИИ
http://panazea.blog.bg/hobi/2010/01/13/liubimi-melodii.471825

19:30 -
Любими мелодии2

00:00 - Любими мелодии3
-----------------------------------------------------------------------------------------

ПО ИДЕЯ НА DISO  - ЛЮБИМИ НАРОДНИ ПЕСНИ

http://diso.blog.bg/muzika/2010/01/14/liubimi-narodni-pesni.472659

--------------------------------------------------------------- 

списание "СВОБОДНИ ПОЕТИ В BLOG BG "

http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/11/12/quot-svobodni-poeti




Джулия Бел - Аржентинско Танго
 
автор на клипа - demidiin


Плэйкаст «АРЖЕНТИНСКО ТАНГО»

 

 

 

image


Аржентинско танго- страст и жар
и танцуваме с теб днес двама.
Ти си мъж, латино - мъжкар,
аз съм огнена, с очи черни дама.

Аржентинско танго-страст и жар,
танцуваме в тази нощ без луна.
Ризата полепнала по теб - О, чар
и шапката до очите си прихлупил.

Аржентинско танго - страст и жар
а роклята ми за теб се разцепва.
Преплитаме тела, застиваме в покой
и отново рязко движения правим.

Аржентинско танго- страст и жар,
на стол седиш като ездач.
До теб стоя, аз птица съм ще литна
и двамата от съблазън, притегляме се.

Аржентинско танго, страст и жар,
любовни сцени от един живот.
Изгарящи, изпепеляващи, нетленни,
отнасят ни в друг свят- всемир.

 ДЖУЛИЯ БЕЛ

РУСКИ САЙТ
http://www.playcast.ru/view/633369/24c846aae3ea5c8833c83a4f2b27f373ea93cd23pl

http://www.playcast.ru/view/1207794/3d35b509609b5b6cf0aff15410ee412b5a515e2cpl


---------------------------------------------------------

СТИХОВЕ ЗА МУЗИКА И ТАНЦИ
http://www.playcast.ru/?module=user&action=playcasts&userId=92953&tagId=24197
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------л--------------
-----------------------


                  СКЪП ПОДАРЪК ОТ DEMIDIINСDEMIDIINКЪП ПОДАРЪК ОТ DEMIDIIN
http://vbox7.com/collection:479492

 --------------------------------------------------------- 

 

любими творци
http://www.playcast.ru/?module=user&action=playcasts&userId=92953&tagId  

Звук: tango image
Изображение: ТАНГО image
Текст: yuliya_2006
Тэги: музика


Тагове:   «аржентинско,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Обожавам тази музика и танц, Джулия...
06.07.2010 22:17
Прекрасен е твоят стих за Аржентинското танго...
Благодаря ти за мига настроение и наслада !
цитирай
2. yuliya2006 - Прекрасен е твоят стих за Аржент...
06.07.2010 22:40
stela50 написа:
Прекрасен е твоят стих за Аржентинското танго...
Благодаря ти за мига настроение и наслада !



СЛЪНЧИЦЕ, АРЖЕНТИНСКОТО ТАНГО Е ЛЮБОВТА МЕЖДУ ДВЕ КАРМИЧНО СВЪРЗАНИ ДУШИ. СТРАСТ, ОГНЕН ПОГЛЕД, СТЪПКА НАЗАД И ОТНОВО БЕЗУМНО ПРИВЛИЧАНЕ...
НАЙ - СТРАСТНИЯ ТАНЦ И ОСТАВА ВЕЧЕН!
БЛАГОДАРЯ ТИ!

МОЯ ПОДАРЪК ЗА ТЕБ


ФЛАМЕНКО

Танцувам танц изящен,
от страст, сласт и нежност.
Очите приковават се към мен,
обсебени, възторжени сълзят.

Ръцете високо извисени,
с пръсти грация творят.
А тялото изпънато кат струна,
на покой пред бурята мълчи.

Тракат токовете в ритъм,
ръцете бясно се въртят.
И огън и жар необуздана,
в звуци въздуха цепят.

От толкоз страст, сласт и нежност,
душата ми в екстаз високо излетя.
Божествена, недостижима,
във вихъра на танца на смъртта.

15.10.2006
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. stix - Мога да танцувам. . . макар от раз...
06.07.2010 23:04
Мога да танцувам ...макар от разстояние.... сега са останали само ритмите и мелодията...
цитирай
4. yuliya2006 - Мога да танцувам. . . макар от раз...
06.07.2010 23:09
stix написа:
Мога да танцувам ...макар от разстояние.... сега са останали само ритмите и мелодията...



ЗА ТЕБ ПРЕКРАСНА!

Аз и ти,танго в нощта,
потънали в еротика мълчим.
Телата жадно се докосват,
очите ми,ръцете ти-О,небеса!

Аз и ти,танго в нощта,
огъващи от сласт тела.
Краката ми в твойте се оплитат,
напред,назад-О, богове!

Аз и ти,танго в нощта,
от страст ,вода от нас се стича.
Безумен танц,неизживяна жар,
но ето края и аз падам покорена.

23.09.2007
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. pegas08 - Какво ли мисля?
06.07.2010 23:37
Жената - танго!
Щастлив бях, че те срещнах, Джулия Бел!
Пред теб съм покорен!
Стихове понякога , с теб съм плел!
Стихове- танго!

Джу, един ден, духът ми ще те срещне, там ... където е вечно-
Твоето танго!

Прегръщам те и те завъртам, с малък реверанс, поклон от
твоят, замечтан Пегас!

Бъди щастлива, моя най и най и най...
В този необятен сайт!

Джу....
цитирай
6. yuliya2006 - Жената - танго!Щастлив бях, че те ...
06.07.2010 23:58
pegas08 написа:
Жената - танго!
Щастлив бях, че те срещнах, Джулия Бел!
Пред теб съм покорен!
Стихове понякога , с теб съм плел!
Стихове- танго!

Джу, един ден, духът ми ще те срещне, там ... където е вечно-
Твоето танго!

Прегръщам те и те завъртам, с малък реверанс, поклон от
твоят, замечтан Пегас!

Бъди щастлива, моя най и най и най...
В този необятен сайт!

Джу....


СКЪПИ ПРИЯТЕЛЮ..ВЪЛШЕБНИК СИ НА ДУМИ И ТИ БЛАГОДАРЯ! А ТАНГОТО..ТО Е ЮЖНЯШКИЯ НИ ДУХ..ГОРЕЩО..ОГНЕНО И ЯРКО!


ЕТО МОЯ ПОДАРЪК ЗА ТЕБ


Танцуваме ние с теб танго,
от копнеж, желание и сласт.
Танцуваме побъркани от страст,
край нас света за миг се спря.


Очите ни огромни, навлажнени,
телата ни един в друг слени.
Танцуваме като изгарящи на клада,
последното танго сега за нас.


Отстъпваме назад като в живота
а после тръгваме направо.
Телата ни в синхрон се движат,
опиянени от любов танцуват.


Внезапно рязко се разделят
и с по-голяма страст отново сливат.
Танго танцуваме ние двама,
танго на сласт неизживяна...

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
7. pegas08 - Джу, благодаря ти и аз!
07.07.2010 06:53
Бъди щастлива!
цитирай
8. yuliya2006 - Бъди щастлива! СКЪПИ МОЙ ...
07.07.2010 07:04
pegas08 написа:
Бъди щастлива!



СКЪПИ МОЙ ПРИЯТЕЛЮ БЪДИ ОБИЧЕН, ВЕСЕЛ И РАДОСТЕН И ЩАСТИЕТО ..БЯЛА ПТИЦА НА РАМОТО ТИ ВИНАГИ ДА БЪДЕ


Тази нощ ще танцувам за теб,
край огъня, в кръг,в екстаз.
Мулатка полугола ще бъда
и в ритъм ще излетя тогаз.

Тази нощ ще танцувам за теб,
ще бъда испанка в червено.
С токове в такт, с южен плам,
страстта ти ще събудя, знам.

Тази нощ ще танцувам за теб,
Мата Хари с фередже, Ориент.
С очи ще те искам, всичко ще знам
а после от куршум ще си ида.

Тази нощ Айсидора ще бъда,
танц на Слънцето ще посветя.
Боса в бяло ще те омагьосам
и пречистен душата ти ще отнеса.

Тази нощ ще танцувам за теб,
ще бъда циганка, волна,игрива.
Ще пея,ще летя, във вихър
и в краката ми ще си полужив.

Тази нощ ще танцувам за тебе,
сластно аржентинско танго.
Ще те искам само до мене,
без партньор, не става, прости.

21.05.2007
цитирай
9. stela50 - Благодаря за прекрасния подарък ,Джул...
07.07.2010 08:34
Щастлив и усмихнат ден !
цитирай
10. yuliya2006 - Щастлив и усмихнат ден ! С...
07.07.2010 08:40
stela50 написа:
Щастлив и усмихнат ден !



СТЕЛА И АЗ БЛАГОДАРЯ ЧЕ СЕ ОТБИ В МОЯ ДОМ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
11. bven - Джули, прекрасен постинг!
07.07.2010 10:08
А тангото е вечно! Лек ден :):):)
цитирай
12. yuliya2006 - А тангото е вечно! Лек ден :):):)...
07.07.2010 10:43
bven написа:
А тангото е вечно! Лек ден :):):)



СЛЪНЦЕ, ТОЗИ СТИХ Е МОЯ ПОЗДРАВ ЗА ТЕБ И БЛАГОДАРЯ ЗА КОМЕНТАРА!


Аз искам за теб да танцувам,
на дансинга самотна в нощта.
И страстта ти с тялото си да събудя,
защото с думи никак не успях.

Как жадно искам да ме гледаш,
душата ми потънала в екстаз.
В очите ти сълзи от радост да открия,
желана да съм от теб в този час.

Как искам ти да полудееш,
от нежност, от копнеж, от страст.
Сърцето ти от камък да разбия
и мой да си в този рай от сласт.

Аз искам за теб да танцувам
и твоя да съм в този миг.
Обсебен, безсилен пред страстта ми,
на колене да паднеш и с вик.

10. 10. 2006
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
13. ivesa - Джул,страхотно е...
07.07.2010 10:58
във вихъра на танца.Отърсваш се от всичко негативно и летиш,летиш,лудуваш на воля.Поздрави,мила!Хубав ден ти желая!:)))
цитирай
14. yuliya2006 - във вихъра на танца. Отърсваш се от ...
07.07.2010 11:02
ivesa написа:
във вихъра на танца.Отърсваш се от всичко негативно и летиш,летиш,лудуваш на воля.Поздрави,мила!Хубав ден ти желая!:)))



ИВ, БЛАГОДАРЯ!


Тази вечер ще бъда,
в черна рокля с гол гръб.
С огърлица от перли
и за теб ще пея джаз.

Тази вечер ще бъда,
цялата в бяло, ефирна.
Руски песни ще пея
и до душата ще стигна.

Тази вечер ще бъда,
в червено, горяща от страст.
На испански ще пея
и целия ще гориш в сласт.

Тази вечер ще бъда,
Булат Окуджава в ефир.
Бунтовни песни ще пея,
духът ти ще вдигна за час.

Тази вечер ще бъда,
Мария Калас, звезда.
До висините ще стигна
а после до теб ще се спра.

Тази вечер ще бъда
аз твоя, до твойто сърце.
До душата ти ,нежна струна,
просто две, слети в едно.
22.06.07
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
15. ckarlet - Харесвам твоето огнено танго, Д...
07.07.2010 18:21
Харесвам твоето огнено танго, Джул!
Вълшебство!
Поздрави и от мен!
цитирай
16. queerfish - Страст! Страст! Страст! Страхотно ...
07.07.2010 20:53
Страст! Страст! Страст! Страхотно е, Джул!
цитирай
17. kleopatrasv - Да танцуваме, Джу!
07.07.2010 21:10
ТАНЦ
В стаята танцуват звуци
поклащамe се и пак и пак
изтичат вълшебните минути
и искам още аз и аз

Започвам тихо да мечтая
в този миг ето така така
с усмивка нежна да те галя
с поглед влажен сега сега

Очите ти попиват жадни
желаят ме с екстаз екстоз
миглите потрепват бавни
канят ме на танц сега сега

Ръцете ти държат ме силни
танцуваме в такт и такт
желанията в мен са будни
целуваш ме и ах и ах

Докосваш ме прехапвам устни
безпомощна съм пак и пак
поддавам се на твойте думи
потапяйки се в мираж мираж

Минутите се сливат чудни
удължават танца за час и час
гласовете ни се присвиват свидни
и смеем се на глас и глас

http://www.playcast.ru/?module=view&card=904856&code=627e507d19c268a5f9af43aafa5342dfd0f31545

Поздравления за музикалното настроение !
цитирай
18. kleopatrasv - Огнен ритъм - плам и жар струи от ...
07.07.2010 21:18
Огнен ритъм - плам и жар
струи от тебе като огнен пожар
сложно задъхан- неустоим с чар
излиза посочен - за тебе твоя крал....!
цитирай
19. miaa - Невероятна си Джул! И мен разпали :))))
07.07.2010 22:04
Страст в огнен ритъм,
преминава през сърцето,
червена роза в ръка притискаш,
тя знак е на любовта.
А аржентинското танго в унес я превзема!
цитирай
20. yuliya2006 - Харесвам твоето огнено танго, Д...
07.07.2010 22:30
ckarlet написа:
Харесвам твоето огнено танго, Джул!
Вълшебство!
Поздрави и от мен!



Скарлет моя поздрав за теб..малко джаз

Аз пея под дъжда
а той света се смее.
Красива под тонове вода
и твоя, твоя а ти вземи ме.

Аз пея под дъжда,
танцувам като ангел в бяло.
А той залива ме с любов
и негова съм, днес само.

Аз пея под дъжда,
за теб, за него, за света.
Пречистващ силен дъжд,
за моята пееща душа.

ДЖУЛИЯ БЕЛ


цитирай
21. yuliya2006 - Страст! Страст! Страст! Страхотно ...
07.07.2010 22:34
queerfish написа:
Страст! Страст! Страст! Страхотно е, Джул!



Слънчице любимо а това за теб

АЛФРЕДО ТОРЕС - КУБИНСКА САЛСА

Той бог от страст и дух,
един танцьор от висша класа.
С аромата на кубинска салса
и с гордостта на негърския род.

Той солист на Тропикана,
света променя и танцува.
И всичко край него гори и стене,
да танцуваш салса и само нея.

Той тяло трептящо в ритъм,
очи изгарящи кат клада.
Изтънчен и страст и огън
и кръвта кипи, да танцуваш салса.

-Алфредо,да танцуваме ний двама,
Ти-божествен,страстен и велик.
И душите ни в екстаз да литнат,
та в рая салсата да понесат.


ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
22. yuliya2006 - Огнен ритъм - плам и жарструи от ...
07.07.2010 22:36
kleopatrasv написа:
Огнен ритъм - плам и жар
струи от тебе като огнен пожар
сложно задъхан- неустоим с чар
излиза посочен - за тебе твоя крал....!



КЛЕОПАТРА-ТОЙ ПАДНА

Той чакаше ехиден,весел,
господар на целия свят.
В живота си, какво ли не,
видял,превзел,забравил.

Той чакаше и ето нея,
царица на изток-Египет.
Могъща,силна,преливаща от багри,
пристъпя като владетел,не под власт.

А той я гледа в ням и смут,
името си сякаш бе забравил.
И подвизите на Рим и гордостта,
покорен,попаднал в магия.

И ето с глас плътен,страст
с очи огромни,една вселена.
Без красота,но с чар и плам,
превзе го а той смирен я гледа.

И ето миг, вълшебство стана,
от аромати,магически пленен.
Той ,великия Юлий Цезар,
в краката и падна победен.


ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
23. yuliya2006 - Огнен ритъм - плам и жар струи от ...
07.07.2010 22:39
kleopatrasv написа:
Огнен ритъм - плам и жар
струи от тебе като огнен пожар
сложно задъхан- неустоим с чар
излиза посочен - за тебе твоя крал....!



КАРМЕН
Ще танцуваш ли с мен синьора,
хайде с очите черни ме погледни.
Ще бъда твой тази вечер,
ти само с нежност ме докосни.
```````````````````````````````
Ще танцуваш ли с мен синьора,
отдавна аз следя те - ловец.
А ти необуздана си кошута,
ще бъдеш моя, знаеш нали.
```````````````````````````````
Ще танцуваш ли с мен синьора,
онзи страстен, огнен танц.
Който кара ме да не отделям,
от теб очите си, магия за мен.
```````````````````````````````
Ще танцуваш ли с мен синьора,
хайде дръзко, можеш ти.
Блузата си леко да разтвориш,
полата безумно да въртиш.
```````````````````````````````
Ще танцуваш ли с мен синьора,
ще те покоря, аз мачо съм - нагон.
Пред теб на колене съм и те моля,
танцувай с мен, божествена КАРМЕН.
```````````````````````````````
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
24. yuliya2006 - Страст в огнен ритъм, преминава ...
07.07.2010 22:43
miaa написа:
Страст в огнен ритъм,
преминава през сърцето,
червена роза в ръка притискаш,
тя знак е на любовта.
А аржентинското танго в унес я превзема!



ЗА НЕГО НА ДАНСИНГА ТАНЦУВАХ
За него на дансинга танцувах,

безумен, страстен танц.

Латино-огън, кръвта ми забушува,

салса-кубинска от възторг.


За него на дансинга танцувах,

с очи изгарящи от южен плам.

Ръцете ми - мулатки нежни

а тялото, изпълнено от жар.


За него на дансинга танцувах,

очите му следят ме - нагон.

Дъхът му спрял, въздух няма,

миг и вече паднал в моя плен.


19.12.2007

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
25. moreto66 - танго, танго...огън...
08.07.2010 10:39
Поздрави за постинга, направо ме вдъхнови с тази музика, страхотно е!
цитирай
26. bogomil - Танцувай страстна поетесо!
08.07.2010 11:24
Поезия и музика и танци- същински земен рай!
Една чуствена поетеса във вихъра на танца- вечното аржентинско танго, събуждащо и мечти и копнежи и страст и удоволстжие и реално земно щастие.

Джулия, поздравявам те !
www.metaloved.blog.bg

http://www.youtube.com/watch?v=saalGKY7ifU&feature=related
цитирай
27. ivesa - Джул,Бъди!!!
08.07.2010 16:16
Бъди щастлива!:)))
цитирай
28. yuliya2006 - Поезия и музика и танци- същински ...
09.07.2010 08:16
bogomil написа:
Поезия и музика и танци- същински земен рай!
Една чуствена поетеса във вихъра на танца- вечното аржентинско танго, събуждащо и мечти и копнежи и страст и удоволстжие и реално земно щастие.

Джулия, поздравявам те с едно изпълнение на Хулио Иглесиас

www.metaloved.blog.bg

http://www.youtube.com/watch?v=saalGKY7ifU&feature=related



БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЮ!


Фред Астер-Танц под дъжда

Танцува а дъждът вали
божествено,изящно като бог.
Танцува с чадър,за него дама
и пее а дъждът вали,вали.

Аз гледам духът му извисен,
във вихъра на танца под дъжда.
Романтика и страст и плам,
окъпан и пречистен от любов.

Фред Астер-феномен невероятен,
за всички времена недостижим.
Танцува мокър а дъждът вали,
не спира,като сътворението на света.


ДЖУЛИЯ БЕЛ


цитирай
29. yuliya2006 - Бъди щастлива!:))) Ей, с...
09.07.2010 08:18
ivesa написа:
Бъди щастлива!:)))



Ей, синьор хайде смело,
пристъпи към мен, давай.
Танц от огън и страст,
тук всички ще онемеят.

Ей, синьор, хайде смело,
виждам слънца в очите ти.
Погледни ме, аз съм в червено,
с токове в такт те подканям.

Ей, синьор, хайде смело,
да разпалим с теб, да изригнем.
Лава от сласт да разлеем
и в галоп двама, диви коне.

20.03.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
30. bogomil - Относно приятния "Танц под дъжда"
09.07.2010 09:49
Мила Джулиа,
Благодаря ти за поетичния отговор на моя коментар.
Сега вече те поздравявам с изпълнение на Хулио Иглесиас!

http://www.muzikalni.com/pesni/223035/

www.bogomil.blog.bg
www.metaloved.blog.bg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7364198
Постинги: 1506
Коментари: 12079
Гласове: 61495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031