Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2010 23:14 - АНТОЛОГИЯ "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ" НА АВТОРИ ОТ BLOG
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 59618 Коментари: 58 Гласове:
-3

Последна промяна: 29.09.2018 11:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

За получаване на книжния вариант,  се обърнете
към издателя и спонсора на книгата-"ВИРТУАЛНИ СТРОФИ"
 http://pontis.blog.bg/poezia/2010/07/06/stihosbirkata-na-avtori-ot-blog-bg-izliza-ot-pechat-na-9-iul.572811

ПРЕДСТАВЯНЕ НА АНТОЛОГИЯТА "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ"НА АВТОРИ ОТ BLOG BG ПО TV7   - ВИДЕО

http://www.dnes.bg/video/2010/07/15/virtualni-strofi-izbrana-poeziia-ot-blog-bg.94547
 


----------------------------------------------------------------------------


ХРИСТАМ ПРЕД  БНР ПРОГРАМА - "ХОРИЗОНТ"
16.07 19:39 - Христам пред "Хоризонт" - Агресията няма значение, не й обръщайте внимание!!


-----------------------------------------------------------------------------

ХЕНЗЕЛСКИ ПРЕД БНР ПРОГРАМА - "ХОРИЗОНТ"
15.07 11:00 -
Интервю

-----------------------------------------------------------------------------

 19:38 - Поезия от четвъртото измерение. Хензелски и Ася.

"Магьосницата ми" на Henzelski, от антологията "Виртуални строфи".

image 


 

          "Виртуални строфи" – избрана поезия от Blog.bg 90 творби на 19 блогъри от Blog.bg, част от портфолиото на Investor.bg, са събрани в книгата "Виртуални строфи".

Инициатор на идеята за събирането и публикуването на книгата е на Стефан Черноколев.

 

 
http://www.dnes.bg/video/2010/07/15/virtualni-strofi-izbrana-poeziia-ot-blog-bg.94547
    2949 гледания   |  Още видео

 

image
http://pontis.blog.bg/  издател и спонсор на книгата "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ"


---------------------------------------------

/
http://starbuck69.blog.bg/profile.php
автор на корицата -  "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ"



-------------------------------------------------

„Виртуални строфи”
Избрано Поезия от автори в блог.бг 2010
тираж: 1000
цена: 6.50   Съдържа 90 творби на 19 автори:

image
http://blagovestie.blog.bg/
 
image
http://divna8.blog.bg/

image
http://henzelski.blog.bg/
  image
http://hristam.blog.bg

image
http://kleopatrasv.blog.bg/
  image
http://kosara2008.blog.bg
 
image
http://miaa.blog.bg/
  image
http://mglishev.blog.bg
  image
http://min11hetep.blog.bg/
  image
http://nicodima.blog.bg
  image
http://osi4kata.blog.bg/


image
http://pontis.blog.bg/   image
http://portishead.blog.bg/


image
http://qbylkovcvqt.blog.bg/   image
http://queerfish.blog.bg/
     
/
http://starbuck69.blog.bg/profile.php
    image
http://womanly.blog.bg
  image
http://yuliya2006.blog.bg/


ПОЕТИ ОТ  АНТОЛОГИЯТА " ВИРТУАЛНИ СТРОФИ"
  http://www.playcast.ru/?module=user&action=playcasts&userId=92953&tagId=135074;;
   
image


Тагове:   mfeprs,


Гласувай:
59



1. pontis - Джулия, толкова време си отделила и всичко останало.
13.07.2010 23:26
Благодаря ти, прекрасна си.
цитирай
2. diso - Честито на всички "виновн...
13.07.2010 23:30
Честито на всички "виновници" за появата на тази книга!
цитирай
3. yuliya2006 - Благодаря ти, прекрасна си. СКЪПИ ...
13.07.2010 23:34
pontis написа:
Благодаря ти, прекрасна си.



СКЪПИ ПРИЯТЕЛЮ, БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ТАЗИ СТИХОСБИРКА!
БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ТОВА ЧЕ ПЪТЕКАТА ПРОКАРАНА ОТ КАЧАК С ИЗДАВАНЕ НА АВТОРИ ОТ БЛОГА НЕ Е ИЗГУБЕНА...

БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА СМЕЛОСТТА ДА ИЗДАДЕШ ТАЗИ КНИГА И ДА ПОКАЖЕШ ЧЕ В ЕДИН НЕВЕРОЯТЕН И СВОБОДЕН САЙТ ТОВА МОЖЕ ДА СТАНЕ

ТУК ИМА ВСИЧКО ТВОРЦИ, ЧИТАТЕЛИ, СПОНСОРИ,ИЗДАТЕЛИ... И ЕТО КРЪГА СЕ ЗАТВАРЯ И ТОВА Е ПЕЧЕЛИВШИЯ ПЪТ

ЛЕК И УСПЕШЕН ПЪТ НА КНИГАТА"ВИРТУАЛНИ СТРОФИ"!

БЛАГОДАРЯ ТИ !

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


09.05 22:46 - За няколко стръка треваАвтор: pontis Категория: Поезия
Прочетен: 393 Коментари: 16 Гласове: 36
Последна промяна: 09.05 22:47




Внезапна, безкрайно добра.

Стремителна, с връх от горяща стомана,

ослепително пряма.
Летяща, право в целта.


Сплавта безпогрешна. На

няколко капки вода, втвърдени от вяра,

истинска и трептяща,

проникнали в моята пукнатина.


Разтварям се в тези туптящи сърца

И искам така да остана -

бавно потъваща сфера

в изгрева на твоята далечина.


Да бъда трева, поникнала от влюбени семена

под твоите сигурни ходила.

От малките стръкчета мен да намираш по

пътя си. Устремен.


Тежестта непосилна на твоята воля

по малките стъбла да пренеса,

и да се изпаря, удовлетворен

в оранжевата синева.


Да се изпълня с вярата и смелостта,

за да поникна пак от черната земя.

Отпечатък неравен, грапав,
от любовта ти обгорен.


В белега благословен,

на твоята следа.


цитирай
4. yuliya2006 - Честито на всички "виновн...
13.07.2010 23:40
diso написа:
Честито на всички "виновници" за появата на тази книга!



ДИ, СЛЕД ТОЗИ ПОСТИНГ ЗАПОЧВАМ ДА ПРЕДСТАВЯМ ВСЕКИ ЕДИН ТВОРЕЦ ОТ СТИХОСБИРКАТА В МОЯ ДОМ!

А СЕГА ТЕ ПОЗДРАВЯВАМ С ЕДИН СТИХ ОТ

04.06 23:23 - Повик...Автор: blagovestie Категория: Поезия
Прочетен: 237 Коментари: 12 Гласове: 16
Последна промяна: 04.06 23:34



Красавецо, обичам да те гледам,
очите ми се плъзгат по снагата ти,
поглаждам бавно кожата ти гладка и блестяща,
с върха на пръстите си проследявам нежно
изпъкналите жили, от живот трептящи.

Нозете ти са здрави, стройни, силни.
Излъчваш топлина и буйна е кръвта ти.
Отприщваш някаква енергия обилна.
И можем да препускаме съединени
безспирно, неуморно, ден и нощ.
Усещам дивата ти преданост,
безумна волност и неимоверна мощ.

Очите ти блестят, като звезди са,
побиращи безкрая между миглите,
потъващ някъде дълбоко във зениците,
където е света на самодивите.
Докосвам ноздрите ти – толкова са меки
горещо кадифе, положено във дланите ми.

Размахваш волно буйната си грива,
понесъл си ме скоростно, в синхрон сме.
Подковите ти жадно в почвата се впиват,
политат пръски пръст и мъничко трева
със сила се оттласкваш, с лекота.

И някакъв хилядолетен древен зов
разкъртва пластовете лицемерна сдЪржаност,
изригва от дълбокото у мен
и избуява трескав ритъм нов.
Освобождава моя си, забравена, нетленна същност.

Не знам препускаме или летим.
Съединени във едно сме всъщност.
И хоризонта се стопява някъде далеч под слънцето.
Какво ни пука? Тичаме през времената,
изцеждайки последните си сили.
Оставащи неизтощими.
Изпъната съм и трептя на стремената.

А вятъра ревнува, сплита се в косите ми,
по кожата ми плъзга се и впива се в страните ми.
Но неразделни сме. Неописуемо неземно е.
Минават слети във черта дърветата.
Не виждам нищо друго, просто чувствам твоя пулс.
И вдишвам свежестта на свободата

с ухание на билките и твоя аромат.

цитирай
5. dolsineq - Благодаря за хубавата поезия и м...
13.07.2010 23:41
Благодаря за хубавата поезия и музика, поднесени със стил! :)))
цитирай
6. pontis - а музиката, Джулия е много уестърн .. и секси.
13.07.2010 23:48
... хахха
цитирай
7. yuliya2006 - Благодаря за хубавата поезия и м...
13.07.2010 23:56
dolsineq написа:
Благодаря за хубавата поезия и музика, поднесени със стил! :)))

25.04 09:30 - ВЛЮБЕНААвтор: divna8 Категория: Поезия
Прочетен: 1250 Коментари: 56 Гласове: 76
Последна промяна: 25.04 14:51








ВЛЮБЕНА

Случва ли ти се -
сред много хора -
мислено с някого
да говориш,
да чуваш
отговор весел
и да се усмихваш
унесено?!

Да бродиш сам
по улици пусти,
замислен
посоката
да изпуснеш?

С отворени очи
да мечтаеш
и какво ти е -
да не знаеш?




автор: divna8
цитирай
8. yuliya2006 - . . . хахха 03. 12. 2009 19:19 - ...
14.07.2010 00:04
pontis написа:
... хахха



03.12.2009 19:19 - ЕсенноАвтор: henzelski Категория: Изкуство
Прочетен: 3042 Коментари: 98 Гласове: 42



Вървиш по улицата
сякаш
мелодия върви.
Потичат нотите
във стъпките ти,
запълват ги
със отражения
на облачни очи,
загледани в небето.
Виж,
птица там лети,
а сянката и
пада върху теб
и те покрива
с дъждовни петолиния.
Ще завали
след миг,
след ден,
след век,
след мен...
цитирай
9. demidin - Браво, добра работа е свършена от ...
14.07.2010 00:31
Браво,добра работа е свършена от всички!
Избрани са най-достойните и талантливи автори,поздравления!
цитирай
10. yuliya2006 - Браво, добра работа е свършена от ...
14.07.2010 00:35
demidin написа:
Браво,добра работа е свършена от всички!
Избрани са най-достойните и талантливи автори,поздравления!


ДЕМИ, ХИЛЯДИ СА ТУК...ХИЛЯДИ ТАЛАНТИ! ТОВА Е ПЪТЯ...


08.07 13:10 - Май не ми беше фенАвтор: hristam Категория: Изкуство
Прочетен: 372 Коментари: 23 Гласове: 32



Слушай, ти,
дето там ми се мръщиш отсреща.
Ако щеш ме хапи,
ала знай, че съм адски гореща.
Потопих се сама,
ей така, на инат, във казана.
Разкрещяха се - "Ах, срамота!
Уж бе истинска дама!
Как можа, как посмя..."
А пък аз на шега им намигнах:
"За нагоре ми трябват крила,
а до тук пеша стигнах."
А във Ада боли
и едва ли го чуваш от мен.
Пък и дяволът - както и ти -
май не ми беше фен.
После му се усмихнах
и стана прохладно. И тихо.
А от Рая пък прихнаха -
дяволът пишеше стихове...
цитирай
11. danailpetrov - благо даря
14.07.2010 03:00
.
цитирай
12. yuliya2006 - . Сърцето ми в паяжина омотано ...
14.07.2010 06:00
danailpetrov написа:
.


БЛАГОДАРЯ ТИ! ЕТО СЛЕДВАЩИЯ СТИХ ПОЗДРАВ ЗА ТЕБ

БЕЗУМИЕ

Сърцето ми в паяжина омотано
събуди се и заби със сладък стон
Чувствата ми в пяна потопени
изплуваха и заискачаха навън


Ръцете ми немощно примирени
потрепнаха и посегнаха към теб
Устните ми тъжно онемели
разтвориха се като розов цвят


Гласът ми със свойта необятност
достигна вятъра и го завърза
Неочакваната нежност го обгърна
и го прати теб да доведе


Очите ми със зелени мълнии
те пронизаха и плениха с плам
Мислите ми с вълшебни арфи
те доведоха и без Сезам


Усмивката ми те заля ефирно
и те обсипа със светлина
Обичта ми те прегърна свидно
с нечовешка топлина


Любовта ми в пяна от копнежи
избистри се и засия
Необузданите ми стремежи
те заковаха за през нощта


Вълшебно нежни думи
пропълзяха с песента
и истинско безумие
ме врече и завладя

24.07.2008


http://kleopatrasv.blog.bg/?vote
цитирай
13. veninski - Успех!
14.07.2010 06:31
Успех!
цитирай
14. ckarlet - Поздравления за всички, които са ...
14.07.2010 07:55
Поздравления за всички, които са положили труд да излезе тази прекрасна стихосбирка, Джул!
Уникално изглежда!
Успех и от мен!
цитирай
15. stela50 - Радвам се за всички вас ,
14.07.2010 08:16
пожелавам успех на стихосбирката...Бих желала да я имам с автографи на
авторите. Поздравления от сърце .
Продължавайте напред ,заслужава си ...
Благодаря ти за информацията и хубавата музика ,Джулия Бел !
цитирай
16. whitepigeon - Поздрави, че правите нещо наистина ...
14.07.2010 08:20
Поздрави, че правите нещо наистина хубаво.
Горко на завистниците, дето сън няма да ги хване.
Успех! :-)
цитирай
17. sevdabg - Успех на книгата и авторите й
14.07.2010 08:41
Джулс, направила си страхотен постинг-презентация!

Поздрави мила !
цитирай
18. анонимен - Поздрави за спонсора и авторите!
14.07.2010 08:49
Интересна идея, реализирана в бързо темпо (приятно-нетипично за българските маниери и стереотипи на действие)
Сериозните стъпки в каквато и да е дейност в България, будят възхищението ми!
Пожелавам успех на това издание, носещо послания от сайта на блог-бг.
Най-хубавото в тази кампания е щастието, усещащо се в постовете и на двете страни - издател и автори.
Иван Богданов от "Буквите" най-сетне има конкуренция в мащабността на мисленето си.
Желая много щастие и здраве на хората свързали се чрез тази книга и попътен вятър на изданието!
Поклон към моите приятелки Джу, Уомънли и Клео!
цитирай
19. candysays - Успех на стихосбирката и от мен!
14.07.2010 09:41
Сега ще погледна и постинга на pontis :)) Браво на вас!
цитирай
20. kosara2008 - :) в твоя вълшебен Свят,Джул..............
14.07.2010 09:47
стиховете на поетите туптят като Сърце...прегръщам те топло............

Книгата...........
прозорец към вечният копнеж за Слънце Е.............благословен е и спонсорът.....,
цитирай
21. kasnaprolet9999 - Много се радвам, че има още една с...
14.07.2010 09:55
Много се радвам, че има още една стихосбирка в блога, а като гледам кои са авторите, почти всички са ми в любими блогове, не се съмнявам, че стихосбирката си струва, пожелавам й успех и при първа възможност ще си я купя.
цитирай
22. queerfish - Джул,
14.07.2010 11:02
истинска е! :))) ...и много много готина! :) държа я в ръцете си в момента и не знам на кой свят съм! Поздрави чудеснице!
цитирай
23. blagovestie - Страхотен пост, миличка!
14.07.2010 13:06
Благодаря ти!
Бъди благословена! :*
С много обич: Люси
цитирай
24. tandem - Поздрави, Джу ! Гледам, че пак си ...
14.07.2010 20:57
Поздрави, Джу ! Гледам, че пак си качила " Безумие ", навярно доста си го харесваш?
И да си на срещата, задължително е!
цитирай
25. giorodafa - Успех на стихосбирката
14.07.2010 21:06
Радващо е че различни творци се обединяват за нещо позитивно и добро!Тази стихосбирка ще е подтик за създаване на нови хубави авторски творби!На добър час!
цитирай
26. yuliya2006 - Успех! 01. 06 19:40 - не съм от ...
14.07.2010 22:00
veninski написа:
Успех!



01.06 19:40 - не съм от търпеливите, научете се....Автор: kosara2008 Категория: Лични дневници
Прочетен: 814 Коментари: 47 Гласове: 46
Последна промяна: 02.06 01:10








научете се...да обичате

в това
(едва) неизтрещяло време
хващам
куршум със сърцето си
вземам си
всичко( почти)
искам...жадно(като за последно)
без
умора и конденс
направо съм си класика
не се котирам всред пълзящи
предизвестни са слънчевите лъчи
и
м р а з я
(само как)
да ме копират...
кефат ме индивидуалности
обикновено съм на първа скорост
сама си определям пистата
и
разстоянията...

това
тротоари
светофари
пешеходни пътеки
подлези...мрънкания,
непознати пространства...

не ги забелязвам
(ценно, ценно е Времето)
и защото
и
без глас
припявам с птиците...кой твърди, че не мога да летя...

уау, ....летяяяяяяяяяяяяяя,летя,
колкото и както
умея
кротка съм( само) в ъгъла
и
не търся безценно съдържание
в
златни букви върху черен фон...
това взиране е спомен...сега
и тук
хей, я ме виж...позна ли ме, Ден...............

с марков парфюм
и бяла риза
по червени пантофки...
в голям сметанов сладолед...
грижливо съм притулила...тъгата

ла ла ла

всред шарки по пъстроцетна пола...
като
огрее ме Слънчо...искря, искря, горя...
цитирай
27. yuliya2006 - Поздравления за всички, които са ...
14.07.2010 22:03
ckarlet написа:
Поздравления за всички, които са положили труд да излезе тази прекрасна стихосбирка, Джул!
Уникално изглежда!
Успех и от мен!




09.07 19:41 - Рисувам те..Автор: miaa Категория: Лични дневници
Прочетен: 236 Коментари: 30 Гласове: 34
Последна промяна: 09.07 22:36



С усмивка те рисувам,

извайвам образа ти съвършен,

не си мисли, че се разтворих

в чувствата вълшебни..



Тях ще нося всяка нощ,

в сънищата само, сред звездите,

опознавайки те бавно, ще премахвам

преградите към теб!



Когато доближа лицето си,

очите ми се потопят в синята безкрая,

ще те позная, без да казвам нищо.

Отново ще те нарисувам ,

отдадена на мига съкровен !
цитирай
28. yuliya2006 - пожелавам успех на стихосбирката. ...
14.07.2010 22:06
stela50 написа:
пожелавам успех на стихосбирката...Бих желала да я имам с автографи на
авторите. Поздравления от сърце .
Продължавайте напред ,заслужава си ...
Благодаря ти за информацията и хубавата музика ,Джулия Бел !



29.06 05:03 - Списъкът с "никога"Автор: mglishev Категория: Поезия
Прочетен: 228 Коментари: 12 Гласове: 10
Последна промяна: 29.06 07:10



на вратата на стаята
като малък окачах
измислени гербове
на царствата
които исках
да съществуват
сетери и кокери
един след друг
през годините
си харесват кьошета
от които ми правят
мълчаливо компания
и остават
в сърцето ми
понякога идват
шумни приятели
на които се радвам
няколко пъти
влизаха красавици
оставяха парфюма си
който не ми се щеше
да проветрявам
друг път баща ми
изпушва цигара
пред бюрото
отваря прозореца
и през него долитат
по малко размисли
последния път
неочаквано влезе
жена каквато

не съм и подозирал
че е възможно
да стъпи при мен
обогатява списъка ми
с никога
където вече има
гимназиални любови
поетеси
блондинки пушачки
по-високи от мен
по-възрастни проклети
ученички словачки
и срещнати случайно
обикновено в списъка
с никога
и в стаята
се влиза най-добре
с червило и вино
но очевидно може
и с притеснение
цитирай
29. yuliya2006 - Поздрави, че правите нещо наистина ...
14.07.2010 22:10
whitepigeon написа:
Поздрави, че правите нещо наистина хубаво.
Горко на завистниците, дето сън няма да ги хване.
Успех! :-)



20.05 20:50 - РазстрелАвтор: min11hetep Категория: Поезия
Прочетен: 348 Коментари: 20 Гласове: 35



Недопито
кафето дими
и нагарча
с думи
увиснали
отровни стрели.

Вратата
е призрак неканен
и пропаст,
повтаряща някак
всичко,
което боли.

Разделено
на "мое" и "твое"
се моли
за сбогом
или с прошка
пак да градиш
цитирай
30. yuliya2006 - Джулс, направила си страхотен п...
14.07.2010 22:13
sevdabg написа:
Джулс, направила си страхотен постинг-презентация!

Поздрави мила !



04.07 11:42 - Минути от времената, когато пишех...(8)Автор: nicodima Категория: Поезия
Прочетен: 152 Коментари: 13 Гласове: 19



***
Очите му не са небесносини,
нито с отблясък режещ на сапфир,
ни бистра дълбина на горски вир,
ни синкав дим над есенни градини...
Не са и лъчезарен цвят на лен,
не са река спокойна в зимен ден...
Пронизват изпод сенчести ресници
две хладни и замислени зеници...

В чиято сила вече се съмняват -
когато ме погледне, се стопяват...

10.02.1992
цитирай
31. yuliya2006 - Интересна идея, реализирана в б...
14.07.2010 22:16
antoan1antoan написа:
Интересна идея, реализирана в бързо темпо (приятно-нетипично за българските маниери и стереотипи на действие)
Сериозните стъпки в каквато и да е дейност в България, будят възхищението ми!
Пожелавам успех на това издание, носещо послания от сайта на блог-бг.
Най-хубавото в тази кампания е щастието, усещащо се в постовете и на двете страни - издател и автори.
Иван Богданов от "Буквите" най-сетне има конкуренция в мащабността на мисленето си.
Желая много щастие и здраве на хората свързали се чрез тази книга и попътен вятър на изданието!
Поклон към моите приятелки Джу, Уомънли и Клео!



ИВАН БОГДАНОВ..ИЗДАТЕЛ С МОДЕРНО МИСЛЕНЕ И ШАПКА МУ СВАЛЯМ!

ТОВА Е ПЪТЯ..ВЯРВАМ В ТОВА!


10.07 09:05 - познавам теАвтор: osi4kata Категория: Поезия
Прочетен: 53 Коментари: 3 Гласове: 10
Последна промяна: 10.07 09:10






Познавам те от хиляди години...
Живеехме във първобитна пещера,
бяхме неуки и безименни,
но те обичах. Не като сестра.

Познавам те от древната Елада.
Ти беше Александър, аз – хетера.
Разпалваше кръвта ми млада.
Беше прекрасно, сякаш беше вчера.

Познавам те от Цезаровите покои.
Не ме ли помниш? Аз съм Клеопатра!
Душата ти и разумът ти бяха мои.
Не ги поиска никога обратно.

Познавам те от йезуитска клада.
Ти ме осъди върху клони да горя.
Помисли ме за вещица тогава,
ала със мен във огъня умря.

Познавам те. Ти беше тъжен рицар,
най-благородният идалго -
Дон Кихот.
Не бях тогава Дулсинея. Бях искрица.
Дарих те с Вечния живот.

Познавам те от хитлерово време.
Загинахме във лагер на смъртта.
Живота ни – успяха да отнемат,
но любовта ни оцеля.

Познавам те и днес. Ти мене също.
Привличаме се. Това е неизбежно.
Харесва ми, когато ме прегръщаш.
Напомняш ми за миналото нежно.
цитирай
32. yuliya2006 - Сега ще погледна и постинга на po...
14.07.2010 22:23
candysays написа:
Сега ще погледна и постинга на pontis :)) Браво на вас!



03.06 21:24 - Трудно проходимоАвтор: pontis Категория: Поезия
Прочетен: 217 Коментари: 11 Гласове: 21
Последна промяна: 03.06 21:41



(на Джулия Бел)



Каменна улица.

Може би моята.

Влива се успоредно, почти,

или се пресича, на кръстовище, с твоята.


Камъните се редят, еднакво кръгли,

блъскат се един във друг, и пращят, като яйца.

Спомнят си някогашното аз,

Времето на скали.


А ние стъпваме, все още,

или се спъваме.

Спираме се, отстояваме,

непреодолимо всеотдайно, своето непостоянство.




Протягаме се отчаяно, за да се хванем, за тях.

Стъпките броим,

от каменните резки,

по изранените си гърди.


Камъни, като канари,

порастнали внезапно или очаквано бавно,

изправени пред нас, в нощта като луна

или рано призори.


Големи и кръгли, като мечти.

Ръбести и твърди,

наредени в правоъгълна форма, като фаланга

от споделени съдби.


Минаваме между тях,

като по чудо оцеляваме още

в натрошения изстрадан каменно

прах. Или си внушаваме.
цитирай
33. yuliya2006 - стиховете на поетите туптят като ...
14.07.2010 22:25
kosara2008 написа:
стиховете на поетите туптят като Сърце...прегръщам те топло............

Книгата...........
прозорец към вечният копнеж за Слънце Е.............благословен е и спонсорът.....,



12.07 19:17 - В отговор на " Колко неща само " - kleopatrasvАвтор: portishead Категория: Поезия
Прочетен: 389 Коментари: 29 Гласове: 61



И колко пъти прошепвах
в съня ти...тръпките
докато те обгръщах
бавно със събуждането ти и още не..
не спирах, а сънувах те и приближавах...

и колко пъти се плъзвах сред...
докосванията ти - жарещи до утрените..
разтварящи се навсякаде покрай теб
и в мечтите бавно изгряваха със сълзите..

и в колко думи се откривах
дори и само за миг..
и в римите не спирах
да изпивам твоя лик...

и с колко откъснати ухания..
следвах падащите розови листа
и въпреки тези бълувания..
разпознах линията на тази съдба..

и до колко безсъния се спирах..
нагоре в Пълнолунията...
и те отпусках в прегръдката си
от сиянието в неизмирима тишина..
оставяща ме без дъх...

цитирай
34. yuliya2006 - Много се радвам, че има още една с...
14.07.2010 22:27
kasnaprolet9999 написа:
Много се радвам, че има още една стихосбирка в блога, а като гледам кои са авторите, почти всички са ми в любими блогове, не се съмнявам, че стихосбирката си струва, пожелавам й успех и при първа възможност ще си я купя.



13.07 11:16 - И пак...Автор: qbylkovcvqt Категория: Изкуство
Прочетен: 21 Коментари: 0 Гласове: 3
Последна промяна: 13.07 11:17





Отново минавам
по твоята улица,
до болка позната
и скъпа, и...
Намирам следите си
пътека направили,
към теб...
Не търся теб,
зная, че те няма.
Измислям те
по спомен...
Отворен е прозорецът,
както обикновно,
тихо е - необикновено,
музиката твоя -
няма я...
Самотна пчела на стъклото -
търси пътя си,
изгубила своята улица.
С нея се втурват думите,
като вихър в душата ми,
жужат в мислите ми...
Обичам ги, думите.
Ония, нарисувани от теб,
тук
на твоята улица,
нарисувани за мен...

И вкуса на цигарата,
твоята цигара,
как искам пак от нея...
да си дръпна.

цитирай
35. yuliya2006 - истинска е! :))). . . и много много ...
14.07.2010 22:30
queerfish написа:
истинска е! :))) ...и много много готина! :) държа я в ръцете си в момента и не знам на кой свят съм! Поздрави чудеснице!



30.06 14:59 - БАБИНОТО БЯЛО ЦВЕТЕАвтор: queerfish Категория: Поезия
Прочетен: 109 Коментари: 15 Гласове: 16






Схлупена къщурка, недимящ комин.
Залостена врата с изсъхнал клин.
Скърцане пропуква тишината
и отваря се пред мен вратата.
Не, не смея прага да прекрача,
пусто-празна стаята е в здрача.

В затворените ми жални очи
отново усмихваш се, бабинко ти.
Коте доволно мърка ти в скута,
прежди преде си в уюта.
Комина весело-блажен дими,
гали ми нослето с миризми.
В чудни ритми игриво къкрят,
бобени зрънца в гърнето пъплят,
сякаш пеят твоите песни чудесни,
чуруликащ хор от ангели небесни.
А пък содената топла питка
накичена е гиздаво със плитка.
С пръсти, топнати във златни багри,
милва ме с дъх от ароматни пари.

Часовникът от шкафа си мълчи.
Не, не смея да отворя аз очи!
В двора бяло цветенце цъфти,
сгушено в прораснали треви.
С бисерни тичинки нежно ме гледа
на баба душицата крехка и бледа.
Дъждът по керемидите се стича.
На сълзите ли горчиви той прилича?!


Послепис: Стихчето е инспирирано от спомените на pontis за нашите мили баби, които ни дадоха най-топлите частици от себе си!
цитирай
36. yuliya2006 - Благодаря ти! Бъди благослов...
14.07.2010 22:33
blagovestie написа:
Благодаря ти!
Бъди благословена! :*
С много обич: Люси


14.06 09:49 - СИНЯ МАГИЯАвтор: starbuck69 Категория: Лични дневници
Прочетен: 813 Коментари: 25 Гласове: 57




В синевата на летните дни
търся време за малко прохлада.
Сякаш бряг, към който бързат вълни,
е моята малка мансарда.
От тераската виждам морето -
сапфирено нежно блести.
Нещо истинско трепва в сърцето,
щом душата чайка-лети.
Морскосин блести небосвода
и се спуска към залива пак.
Лятото, гордо се качва на борда,
аз съм негов покорен моряк.
Синя магия града преобръща,
плажът изпълва се с глъч.
победоносно Любовта се завръща,
върху летен пясъчен лъч.
В прекрасен коктейл се размесват мечтите,
жадно пия от него сега.
Това е сиропът вълшебен на дните,
който в синьо променя света.
От моята мансардичка виждам морето –
сапфирено нежно блести.
Вкусът от коктейла докосва сърцето,
а Любов
върху устните
пак се топи...

Кирето, 14.06.2010,Бургас 01.53ч.
цитирай
37. yuliya2006 - Поздрави, Джу ! Гледам, че пак си ...
14.07.2010 22:35
tandem написа:
Поздрави, Джу ! Гледам, че пак си качила " Безумие ", навярно доста си го харесваш?
И да си на срещата, задължително е!



25.05 17:04 - Присъда с право на помилванеАвтор: sarcezlatna Категория: Лични дневници
Прочетен: 138 Коментари: 6 Гласове: 7







тъмен става гласът ми
все по-непрозрачен
тъй дълго мълчал
и отсъствал
стискан зад зъби
до счупване
изтърпяващ
още ден
още нощ
без да каже: обичам те!
поне насън
поне на теб
или на вятъра
цитирай
38. yuliya2006 - Радващо е че различни творци се о...
14.07.2010 22:37
giorodafa написа:
Радващо е че различни творци се обединяват за нещо позитивно и добро!Тази стихосбирка ще е подтик за създаване на нови хубави авторски творби!На добър час!



27.04 07:35 - Чуй мелодията....Автор: womanly Категория: Поезия
Прочетен: 307 Коментари: 24 Гласове: 18



Чуй мелодията на моята душа...
За теб пее песен - с чудни слова.
Зове те – с нежност и вдъхновение,
Да направи пред теб – откровение!

„Щастлива съм аз и те обичам...
В чистата си любов ти се вричам.
Пред теб съм напълно откровена.
Моя единствена любов – неземна!

Не вярвах аз в приказки и чудеса...
Но ето, че ти - сам опроверга това.
С мечтано вълшебство ме обгърна,
пулса и трепета на сърцето ми възвърна!

Душата ми с цветни багри оцвети...
Въздуха, блясъка и светлината си ми ти.
Обичам те! Живота си ти подарявам.
С този стих – аз ти се отблагодарявам”!


цитирай
39. yuliya2006 - КЪМ ГОЛГОТАТА
14.07.2010 23:11
КЪМ ГОЛГОТАТА»

;



Нося кръста си по каменна улица,
вървя, няма сълзи а сърцето кърви.
Зная така трябва и нося го,
за тез и другите дето ще дойдат.

Нося кръста си по каменна улица,
падам, ставам с устни пресъхнали.
Ей го там наднича страхливо приятел
и от срам да не го видя, скри се.

Нося кръста си по каменна улица,
вървя бавно с трънен венец към Голгота.
Мисли в мен бият се - съмнение,
тоз червей и до мен допълзял е.

Нося кръста си по каменна улица,
тясна е тя като душите на хората.
Хладна е тя като сърцата им
и болка, защо мен ме превзема.

Нося кръста си по каменна улица,
погледнах небето и се помолих.
Миг бе и болка вече нямаше,
не бях сам в тази пустиня.

26.04.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ


цитирай
40. iliada - Радвам се ,че приятелитте в блога творят заедно и им се радвам,
15.07.2010 00:01
Но освен авторите ,гледам и един друг списък ,който искренно ме разсмя.
Ми той Тони 2 нали нанякъде замина , пък сега се събрала цялата дружина :))))))))))))))
цитирай
41. yuliya2006 - Но освен авторите, гледам и един ...
15.07.2010 00:06
iliada написа:
Но освен авторите ,гледам и един друг списък ,който искренно ме разсмя.
Ми той Тони 2 нали нанякъде замина , пък сега се събрала цялата дружина :))))))))))))))


ИЛЯ, ЗНАЕШ ЧЕ ТЕЗИ КУКИ СА НУЖНИ ТУК...ДИГАТ ВЪЛНАТА И БРОЯЧА КАТО ЛУД..МОДЕРНИ ВРЕМЕНА

А В АМЕРИКА МОДЕРНО БИЛО ДА СЕ ЗАСНЕМАТ ДАВЕШИ СЕ ХОРА..ГОЛЯМА НАСЛАДА БИЛО И МНОГО СЕ ПЛАЩАЛО ЗА ТЯХ

ПАРИ ..ПАРИ МИРИШЕ НА МРЪСНИ ПАРИ И МОЯ ПОЗДРАВ ЗА ТЕБ

Фалшиво, мирише на пари,
на сметки плитки, лесни.
На суета, мечта от пясък,
на зов примамващ, скучен.

Фалшиво, мирише на пари,
във въздуха се витае и се носи.
Попива в тялото, в ума
и омерзен се чувстваш после.

Фалшиво, мирише на пари,
на тела осквернени, млади.
На дух пропит, без идеали,
на живот безплоден, срам.

Фалшиво, мирише на пари
и някак си лукаво е навред.
На очите сластни ти не вярваш
и мислиш си че си изгубен там.

Фалшиво, мирише на пари,
на живот без стойност, жал.
На мърша, гнилост, простота
а ти защо си там, не знаеш.

20.06.07.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
42. evelin - Успех! :) Бъдете здрави и влюбени. . ...
15.07.2010 05:59
Успех! :) Бъдете здрави и влюбени...
цитирай
43. yuliya2006 - Успех! :) Бъдете здрави и влюбени. . ...
15.07.2010 15:18
evelin написа:
Успех! :) Бъдете здрави и влюбени...



БЛАГОДАРНОСТ КЪМ РЕДАКТОРКАТА НА ПЪРВАТА СТИХОСБИРКА В БЛОГА!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
44. hel - Много се радвам за всички вас! Вс...
15.07.2010 19:13
Много се радвам за всички вас! Всичко изглежда перфектно!
Прекрасно е, когато сродни души се обединяват за нещо добро!
Много вдъхновение и попътен вятър!
Страхотен постинг, Джу!
цитирай
45. yuliya2006 - Много се радвам за всички вас! Вс...
16.07.2010 00:01
hel написа:
Много се радвам за всички вас! Всичко изглежда перфектно!
Прекрасно е, когато сродни души се обединяват за нещо добро!
Много вдъхновение и попътен вятър!
Страхотен постинг, Джу!



Колко струва свободата,
която трябва да платиш.
За да твориш, за да можеш,
истини, да ги рисуваш в стих.

Колко струва свободата,
да се опазиш, да си жив.
От делфини уж найвни
и от акули озъбени от гняв.

Колко струва свободата,
когато те притискат и си ням.
Да кажеш НЕ с усмивка
и с болка от загуба да продължиш.

Колко струва свободата,
ако я няма, какво си ти?
Жалък червей лазещ по земята
и молещ се за мъничко живот.

14.08.2007

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
46. zvezdichka - Насладих се на
16.07.2010 20:48
всички стихове, които си публикувала в коментарите си!

:) Поздрави за инициативата и нека се чете и в реала тази стихосбирка! Искрено й желая успех!
цитирай
47. yuliya2006 - ЗВЕЗДИЦА МОЯ ЛЮБИМА БЛАГОДАРЯ ЗА ...
17.07.2010 07:14
ЗВЕЗДИЦА МОЯ ЛЮБИМА БЛАГОДАРЯ ЗА ПОДКРЕПАТА!

С ОБИЧ ДЖУЛ
цитирай
48. анонимен - Благодаря ти, Джул,
23.07.2010 22:38
и че се сети, и че подсети, и за всичко, слънце! :***
цитирай
49. chinaware - Успех,
24.07.2010 10:53
От все сърце на стихосбирката !
цитирай
50. mglishev - Ама...
24.07.2010 14:00
... това на практика не е стихосбирка, антология е :)

Сега с известно притеснение виждам, че тук много от текстовете са любовни. Ужас, почувствах се лирик, а това е етикет, който бих искал да избягна.
цитирай
51. yuliya2006 - . . . това на практика не е стихосб...
24.07.2010 14:15
mglishev написа:
... това на практика не е стихосбирка, антология е :)

Сега с известно притеснение виждам, че тук много от текстовете са любовни. Ужас, почувствах се лирик, а това е етикет, който бих искал да избягна.



mglishev, знаеш че Стефан ни помоли всеки сам да си избере творбите !
Аз пратих три философски стихчета, така че не си сам... и други има!

с обич Джулия Бел

цитирай
52. abanos - Красота!
27.07.2010 11:59
Благодаря за удоволствието!
цитирай
53. bogomil - Поздравление за стихосбирката!
02.08.2010 07:32
Уважаема Джулия,
Убеждавам се, че ти си не само добра и талантлива поетеса, но и добър организатор на фенове, които както виждам са достатъчно много, за да те радват с доброто, което правиш. Дерзай! Успех!


http://www.youtube.com/watch?v=_Y5ikAyE64Y&feature=related

www.bogomil.blog.bg
www.metaloved.blog.bg
цитирай
54. yuliya2006 - Уважаема Джулия, Убеждавам се, че ...
02.08.2010 07:41
bogomil написа:
Уважаема Джулия,
Убеждавам се, че ти си не само добра и талантлива поетеса, но и добър организатор на фенове, които както виждам са достатъчно много, за да те радват с доброто, което правиш. Дерзай! Успех!


http://www.youtube.com/watch?v=_Y5ikAyE64Y&feature=related

www.bogomil.blog.bg
www.metaloved.blog.bg



БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЮ!
КАКТО КАЗА ЛЮСИ ПРЕД ТЕЛЕВИЗИЯ ТВ 7..НАДУШВАМЕ СЕ СРОДНИ ПО ДУХ И ТОВА Е

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
55. lycki - Поздравления и от мен!
23.08.2010 06:09
Винаги съм поддържала мненитето,че авторите от интернет пространството трябва да се обединят и работят заедно, за да могат да оцелеят във времето, когато държавата не иска да знае за тях!
Още веднъж - моите поздравления за инициативата!
цитирай
56. mariposatracionera - Чудесни автори си подбрала, Джу...
30.09.2010 21:01
Чудесни автори си подбрала, Джули!
Благодаря ти! Нова съм тук и ме насочваш като маяк в необятно море!
цитирай
57. solinvictus - Фрея я няма!
26.11.2010 17:03
Фрея я няма!
цитирай
58. margarit - СПОНСОР
19.12.2010 09:25
Здравей те,
Мога да спонсорирам издаването на вашата книга, ако притежавате авторските права. Ако имате интерес не се колебайте да се свържите с мен. nima@gbg.bg nima.bg
GSM 0888800166
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7360912
Постинги: 1506
Коментари: 12079
Гласове: 61493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031