Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2010 21:26 - АЗ ИСКАМ ТЕ...
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 4362 Коментари: 7 Гласове:
20

Последна промяна: 08.12.2011 20:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Митко Динев - Мъжът На Петдесет

автор - DEMIDIIN

7. gor - Текстът на песента "Мъжът на петдесет"
22.06.2009 13:50 Текстът е на Таньо Клисуров, голям поет от Стара Загора.
Добре е да се съобщават авторите на текстовете



Плэйкаст «ДЖУЛИЯ БЕЛ - АЗ ИСКАМ ТЕ...»

image 5 image200 image2 image1

;

 

  image

Аз искам те не на 18,
когато всичко е мечти.
И душата ти лети в всемира
и търси нежност и лъчи.

Аз искам те не на 30,
когато пелена от страст.
Покрилате е и търсиш
и още, още много сласт.

Аз искам те не на 38,
когато света в теб е раздвоен.
И мислиш си живота,
отишъл си е а къде си ти.

Аз искам те сега,когато,
разума в теб е наделял.
Сърцето измъчено от страстти,
покоя търси кат радар.

Аз искам те сега когато,
топлина неизживяна в теб,
струи, лети, залива
и достига моя бряг.
 

ДЖУЛИЯ БЕЛ
 http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/06/22/az-iskam-te-sega.352233



--------------------------------------------------------

СТИХОВЕ ЗА ЛЮБОВТА В РУСКИЯ САЙТ
http://www.playcast.ru/?module=user&action=playcasts&userId=92953&tagId=6559


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------л--------------
-----------------------


                  СКЪП ПОДАРЪК ОТ DEMIDIIN
http://vbox7.com/collection:479492

 

--------------------------------------------------------- 

 

любими творци
http://www.playcast.ru/?module=user&action=playcasts&userId=92953&tagId 


----------------------------------------------------------------------------

АНТОЛОГИЯ - "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ"

 http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2010/07/13/stihosbirka-quot-virtualni-strofi-quot.576522

 


Звук: http://www.playcast.ru/uploads/work…98.mp3 image image
Изображение: download.playcast.ru/uploads/2006/12/10/133816.jpg image image
Текст: yuliya_2006 image
Тэги: любов любими



Гласувай:
20



1. kasnaprolet9999 - Разликата между 50 и 60 при мъжа не е много голяма,
21.08.2010 21:36
особено ако той води здравословен начин на живот-хранене и спортуване. При жените е по различно, освен горното, много важно е това, какво е останало в душата и главата. Поздрави!!
цитирай
2. yuliya2006 - НЕВИ, СТИХ ЗА МОЯТА МУЗА, ЗА ЧОВЕКА ...
21.08.2010 21:59
НЕВИ, СТИХ ЗА МОЯТА МУЗА, ЗА ЧОВЕКА КОЙТО ОТКРИХ СЛЕД МНОГО ГОДИНИ! ЕДНА СТРАННА, ДОСТА СТРАННА ИСТОРИЯ..НО СЕ РОДИХА СТИХОВЕ..СТИХОВЕ..ДОСТА РАЗЛИЧНИ ОТ ТЕЗИ, КОЙТО ДРУГИТЕ ПИШАТ

ТЕ БЯХА ПИСМА ЗА НЕГО..НО ВСИЧКО ИЗЛЕЗЕ ОТ РЕЛСИ..И

ЕТО ОЩЕ ЕДИН СТИХ ЗА НЕГО..



СНИМКА




Аз гледам снимката, която днес ми прати,
след толкова години на раздяла.
Какъв красив, мъжествен си на нея,
изящност, самочувствие и чар.

Но защо ли тя от мене те отделя,
защо ли със страх сърцето ми се свива.
Дали си ти момчето, което обожавах,
или някой друг, когото не познавам.

Между нас времето наистина застана,
душата си със шифър си затворил.
И като снимката ти замръзнала и няма,
от мен все повече се отдалечаваш
цитирай
3. ckarlet - Отново невероятно съчетание, Д...
21.08.2010 22:01
Отново невероятно съчетание, Джул!
Стихотворението ти е чудесно! А песента прекрасно допълнение!
Поздрави и от мен! Желая ти много романтична вечер!
цитирай
4. yuliya2006 - Отново невероятно съчетание, Д...
21.08.2010 22:04
ckarlet написа:
Отново невероятно съчетание, Джул!
Стихотворението ти е чудесно! А песента прекрасно допълнение!
Поздрави и от мен! Желая ти много романтична вечер!



БЛАГОДАРЯ ТИ СЛЪНЧИЦЕ! ПРОДЪЛЖАВАМ СЪС СТИХОВЕ ЗА НЕГО...

СЪНУВАХ ТЕ



Сънувах те за първи път,
след толкова години.
Забрана от съдбата имах,
в сънищата ми ти да се явяваш.

Сънувах те ти чужд ехиден беше,
сънувах те и не повярвах.
Че може би си ми простил
и клетвата премахнала се е от мен.

Сънувах те любов незабравима,
неизживяна и толкова мечтана.
Несънувана а с толкоз страст бленувана
от минало далечно още неизгубена
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Какво да ти кажа,
21.08.2010 23:24
хубаво е, че знаеш, какво точно искаш,
защото има други в подобна ситуация,
които се страхуват да поискат или
не знаят какво точно искат.
Тогава всичко умира, преди да е започнало
или следва една дълга агония,
в която надежда и отчаяние се преплитат,
чувства и разум се борят......
дано не ти се случва :))))
цитирай
6. yuliya2006 - хубаво е, че знаеш, какво точно и...
21.08.2010 23:48
kasnaprolet9999 написа:
хубаво е, че знаеш, какво точно искаш,
защото има други в подобна ситуация,
които се страхуват да поискат или
не знаят какво точно искат.
Тогава всичко умира, преди да е започнало
или следва една дълга агония,
в която надежда и отчаяние се преплитат,
чувства и разум се борят......
дано не ти се случва :))))



НЕВИ, КАКВО Е ЛЮБОВ? НИМА НЕ Е ОНАЗИ СИЛА КОЯТО НИ КАРА ДА ЛЕТИМ И НЯКОЙ НИ ЗАРЕЖДА И НИЕ ЛЕТИМ СВОБОДНО И СИЛНО!
В ТАЗИ ЛЮБОВ АЗ ВЯРВАМ БЕЗ ЗАВИСИМОСТИ, БЕЗ ПРИТЕЖАНИЕ...

АЗ ЧАКАХ ТЕ И ЩЕ ТЕ ЧАКАМ ПАК




Аз чаках те и ще те чакам пак,
в тоз живот ористта ми е такава.
Да достигна твоя жадуван бряг,
камшици плющят-съдба, не мога.

Аз чаках те и ще те чакам пак
и стихове за теб, чрез друг ще пиша.
Очите ти-черни, потънали в страст,
гласът ти плътен, жадуващ сласт.

Аз чакам те и ще те чакам пак,
напук на всичко и на всеки.
Ще те рисувам жадно в стих,
ти моя музо, все до мен била си
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Да, това е любовта,
23.08.2010 00:21
тази, която се помни цял живот, летиш, падаш, пак летиш и т.н...до като свърши горивото :)))....после си спомняш въздушните фигури и сама си се чудиш как си ги правила :))) Минава време, мислиш си това вече не е за мен, натежала съм ...и току литнеш ненадейно, но поне вече знаеш как да летиш по-дълго без да падаш, насъбрала опит и сили, тогава е най-хубаво...Лека нощ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7365040
Постинги: 1506
Коментари: 12079
Гласове: 61495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031