Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2010 19:49 - «КАРЛОС САУРА - ИСКАХ...»
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 8581 Коментари: 20 Гласове:
-16

Последна промяна: 18.12.2011 14:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ДЖУЛИЯ БЕЛ -ИЗБРАНИ СТИХОВЕ...вече на книжен носител


Jezebel" фламенко


Плэйкаст «КАРЛОС САУРА - ИСКАХ...»

 

;

 

  image





Исках да танцувам фламенко,

бе в кръвта ми, сънувах го  нощем.

Но ми казаха че не ставам,

непохватен съм бил, дух нямал.

 



Не се отчаях, танго затанцувах,

стъпки напред, назад правех.

Приятелите ми от смях,

се превиваха като ме гледат.

 



Исках да танцувам много,

но съдба, какво да я правиш.

Станах режисьор и ето

за танците филм създадох.

 



И днес се сбъдна мечта,

в багри и ритми танцува.

"Фламенко" Аида Гомес

и Холивуд ми падна в краката.

 



24.10.2010

ДЖУЛИЯ БЕЛ
http://www.playcast.ru/view/1384026/24aba9128f136e2760a640037eeb3d1decc1dedcpl





---------------------------------------------------------
СТИХОВЕ ЗА МУЗИКА И ТАНЦИ
http://www.playcast.ru/?module=user&action=playcasts&userId=92953&tagId=24197
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------л--------------
-----------------------


                  СКЪП ПОДАРЪК ОТ DEMIDIIN
http://vbox7.com/collection:479492

 --------------------------------------------------------- 

 

любими творци
http://www.playcast.ru/?module=user&action=playcasts&userId=92953&tagId





 --------------------------------


 АНТОЛОГИЯ - "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ"

 http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2010/07/13/stihosbirka-quot-virtualni-strofi-quot.576522
 

 


------------------------------------------  


моята първа стихосбирка на книжен носител


ДЖУЛИЯ БЕЛ - ИЗБРАНИ СТИХОВЕ
 http://www.sibir.bg/blog/yuliya2006/?blogPage=blogPreviewArticle&artID=469815
 



-----------------------------------------------------




РАЗПОСТРАНЕНИЕ НА КНИГИ - "БЕСЕДКАТА"
http://www.besedkata.com/%D0%9A%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0/%D0%9A%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8

Звук: Armik - Tango Flamenco – ( муз. Armik - альбом Gypsy Flame 1995) http://www.prounlimited.ru/2007/12/…7.html image image
Изображение: АИДА ГОМЕС http://www.gettyimages.com/detail/9…rchive image image
Текст: http://yuliya2006.blog.bg/ image
Тэги: музика


Тагове:   «карлос,


Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Видно е, че има различни начини да ...
26.10.2010 20:11
Видно е, че има различни начини да осъществим мечтата си и че е правилна сентенцията, че всеки връх може да се превземе и ако не стане от първи път, трябва да опитаме отново, като сменим тактиката.
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Благодаря за фламенкото, Джул!
26.10.2010 20:20
Дуенде! . . . ))))
цитирай
3. kalin8 - Еееееееех!
26.10.2010 20:30
Аз също бих искал...
Поздрави, Джу!
Б.
цитирай
4. yuliya2006 - Видно е, че има различни начини да ...
26.10.2010 22:13
kasnaprolet9999 написа:
Видно е, че има различни начини да осъществим мечтата си и че е правилна сентенцията, че всеки връх може да се превземе и ако не стане от първи път, трябва да опитаме отново, като сменим тактиката.



НЕВИ, БЛАГОДАРЯ ТИ!



Карлос Саура

"В моята работа разчитам много на интуицията си. Понякога от една картина, една снимка, от един музикален или литературен откъс се заражда филм. Всеки елемент оказва определено влияние. Тъй като киното е част от моя живот, аз се опитвам да уловя и да асимилирам всяко нещо, което ми харесва или ме вълнува. Ако мога да му дам някаква изразна форма, то в моите филми аз ще бъда силно повлиян от всичко, което ме привлича във всеки момент." (Из интервю с Карлос Саура от сп. "Image et Son", Франция)

цитирай
5. yuliya2006 - Дуенде!. . . )))) СЛЪНЦЕ, ...
26.10.2010 23:44
malchaniaotnadejda7 написа:
Дуенде! . . . ))))



СЛЪНЦЕ, БЛАГОДАРЯ ТИ!
"Исках да пея. Казаха ми, че е по-добре да не го правя, че нямам никакъв шанс в тази сфера, че с този глас и с тази физика човек не бива да се качва на сцена. Исках да пиша и да композирам песни. Направиха всичко, за да ме накарат да се откажа. И пак беше същото - за такъв некултурен човек като мен не можело да има бъдеще в тази дисциплина. Онези, които четяха текстовете на моите песни, ме уверяваха в обратното (на първо място читателите), но ето - днес пиша своята автобиография убеден, че не съм нито писател, нито литератор. Все пак съм изживял един живот, който може би си струва да бъде разказан -да, казвам може би. Днес, когато съм на възрастта, в която човек вече не си прави много илюзии, все пак си задавам някои въпроси. Защо станах това, което съм? Времето минава бързо, сякаш колесницата на моето съществуване препуска, а аз - помъдрял и разбиращ - се опитвам да забавя своите крачки. Вече съм измислил и епитафа си: „Тук почива най-възрастният от гробището." И като казвам стар, значи стар, но наистина стар, с бръчките, с побелелите коси, с мършавото лице, но със светъл дух, с бодро настроение и със здрави нокти, за да се задържа възможно най-дълго за тази проститутка живота, който - до доказване на противното - е все още най-хубавото нещо, което познавам."
Шарл Азнавур
цитирай
6. yuliya2006 - Аз също бих искал. . . Поздрави, Д...
26.10.2010 23:47
kalin8 написа:
Аз също бих искал...
Поздрави, Джу!
Б.



ПРИЯТЕЛЮ, БЛАГОДАРЯ ТИ!


”Щом не можеш да бъдеш на хълм бор висок
ти бъди дребен храст, но бъди
най-прекрасният храст край пенлив водоскок
и на бора недей се сърди.
Щом не можеш да бъдеш и храст,
ти трева покрай пътя стани мълчешката;
вместо щука бъди малък клен,
но това да е кленът-мечта на реката.
Няма как да сме все капитани,
моряци да станем, пак нужни сме значи.
Има труд за титани и труд за слабаци.
Просто всеки си има задачи.
Щом не си пътят царски, пътека стани,
щом не си слънце, бъди пък звезда.
Просто своята собствена цел постигни
и така ще оставиш следа!
Дъглас Малок
цитирай
7. kleopatrasv - Не се отчаях, танго затанцу...
27.10.2010 12:35


Не се отчаях, танго затанцувах,
стъпки напред, назад правех.
Приятелите ми от смях,
се превиваха като ме гледат

Джу, къде е анабелчо, ЦАРЯТ на музикалната рима?
Такова фламенко щеше да ти спретне, че ще останеш с отворена уста....
Поздравления, невероятно е!
цитирай
8. yuliya2006 - Не се отчаях, танго затанцу...
27.10.2010 20:46
kleopatrasv написа:


Не се отчаях, танго затанцувах,
стъпки напред, назад правех.
Приятелите ми от смях,
се превиваха като ме гледат

Джу, къде е анабелчо, ЦАРЯТ на музикалната рима?
Такова фламенко щеше да ти спретне, че ще останеш с отворена уста....
Поздравления, невероятно е!


КЛЕО, БЕШЕ НЕВЕРОЯТЕН ПРАЗНИК В БЛОГА..И ТАНЦИ ДО ЗОРИ И БАГРИ И ЛАТИНО РИТМИ...

НЕ ЗНАЯ КЪДЕ Е, НО Е ЧОВЕКА КОЙТО НАЙ-МНОГО МИ ЛИПСВА ОТ ТЕЗИ КОЙТО НАПУСНАХА

КАЗАХА МИ ЧЕ СЕ Е ВЛЮБИЛ..ДАНО ДА Е ТАЗИ ПРИЧИНА И АКО НЯКЪДЕ МЕ
ЧЕТЕ ДА ЗНАЕ ЧЕ ВИНАГИ ТОПЛИ..
НАЙ - ДОБРИЯ ТАНЦЬОР В СТИХ..НАЙ-ДОБРИЯ ПАРТ В ТАНЦИТЕ В СТИХ...ЛИПСВА...
СТРАННО КОГАТО В ГУГЪЛА ПИША ДЖУЛИЯ БЕЛ..НА ПЪРВА ВИНАГИ ИЗЛИЗА МОЯ ПОСТИНГ "НА АНАЛЕЛЧО С ЛЮБОВ"

БЛАГОДАРЯ ТИ ОБИЧНА МОЯ КЛЕО!

С ОБИЧ ДЖУЛ
цитирай
9. ckarlet - Поздрави, Джул! Душата ти е винаги в ...
28.10.2010 08:08
Поздрави, Джул! Душата ти е винаги в танц и това ми харесва!
Прекрасен ден желая на всички!
цитирай
10. hristo27 - Честито за новата стихосбирка!
28.10.2010 11:45
Честито за новата стихосбирка!
цитирай
11. queerfish - ммммм Фламенкооооооооо охоооооо фиууу ;)
28.10.2010 14:44
Джул, поздравче ;) и усмихнат ден, Чудеснице! :)
цитирай
12. mariposatracionera - Великолепен постинг, Джули !Бл...
28.10.2010 20:13
Великолепен постинг, Джули !Благодаря ти!

http://www.youtube.com/watch?v=UiziIh4WkfQ&feature=related
цитирай
13. yuliya2006 - БЛАГОДАРЯ ВИ ПРИЯТЕЛИ! ЗА МИЛИТЕ ...
28.10.2010 21:34
БЛАГОДАРЯ ВИ ПРИЯТЕЛИ! ЗА МИЛИТЕ ДУМИ, ЗА ПОДКРЕПАТА, ЗА ДОВЕРИЕТО!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
14. osi4kata - джул,
29.10.2010 04:52
поздрав!
цитирай
15. monna - Привет, Джу!
29.10.2010 12:29
Успехи на стихосбирката ти!:)))
цитирай
16. yuliya2006 - БЛАГОДАРЯ ВИ МОМИЧЕТА! С ОБИЧ ...
29.10.2010 15:31
БЛАГОДАРЯ ВИ МОМИЧЕТА!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
17. анонимен - Поздравление и благодарност!
29.10.2010 15:54
Мила Джулия,

Най- напред бих искал да те поздравя с най-новото ти последно стихотворение, поместено в тозii постинг. Твоята поетична душа каto непресъхващ извор на лирична изповед, зареждаща чиателя с кристално чиста енергия, бликаща в неспокйните и вдъхновени чуствени слова. Искам да те поздравя и с първата ти стихосбирка издадена на книжен носител и едновременно да ти благодаря за хубавия подарък, който получих. Прекрасно оформление. корицата е в съзвучие с поезията и с музиката и танците , които завладяват читателя отвори книгата и започне да чете. И изкзаните благодарности към тия, които са помогнали да се роди тази твоя книга, и цитата на любимия ти Висоцки и блестящото и реалистично въведение към Стихосбирката на другата много талантлива и даровита виртуална поетеса, Kleopatrasv,(Светлана Тодорова) подготвят чиатаеля към едно любоппитсво и смело навлизане в необятния твой поетичен свят, за да споделят и изживеят твоите мечти, вълнения, тревоги радости, копнежи... Ръкописният шрифт придава една възрожденска автентичност на стихотворенията. Много от тях са ми познати, чел съм ги в блога ти. И сега когато ги препрочитам усещам дълбочината на твоите изживявания и страсти, виждам и чуствам нови недоизказани мисли, нови ритми и въображаемата музика които ги съпътдтва. (Препоръчвам във втората книга и трите имена)
Вярвам, че тази твоя първа публична поетичнса изява на книжния пазар няма да бъде последна. Чети, учи се от класиците и от изявените съвремени поети наши и чужди, и продължавай да се катериш по стръмните пътеки на поезията, без да се плачиш от умората. И един ден като се изкачиш на върха ще извикаш гордо: "Победих"!" Постигнах целта си"! Тогава ще усетиш удовлетворение и ще установиш, че това е истинското и неподкупно земно щастие. Един танц!

http://www.youtube.com/watch?v=Xhits_HAeKM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=xxfwm9N1L_4&feature=related

с попздрав, уважение , благодарност и най-добри пожелания

www.bogomil.blog.bg
цитирай
18. yuliya2006 - БОГОМИЛ, БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЮ ЗА ...
29.10.2010 16:44
БОГОМИЛ, БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЮ ЗА МИЛИЯ КОМЕНТАР!
ИЗБРАХ НАЙ- ДОБРИТЕ НАД СТО СТИХЧЕТА И ГИ СЪБРАХ В ТАЗИ КНИГА
ЗА ПРИЯТЕЛИТЕ Я НАПРАВИХ, ДА Я ИМАТ ОТ МЕН С ОБИЧ !

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
19. анонимен - Браво Джули!
29.10.2010 20:02
Издала си стихосбирка. Пожелавам ти да бъде прочетена от много хора!
цитирай
20. yuliya2006 - Издала си стихосбирка. Пожелавам ...
29.10.2010 20:58
kushel написа:
Издала си стихосбирка. Пожелавам ти да бъде прочетена от много хора!



БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЮ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7400553
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930