Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2011 21:20 - СЪНИЩА
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 4016 Коментари: 4 Гласове:
22

Последна промяна: 15.06.2011 22:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Плэйкаст ДЖУЛИЯ БЕЛ- «СЪНИЩА» ";

 

image image



Помня Джу, ясно помня,
този сън, сънувах седмици.
Татко почина и всяка нощ,
едно и също, до полуда.

Помня Джу, сънувах тунел,
вървях, студа бе ужасен.
Погледнах назад...тъмнина
а напред, светлина ,светлина.

Помня Джу, дълго вървях,
изведнъж тате пред мен.
Погледна ме, засмя се
а аз посегнах да го хвана.

А той рязко вдигна ръка
и каза: - Не, стой далече,
така трябва дъще, добре съм
а ти спри да плачеш вече.

Помня Джу, ясно помня,
този сън сънувах месеци.
След девет... почина мама
и ги сънувах, бяха щастливи.

13.06.2011
ДЖУЛИЯ БЕЛ



http://www.playcast.ru/view/1591673/8af393e4eb0ef08ad446477348102adc8411a6fepl

Звук: Richard Clayderman-Love story(song)-(Music/Lyrics /Francis Lai) http://swisscharts.com/showitem.asp…;cat=s image image
Изображение: тунел към отвъдното - http://misterika.blogspot.com/2011/…1.html image
Текст: автор ДЖУЛИЯ БЕЛ - БЪЛГАРИЯ image


Тагове:   сънища,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - КОМЕНТАР ОТ ФЕЙСБУК НА Д-Р АНИ БАКАЛОВ - ВАШИНГТОН
14.06.2011 22:28
Ani Bakalov Hubavo, Julia..Silno. Blagodaria Ti , Rodna Moia Talantliva..
преди 5 минути · Не харесвам · 1 човек
юлия михайлова АН, ТЯ ЩЕ ПРОЧЕТЕ ТВОЯ КОМЕНТАР..ТЯ Е МОЯ ПРИЯТЕЛКА ОТ РЕАЛА..ПОИСКА МИ КНИГА ЗА ЕДГАР КЕЙСИ И АЗ И Я ДАДОХ..РАЗКАЗА МИ ТАЗИ НЕВЕРОЯТНА ИСТОРИЯ..И ТОВА Е ТЯ И НЕЙНАТА ИЗПОВЕД...АЗ САМО ПРЕДАВАМ КОГАТО И ПРОЧЕТОХ СТИХЧЕТО ТА ТИХО МИ КАЗА ЧЕ Е СЪЩОТО...И ЗАПЛАКА И МИ КАЗА ЧЕ СЪМ ГО НАПИСАЛА НА 13.06 2011 ЧЕРЕШОВА ЗАДУШНИЦА..А АЗ ДОРИ НЕГО БЯХ ЗАБЕЛЯЗАЛА С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
Преди 2 секунди. · Харесва ми
v S obich...
преди 7 часа · Не харесвам · 1 човек
Ani Bakalov KAZVAT, CHE UMIRAIKI
HORATA SPOSOBNI SA DA VIDIAT SVETLINA
VAV KRAYA NA TUNELA...

..A MOJE BI V NACHALOTO NA RAYA..
...
Вижте повече
преди 2 минути · Харесва ми
юлия михайлова С ОБИЧ АНИ ЗА ЛЮБОВТА КОЯТОЕ НЕТЛЕННА... ОСТАВА И НЕ УМИРА.. С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
Преди 2 секунди. · Харесва ми

Ani Bakalov KAZVAT, CHE HORATA.. UMIRAIKI
SPOSOBNI SA

SVETLINA

DA VIDIAT V KRAYA NA TUNELA

A MOJE BI V NACHALOTO NA RAYA..

DOBRITE HORA SVETLINA OBGRASHTA,

KOGATO

"SI OTIVAT" OT TOZI SVIAT...

ZA DA SE VRASHTAT

V SANISHTATA NASHI BELI,

ZA DA NI SOCHAT PATIA,

KOGATO

SVETLINATA DIRIM,

ZALUTANI V ZEMNITE TUNELI...
преди 12 минути · Не харесвам · 1 човек
Ani Bakalov Imai Hubav Den, Julia, Blagodaria Ti, mila, che Moiata Nosht Otnovo Krasiva Ti Napravi, S OBICH
преди 10 минути · Харесва ми
юлия михайлова АН, ТЯ МИ РАЗКАЗА ОЩЕ ЕДНА УДИВИТЕЛНА ИСТОРИЯ СЛУЧИЛА СЕ НАСКОРО ... СНАХАТА НА НЕЙНИЯ БРАТ РОДИЛА МОМЧЕНЦЕ, НО ИМАЛО ПРОБЛЕМ..НАПРАВИЛИ ПЪЛНИ И СЛОЖНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ НА БЕБЕТО..ПРИТЕСНЕНИЕТО БИЛО ОГРОМНО И ЕТО ЧЕ ЕДНА НОЩ МАЙКАТА СЪНУВАЛА СЪН..ЕДНА ЖЕНА В ЧЕРНО Я ГЛЕДАЛА И КАЗАЛА ЧЕ ТЯ НЕ Я ПОЗНАВА НО НЯМА НИЩО СТРАШНО ЗА ДЕТЕТО И..ЗДРАВО Е И ДА НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВА...РЕЗУЛТАТИ ТЕ ДОКАЗАЛИ ЧЕ ВСИЧКО Е НАРЕД МИНАЛО ВРЕМЕ И ОТИШЛИ ДА ГРОБИЩАТА ДА ПОЧЕТАТ БАБАТА И ДЯДОТО НА СЪПРУГА... И ТЯ ЗАНЕМЯЛА..ПОЗНАЛА НА СНИМКАТА ЖЕНАТА, КОЯТО Я УСПОКОИЛА
Преди 2 секунди. · Харесва ми
цитирай
2. blagovestie - И страшно, и хубаво е,
15.06.2011 10:10
когато надникнем в четвъртото измерение...

Прегръдки, Джу!
Настръхнах...
цитирай
3. yuliya2006 - когато надникнем в четвъртото и...
15.06.2011 10:17
blagovestie написа:
когато надникнем в четвъртото измерение...

Прегръдки, Джу!
Настръхнах...


ЛЮСИ, МОЯ ПРИЯТЕЛКА ЗАГУБИ ПРЕДИ ГОДИНИ БАЩА СИ..ТЕ ИМАХА МНОГО СИЛНА ДУХОВНА ВРЪЗКА И АЗ ВСЕ СИ МИСЛЕХ ЧЕ НЯМА ДА УСПЕЕ ДА ГО ОЦЕЛЕЕ..ВЕДНЪЖ ТЯ МИ РАЗКАЗА КАК СЛЕД ЗАГУБАТА С МАЙКА И ВСЕ ПЛАЧЕЛИ И ПРОСТО СИ ОТИВАЛИ ОТ ТОЗИ СВЯТ
НО ЕТО ЧЕ ОТИШЛИ ПРИ ЕДНА ГЛЕДАЧКА И ТЯ И КАЗАЛА ЧЕ БАЩА И ГИ МОЛИЛ ДА ПРЕСТАНАТ ДА ПЛАЧАТ... ЗАЩОТО ТОЙ ВСЕ БИЛ МОКЪР..
СЛЕД ТОВА ТЕ СЕ УСПОКОИЛИ И ...

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
4. анонимен - XwdrMaPOTy
22.06.2011 12:02
That's way the betesst answer so far!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7392361
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61512
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930