Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2012 21:45 - ДУШАТА МИ ЛИКУВА
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 5885 Коментари: 18 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ДЖУЛИЯ БЕЛ -ИЗБРАНИ СТИХОВЕ...вече на книжен носител





Плэйкаст «ДЖУЛИЯ БЕЛ - ДУШАТА МИ ЛИКУВА»  

 

image


Погледнах към небето
а то толкова красиво.
И синьо, синьо,
душата там ми затанцува.

Погледнах към тревата
а тя с роса е, сутринта.
И зелена, зелена,
с душата ми блаженно сля.

Погледнах към морето
а то толкова безкрайно.
И синьо, синьо,
душата ми заплува там.

И ето чудо, реалност бе
а влюбена не бях.
И сля се и небето
и тревата и морето.

И всичко затанцува,
блаженно свисше развълнува.
И бях щастлива,
миг когато душата ми ликува.


 

Звук: http://www.playcast.ru/uploads/2008…75.mp3 image
Изображение: http://www.playcast.ru/uploads/2008…49.jpg image
Текст: yuliya_2006
РУСКИ САЙТ
http://www.playcast.ru/playcasts/view.php?card=620472&code=202c8a7ccf31bc3d7d651dc2a33102a22e83542d

 


Тагове:   душата ми ликува,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - и заплува...
11.05.2012 22:01
и моята душа с твоята...там някъде в синьото...
бъди щастлива, Джулия...
цитирай
2. atil - Моето мнение е много положително! ...
11.05.2012 22:30
Моето мнение е много положително! Никога не се разочаровам когато влизам в този блог!
цитирай
3. tsanynka - Прекрасна си,Джу!
12.05.2012 03:01
"...И сля се и небето
и тревата и морето.
И всичко затанцува..."

В миг като този осъзнаваш какво е търсела душата ти...
:)
цитирай
4. yuliya2006 - и моята душа с твоята. . . там някъде в ...
12.05.2012 06:04
mariniki написа:
и моята душа с твоята...там някъде в синьото...
бъди щастлива, Джулия...


Събудих се, прекрасна утрин

и слънчев лъч лицето ми огря.

Прозореца отворих а вън славей,

песен за любов, възторжен ми запя.


Събудих се, прекрасна утрин

а въздуха ухае на бор, треви.

Погледнах вън, поляна с цветя,

роса по нея, като перли - блясък.




Събудих се, прекрасна утрин

и боса тръгнах в тази красота.

Тихо бе, всички още спяха

а аз танцувах, ангел в бяло.



15.08.2008

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. yuliya2006 - Моето мнение е много положително! ...
12.05.2012 06:05
atil написа:
Моето мнение е много положително! Никога не се разочаровам когато влизам в този блог!


Божествен миг и тишина,
нереално сякаш е това.
В гора съм, ели от красота,
ухания на девственост-треви.


Божествен миг и слънце,
огря поляна с цветя.
А те усмихват се и греят
и пеят, ела при нас,ела.


Божествен миг и звуци,
на славей в хор запя.
И сякаш цялата гора,
симфония от радост я заля.


Божествен миг и дъжд,
вали,вали, пречиства.
И свежест от билки,
здравец, главата завъртя.


ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
6. yuliya2006 - ". . . И сля се и небето и тр...
12.05.2012 06:06
tsanynka написа:
"...И сля се и небето
и тревата и морето.
И всичко затанцува..."

В миг като този осъзнаваш какво е търсела душата ти...
:)



ЖЕЛАЯ АЗ, ЖЕЛАЯ...


Желая аз, желая - Слънце,

душата ми да сгрява.

В очите ти да го откривам

и с мен днес да танцува.



Желая аз, желая - Луна,

да ме облива в уют и тишина.

Притисната в теб да слушам,

тайни, неоткрити досега.



Желая аз желая - Дъжд,

ромолящ, пречистващ, свеж.

Магнетизма от теб да взема,

да се преродя, в розово да светя.



Желая аз желая-Смях,

сърцето щастливо да пулсира.

Мигът е важен, той е днес

а утре каквото отново пожелая.



12.09.2007

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
7. alexs - Tи си щастливка!
12.05.2012 12:34
Tи си щастливка!
цитирай
8. ckarlet - Нека винаги душата да лекува, Дж...
12.05.2012 15:31
Нека винаги душата да лекува, Джул!
Тогава и светът ни изглежда по-красив!
Поздрави!
цитирай
9. monna - Не съм ти казвала досега,...
12.05.2012 20:56
...но при теб всичко крещи от женственост!!!
Имам наблюдения, защото аз обичам да наблюдавам хората, интересни са ми - всички и си правя мои изводи...
Мама беше такава, под нас съседката, която й беше приятелка - също!
В тази дума, аз влагам мои разбирания, които не всички споделят.
цитирай
10. yuliya2006 - Tи си щастливка! ПРОЛЕТНА ...
12.05.2012 21:49
alexs написа:
Tи си щастливка!




ПРОЛЕТНА ДУША

Дъжд вали, трева зелена,
слънце зад облака се скри.
Славей от нейде се дочу
и на бор въздух замириса.

Гергьовски дъжд вали
и всичко ражда си отново.
Света стене от любов,
на новия живот се радва.

Душата ми ликува,
пречистена, тъй мила.
Над суетата, над греха,
за рая пътя тя открила.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
11. yuliya2006 - Нека винаги душата да лекува, Дж...
12.05.2012 21:50
ckarlet написа:
Нека винаги душата да лекува, Джул!
Тогава и светът ни изглежда по-красив!
Поздрави!


Там въздуха е толкоз ароматен,
на билки, на треви ухае.
Там петли в симфония от радост,
възвестяват идването на деня.

Там небето е прозрачно синьо,
безкрайно и сякаш е до теб.
А звездите вечер са огромни
и ти сред тях в космос летиш.

Там ти не можеш да отидеш,
със слава, с пари дори да купиш.
За да го видиш, трябва да умреш,
да се родиш отново, дете да останеш.

07.06.07.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
12. yuliya2006 - . . . но при теб всички крещи от жен...
12.05.2012 21:50
monna написа:
...но при теб всички крещи от женственост!!!
Имам наблюдения, защото аз обичам да наблюдавам хората, интересни са ми - всички и си правя мои изводи...
Мама беше такава, под нас съседката, която й беше приятелка - също!
В тази дума, аз влагам мои разбирания, които не всички споделят.


САМО ЗА ТЕБ ПРЕКРАСНА!

Люляк мой аз твоя съм вземи ме,
с аромат и цвят,ти днес ме упой.
И сякаш преродена от любов,
душата ми танцува,поеми ме.

Люляк мой аз твоя съм вземи ме,
потънала в плен,обсебен.
Ти отнесе ме в детството и ето ме,
в бяло,празник и нося те със мен.

Люляк мой аз твоя съм вземи ме
и ето на години вече съм.
И радвам ти се,отнеси ме
и пак потъвам в теб опиянен.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
13. min11hetep - Вселюбието е над влюбването...
13.05.2012 08:27
Преди време един мъдър човек ми разказа една притча... Накратко ще се опитам да я преразкажа.
При един суфи майстор отишъл синът на негов ученик с блеснали очи и започнал да се хвали и оплаква:
"Учителю, учителю, толкова съм влюбен... Какво да правя?"
Суфият слушал, слушал, пък накрая му рекъл:
"Ето, в такива моменти баща ти се молеше на Бога."

П.С. Защото любовта към любимия човек е частица от вселюбието.
Поздрави, Джул, с много обич :)
цитирай
14. yuliya2006 - Преди време един мъдър човек ми р...
13.05.2012 10:07
min11hetep написа:
Преди време един мъдър човек ми разказа една притча... Накратко ще се опитам да я преразкажа.
При един суфи майстор отишъл синът на негов ученик с блеснали очи и започнал да се хвали и оплаква:
"Учителю, учителю, толкова съм влюбен... Какво да правя?"
Суфият слушал, слушал, пък накрая му рекъл:
"Ето, в такива моменти баща ти се молеше на Бога."

П.С. Защото любовта към любимия човек е частица от вселюбието.
Поздрави, Джул, с много обич :)



БЛАГОДАРЯ ТИ МЪДРОСТ!

Ей, луна аз те каня на танц,
морска вълна съм, ти ела.
Осветиме с лъчи, затанцувай,
вихрен валс а после танго.

Ей, слънце аз те каня на танц,
утрен е... аз тихо море съм.
Погали ме с лъчи - злато
и ще танцуваме заедно с теб.

Ей, небе аз те каня на танц,
ти навъсено, с облаци черни.
Аз съм днес ураганно море,
фламенко ще танцуваме с теб.

ЕЙ, дъжд аз те каня на танц,
ти си проливен, пронизващ.
Слей се с мен, аз съм море,
заедно две в едно да бъдем.

02.02.08
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
15. ivesa - И моята душа ликува,когато...
13.05.2012 17:53
гледам чистото небе.
Когато в Космоса пътува,
тя волна е и радва се като дете.
Във виртуалната реалност
разголва своята снага.
А после чистичка се връща
отново в реалността.Току-що го съчиних за тебе,Джул!Поздравления за постинга!:)
цитирай
16. feq - Красиво е при теб, Джули!
13.05.2012 18:11
Благословена си!
:)
фея
цитирай
17. zlatka46 - zlatka46-чакан миг
14.05.2012 21:51
Миг когато душата ми лекува!Чакам такъв миг!Джу,миговете в твоя блог са прекрасни!Добре ми е тук с твоята поезия!Благодаря ти!
цитирай
18. yuliya2006 - ПЪРВО ВПЕЧАТЛЕНИЕ
17.05.2012 10:13
За първи път прочетох тези прекрасни стихове и душата ми е пленена !
Възхитена съм от умението на авторката да изразява толкова искренно , толкова образно и понятно за всеки човек обичащ живота и всичко заобикалящо ни.
Благодаря за насладата , която изпитах още при първата ми среща с тази поезия.
Още сега ще кажа и вярвам, че мнозина ще ме подрепят - авторката е безспорен
талант за когото тепърва ще се заговори!!!
Детелина Савова -
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7365360
Постинги: 1506
Коментари: 12079
Гласове: 61495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031