Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2012 09:56 - ЗА ПРИЯТЕЛСТВОТО И ОЩЕ НЕЩО...
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 6186 Коментари: 16 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Richard Clayderman (Mariage d"amour)



Плэйкаст ДЖУЛИЯ БЕЛ - «ЗА ПРИЯТЕЛСТВОТО И ОЩЕ НЕЩО»

 

;

 

  image
Горбач Анна. Старик и море - http://artnow.ru/ru/gallery/3/11017…2.html 








- Какво е приятелството Микоян?

Представи си, когато бяхме равни, всичко бе друго,

 но днес не е същото, не е...

Каква ненавист чета в очите им...и защо, била съм

 дръпнала нагоре...

Какво е приятелството, та при един твой успех про-

сто разбираш...няма го...

 

Говоря, говоря, размахвам ръце а той се смее...

Очите му светят, блестят като звезди а аз се чудя,

защо ли?

 

- Слушай Джу, не се нервирай и ще ти разкажа

една притча, зная ще ме разбереш!

 

 

"В едно рибарско селище ,една късна вечер, един

 рибар ядосано се провикнал:

 

- Аз нямам приятели, нямам!

 

Скочили рибарите вкупом и му се развикали:

 

- Неблагодарник си ти, неблагодарник! Как та-

ка нямаш приятели! Забравили, когато скъса

рибарската си мрежа, ние всички цяла нощ

стояхме да я кърпим!

А когато къщата ти си запали, забравили как

пак ние всичките я гасихме, живота да ти спасим!

 

 

Погледнал ги тъжно рибаря  и им отвърнал:

 

 

- Да, точно така беше, помня! Но вие го на-

правихте, защото мислехте че и на вас може

 това да се случи.

 

Какво е приятелството, какво?

Защо, когато направих най-хубавата къща,

 никой от вас не се зарадва?

Защо, когато взех най-хубавата мома в се-

лото, никой не ме поздрави?

 

 

Това е Джу, притчата, от Николай Рьорих

 е мисля...

Без коментар, разбра ме...виждам!

 

15.09.2010

ДЖУЛИЯ БЕЛ

 

 

 

 РУСКИ САЙТ
http://www.playcast.ru/view/1346094/4f023fe0ff424435748c961d87c4a1cdb3d15087pl




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Завистта е тази, която проваля п...
30.05.2012 11:15
Завистта е тази, която проваля приятелството. Казват, че приятел в нужда се познава, но си мисля, че най се познава, когато нямаш нужда и просто ти се обади така, без повод и те попита как си.
цитирай
2. faktifakti - един-двама приятели са напълно достатъчни.
30.05.2012 11:59
останалите са познати . поздрав за темата , вплетена в стиха ти.
цитирай
3. tota - Приятелството....
30.05.2012 12:03
Или го има или го няма...Но по - лесно се живее с приятели!

Поздрави, Джу!!
цитирай
4. mariniki - приятелството има много измерения...
30.05.2012 13:50
но е приятел този, не който ти бърше сълзите...
а който не те разплаква...
прегръщам те, Джули..
цитирай
5. stela50 - Нямам какво повече да кажа ... силно и въздействащо ...
30.05.2012 15:06
Очарователното изпълнение на Клайдерман
подсилва внушението и посланието на творбата ...
Благодаря ти , Джулия Бел !
цитирай
6. gocho52 - Често пускам Ричард Клайдерман...
30.05.2012 17:41
Веднъж бях приятно изненадан от чистачката, която възкликна ...
-Ах! Това е Клайдерман!...
Поздрави!
цитирай
7. tsanynka - Ох,Джу...
30.05.2012 21:00
Колко вярно е това!

http://tsanynka.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/13/s-chetiri-ochi-sveta-po-dobre-se-gleda.919715
цитирай
8. yuliya2006 - Завистта е тази, която проваля п...
30.05.2012 21:55
kasnaprolet9999 написа:
Завистта е тази, която проваля приятелството. Казват, че приятел в нужда се познава, но си мисля, че най се познава, когато нямаш нужда и просто ти се обади така, без повод и те попита как си.


НЕВИ, ЕДНА ИСТОРИЯ ЗА ЕДИН МНОГО СКЪП ЗА МЕН ЧОВЕК! ЕДИН НЕВЕРОЯТЕН ПРИЯТЕЛ АРМЕНЕЦ И ПРОСТО ДОСЛОВНО ПРЕДАВАМ НАШИЯ РАЗГОВОР!

КОЛКО МЪДРОСТТИ НАУЧИХ ОТ НЕГО И СИ ГИ НОСЯ СЪС СЕБЕ СИ И ДО ДНЕС!

ЕТО ЕДНО СТИХЧЕ ПОСВЕТЕНО НА НЕГО

Кафе -Милано
{Едно кафе на край града,
до спирката,до моста,до реката.
Аз всеки ден в точен час,
пристигах като фея там желана.

Едно кафе и стол и чаша,
само мои бяха там.
И толкова любов получих
и сила и морал и ум.

Собственика бе арменец,
с години двадесет над мен.
Но всеки път урок аз получавах,
за живота да разбирам и да знам.

И притчи,легенди аз слушах,
разказани с мъдрост и плам.
И винаги прекрасна и щастлива,
като пречистена излизах от там.

Но ето вече от години-десет,
квартала с друг,луксозен аз смених.
И трудно,невъзможно трудно,
е да успявам да стигна там.

Едно кафе на край града,
до спирката,до моста,до реката.
Една любов,един различен свят,
в който бях толкова щастлива.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
9. yuliya2006 - останалите са познати. поздрав за ...
30.05.2012 21:57
faktifakti написа:
останалите са познати . поздрав за темата , вплетена в стиха ти.



ТАЗИ ПРИТЧА МЕ НАКАРА ДА ОТКРИЯ ЕДНА ИСТИНА..ЕДНА ГОЛЯМА ИСТИНА ЗА ПРИЯТЕЛСТВОТО!

ИСКАХ ДА Я СПОДЕЛЯ С ПОВЕЧЕ ХОРА И ГО НАПРАВИХ С ТОЗИ ПОСТИНГ!

НЕКА ГО ОТКРИЯТ И ДРУГИ..ЗНАМ ЧЕ ЩЕ ГО ОТКРИЯТ!
цитирай
10. yuliya2006 - Или го има или го няма. . . Но по - лесно ...
30.05.2012 21:58
tota написа:
Или го има или го няма...Но по - лесно се живее с приятели!

Поздрави, Джу!!


АТИ, МИНАХА ДНИ, ГОДИНИ ОТ ТАЗИ ИСТОРИЯ, НО ТЯ ВСЕ С МЕН И Я ОТКРИВАМ ОТНОВО И ОТНОВО...

СТРАННО ТОЛКОВА ПРОСТИЧКА..ВСЕ ПРЕД НАС, НО СЯКАШ ИСКА ДА ОТВОРИМ СЕТИВАТА СИ И ДА РАЗБЕРЕМ...

КОГАТО ПРЕБОРИШ ЕГОТО СИ И УМЕЕШ ДА СЕ РАДВАШ НА ЧУЖДОТО ЩАСТИЕ ПРИ ТЕБ СЪЩО ТО ИДВА

ЕДИН ВАЖЕН ДУХОВЕН ЗАКОН НА УСПЕХА В ЖИВОТА!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
11. yuliya2006 - Веднъж бях приятно изненадан от ...
30.05.2012 21:59
gocho52 написа:
Веднъж бях приятно изненадан от чистачката, която възкликна ...
-Ах! Това е Клайдерман!...
Поздрави!



ОБИЧАМ ДА СПОДЕЛЯМ НЕЩА, КОЙТО СЪМ ОТКРИЛА..КОЙТО СА МЕ ПОКОРИЛИ В ЖИВОТА...

НЕ ВСЯКОГА ТЕ РАЗБИРАТ..МОЖЕ И ПРИСМЕХ ДА ПОЛУЧИШ, НО ВЪПРЕКИ ВСИЧКО АЗ ГО ПРАВЯ И МИ Е ХУБАВО..ДРАГО..ОБИЧНО

СПОМНЯМ СИ ВЕДНЪЖ НА МОИ ПОЗНАТИ РАЗКАЗВАХ ЗА ЗИГМУНД ФРОЙД И НЕГОВИТЕ ОТКРИТИЯ И ЕДНА ПОЗНАТА СВИ УСТНИ И МЕ ПОГЛЕДНА ВИСОКОМЕРНО

НО МИНА ДОСТА ВРЕМЕ И ТОЧНО ТЯ МЕ ПРЕГЪРНА И МИ СПОДЕЛИ КАК СБЪРКАЛА БЛИЗКИТЕ СИ СЪС ОТГОВОР НА ВЪПРОС ЗА 10 000 ПРИ НИКИ КЪНЧЕВ

ВСИЧКИ Я ПИТАЛИ ОТКЪДЕ ЗНАЕ ТЕЗИ НЕЩА А ТЯ СЕ УСМИХВАЛА...


..

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
12. yuliya2006 - но е приятел този, не който ти бърше ...
30.05.2012 22:11
mariniki написа:
но е приятел този, не който ти бърше сълзите...
а който не те разплаква...
прегръщам те, Джули..



ПАЗИ СЕ ОТ ХОРА, КОИТО СЕ ОПИТВАТ ДА ОМАЛОВАЖАТ ТВОИТЕ СТРЕМЕЖИ.
НЕЗНАЧИТЕЛНИТЕ ХОРА ВИНАГИ ПРАВЯТ ТОВА. ИСТИНСКИ ВЕЛИКИТЕ СА ТЕЗИ,
КОИТО ЩЕ ТЕ НАКАРАТ ДА ЧУВСТВАШ, ЧЕ И ТИ СЪЩО МОЖЕШ
ДА СТАНЕШ ВЕЛИК... (МАРК ТВЕН)
цитирай
13. yuliya2006 - Очарователното изпълнение на К...
30.05.2012 22:17
stela50 написа:
Очарователното изпълнение на Клайдерман
подсилва внушението и посланието на творбата ...
Благодаря ти , Джулия Бел !



Всеки може да е съпричастен със страданията на приятел, но е необходима много фина душа, за да си съпричастен и с успехите му.
Оскар Уайлд
цитирай
14. yuliya2006 - Колко вярно е това! http://...
30.05.2012 22:18
tsanynka написа:
Колко вярно е това!

http://tsanynka.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/13/s-chetiri-ochi-sveta-po-dobre-se-gleda.919715



Не върви пред мен, може да не те последвам. Не върви зад мен, може да не те водя. Върви до мен и ми бъди приятел.
Албер Камю
цитирай
15. kalin8 - Привет, Джу!
31.05.2012 20:40
Хареса ми!
И аз, като Цани, ще кажа ... Върви до мен!
Б.
цитирай
16. freyja - Здравей Джулия!
09.06.2012 13:29
...има много истина в притчата...
... най- добър приятел е Човекът сам на себе...
Родителската Любов е неговото наметало...
всичко друго е преходно...
Поздрави за хубавия сайт!
Успех!

Поздрави
С.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7392524
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61512
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930