Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2012 20:03 - АЗ И ТИ ТАНГО В НОЩТА
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 5181 Коментари: 12 Гласове:
22

Последна промяна: 03.06.2012 20:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ДЖУЛИЯ БЕЛ -ИЗБРАНИ СТИХОВЕ...вече на книжен носител



 



Плэйкаст «ДЖУЛИЯ БЕЛ - АЗ И ТИ ТАНГО В НОЩТА»

imageimageimageimageimage 1 image1364 image0    image6

";

 

  image

Аз и ти, танго в нощта,
потънали в еротика мълчим.
Телата жадно се докосват,
очите ми,ръцете ти - О, небеса!

Аз и ти, танго в нощта,
огъващи от сласт тела.
Краката ми в твоите се оплитат,
напред, назад - О, богове!

Аз и ти, танго в нощта,
от страст , вода от нас се стича.
Безумен танц, неизживяна жар,
но ето края...  падам покорена.

23.09.2007

ДЖУЛИЯ БЕЛ
 
 http://www.playcast.ru/?module=view&card=647126&code=e8365f24679974d5c87dad7ed92e43fd1b678165

 

Звук: http://www.playcast.ru/uploads/work…34.mp3 image image
Изображение: http://www.playcast.ru/uploads/2008…65.jpg image image
Текст: yuliya_2006 image



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. brym4ence87 - Хубаво и страстно!
03.06.2012 20:34
Танго трудно ми е да танцувам, но ми харесва стихотворението. ;-)
цитирай
2. yuliya2006 - Танго трудно ми е да танцувам, но ми ...
03.06.2012 20:47
brym4ence87 написа:
Танго трудно ми е да танцувам, но ми харесва стихотворението. ;-)



ТОВА Е ТАНЦ НА ЖИВОТА И С ЕЗИКА НА ТЯЛОТО ПРОСТО РИСУВАШ..РИСУВАШ СТРАСТ, ОБИЧ, РЕВНОСТ И МНОГО СЛАСТ...

ПОМНЯ ГЛЕДАХ ЕДНА РЕПИТИЦИЯ НА ДЕЦА ТАНЦУВАЩИ ТАНГО. РЪКОВОДИТЕЛКАТА ПОСТОЯНО ИМ КАЗВАШЕ ЧЕ ВАЖНИ В ТОЗИ ТАНЦ СА ОЧИТЕ..ЧЕ ТЕ КАЗВАТ ВСИЧКО
И БЯХ ПОКОРЕНА ...СЪС СЕДМИЦИ ТЕЗИ НАПЪТСТВИЯ БЯХА В МИСЛИТЕ МИ ...КОЛКО МНОГО КАЗВАТ ОЧИТЕ...


С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ

Аржентинско танго- страст и жар
и танцуваме с теб днес двама.
Ти си мъж, латино - мъжкар,
аз съм огнена, с очи черни дама.

Аржентинско танго-страст и жар,
танцуваме в тази нощ без луна.
Ризата полепнала по теб - О, чар
и шапката до очите си прихлупил.

Аржентинско танго - страст и жар
а роклята ми за теб се разцепва.
Преплитаме тела, застиваме в покой
и отново рязко движения правим.

Аржентинско танго- страст и жар,
на стол седиш като ездач.
До теб стоя, аз птица съм ще литна
и двамата от съблазън, притегляме се.

Аржентинско танго, страст и жар,
любовни сцени от един живот.
Изгарящи, изпепеляващи, нетленни,
отнасят ни в друг свят- всемир.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. mariniki - най-красивия танц...
03.06.2012 21:15
на любовта...и прекрасно стихотворенние..
и музика...прегръщам те, Джулия...
с обич..
цитирай
4. yuliya2006 - на любовта. . . и прекрасно стихо...
03.06.2012 21:32
mariniki написа:
на любовта...и прекрасно стихотворенние..
и музика...прегръщам те, Джулия...
с обич..


Танцуваме ние с теб танго,
от копнеж, желание и сласт.
Танцуваме побъркани от страст,
край нас света за миг се спря.


Очите ни огромни, навлажнени,
телата ни един в друг слели.
Танцуваме като изгарящи на клада,
последното танго сега за нас.


Отстъпваме назад като в живота
а после тръгваме направо.
Телата ни в синхрон се движат,
опиянени от любов танцуват.


Внезапно рязко се разделят
и с по-голяма страст отново сливат.
Танго танцуваме ние двама,
танго на сласт неизживяна...


ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. atil - Благодаря! Това отива във Фейсбук, ...
03.06.2012 21:36
Благодаря! Това отива във Фейсбук, че напоследък нещо намаляха положителните емоции...!
цитирай
6. yuliya2006 - Благодаря! Това отива във Фейсбук, ...
03.06.2012 21:42
atil написа:
Благодаря! Това отива във Фейсбук, че напоследък нещо намаляха положителните емоции...!


Ти помниш ли ,танцувахме танго,
на сцената бяхме само двама.
Очите ни,изгарящи звезди,
телата ни един в друг слели.



Ти помниш ли,танцувахме танго,
омаяни,отнесени,в екстаз.
Танцувахме побъркани от страст,
любов желана,искана,мечтана.



Ти помниш ли,танцувахме танго,
от жар,от сласт,копнеж.
Танцувахме и сякаш на седмото небе,
пренесохме се там и изгоряхме.


ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
7. stela50 - Вълнуващо , страстно , опияняващо ...
04.06.2012 00:48
Тангото - най- чувствения танц - всеки жест,
всеки поглед говори ...
Красив въздействащ стих и музика ...
Прегръдки, Вълшебна !
цитирай
8. tsanynka - Привет,Джу!:)
04.06.2012 18:49
Ако любовта е танц,аз ти пожелавам да танцуваш цял живот!:)
цитирай
9. yuliya2006 - Тангото - най- чувствения танц - ...
04.06.2012 20:52
stela50 написа:
Тангото - най- чувствения танц - всеки жест,
всеки поглед говори ...
Красив въздействащ стих и музика ...
Прегръдки, Вълшебна !



Аз искам за теб да танцувам,
на дансинга самотна в нощта.
И страстта ти с тялото си да събудя,
защото с думи никак не успях.

Как жадно искам да ме гледаш,
душата ми потънала в екстаз.
В очите ти сълзи от радост да открия,
желана да съм от теб в този час.

Как искам ти да полудееш,
от нежност, от копнеж, от страст.
Сърцето ти от камък да разбия
и мой да си в този рай от сласт.

Аз искам за теб да танцувам
и твоя да съм в този миг.
Обсебен, безсилен пред страстта ми,
на колене да паднеш и с вик.

10. 10. 2006
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. yuliya2006 - Ако любовта е танц, аз ти пожелавам ...
04.06.2012 20:53
tsanynka написа:
Ако любовта е танц,аз ти пожелавам да танцуваш цял живот!:)



Тази нощ ще танцувам за теб,
край огъня, в кръг,в екстаз.
Мулатка полугола ще бъда
и в ритъм ще излетя тогаз.

Тази нощ ще танцувам за теб,
ще бъда испанка в червено.
С токове в такт, с южен плам,
страстта ти ще събудя, знам.

Тази нощ ще танцувам за теб,
Мата Хари с фередже, Ориент.
С очи ще те искам, всичко ще знам
а после от куршум ще си ида.

Тази нощ Айсидора ще бъда,
танц на Слънцето ще посветя.
Боса в бяло ще те омагьосам
и пречистен душата ти ще отнеса.

Тази нощ ще танцувам за теб,
ще бъда циганка, волна,игрива.
Ще пея,ще летя, във вихър
и в краката ми ще си полужив.

Тази нощ ще танцувам за тебе,
сластно аржентинско танго.
Ще те искам само до мене,
без партньор, не става, прости.

21.05.2007
цитирай
11. atil - Велико е ! Защо ли нашите древни царе ...
04.06.2012 22:27
Велико е ! Защо ли нашите древни царе са обичали поезията, в тенгриянството се считало, че в такъв човек, говорещ и пишещ за живота в мерена реч се е вселил духа на ДЖОК.Духа на изкуствата, поезията и музиката.
цитирай
12. yuliya2006 - Велико е ! Защо ли нашите древни царе ...
04.06.2012 23:04
atil написа:
Велико е ! Защо ли нашите древни царе са обичали поезията, в тенгриянството се считало, че в такъв човек, говорещ и пишещ за живота в мерена реч се е вселил духа на ДЖОК.Духа на изкуствата, поезията и музиката.


Аз пея под дъжда
а той света се смее.
Красива под тонове вода
и твоя, твоя а ти вземи ме.



Аз пея под дъжда,
танцувам като ангел в бяло.
А той залива ме с любов
и негова съм, днес само.



Аз пея под дъжда,
за теб, за него, за света.
Пречистващ силен дъжд,
за моята пееща душа.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7393084
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61512
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930