Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2012 21:18 - ЖИВ СЪМ!
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 3084 Коментари: 2 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Плэйкаст «ЖИВ СЪМ!» ";

 

image 



 Виж портрета на жена ми,виж го!А колко млада си отиде от този свят и красива,красива...
Всяка сутрин се събуждам,усмихвам и се..до мен е,чувствам я...душата ми сгрява!
Каква жена беше,каква! Усмихната, с бяла забрадка и като запретнеше ръкави, какви баници точеше!
Къщата пълна с народ и смях,глъч,олелия...
А днес никой, нито от Пловдив, нито от Пазарджик идва...никой! Нямат време казват-бизнеса важен,работа,работа...Внуците и те не идват
Така е в живота,като  стопанката на къщата я няма!
Помня, кога я загубих. Мина ден, два, а аз ни в живите, ни в умрелите.Лежа и не ставам,не ми се живее.Молих онзи там горе и мен да прибере, да ме вземе...
Но една сутрин,отварям очи,погледнах снимката  на стената и нещо стана с мен! Сякаш някой шамар ми удари, не зная какво беше...
 И като станах, умих се вънка с ледена вода-зима беше.Облекох чиста риза и сякаш нов човек станах!
Впрегнах кончето с каручката и като го подкарах...
-Жив съм -казах-жив съм!
В нашето село,махалата ни, все вдовици останаха и аз по цел ден ту на тази помагам,ту на онази.
Благославят ме,готвят ми,на ръце ме носят!
Ето днес заклах шопара, а те тепсикeбапа,наденичките,кървавицата, всичко приготвиха! Помагаме си взаймно и оцеляваме, че децата,унуците все далече,далече...
А вечер,като си легам,пак я поглеждам - там на стената. Доволен,щастлив  и благодаря !
Не се сринах,не! ЖИВ СЪМ!

30.09.2012
ДЖУЛИЯ БЕЛ

 

 


 


 

 

Звук: Shedevri instrumentalnoy muziki. R. Clayderman. Mariage DAmore image image
Изображение: приказка с картини http://www.bankreceptov.ru/skazki/s….shtml - http://www.bankreceptov.ru/skazki/s….shtml image
Текст: автор ДЖУЛИЯ БЕЛ БЪЛГАРИЯ http://yuliya2006.blog.bg/ image
.


 


Тагове:   жив съм,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Санде: Прекрасна Ода за живота!
04.10.2012 04:50
Поздравления!
цитирай
2. stela50 - Прекрасно и вълнуващо ... Вълшебна е твоята страничка...
04.10.2012 16:01
Истински неща от живота, болка, радост, непримиримост ... Любов...
Благодаря, Джулия Бел !!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7364561
Постинги: 1506
Коментари: 12079
Гласове: 61495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031