Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2012 21:02 - ОПАСНА ЖЕНА
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 3895 Коментари: 2 Гласове:
16

Последна промяна: 06.11.2012 00:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
";

 

  ОПАСНА ЖЕНА

image

-Тя е опасна жена, повярвай ми! Имал съм много в живота -и то какви ли не...Вятърничави за ден, личат си веднага.Все се смеят, бутат се в теб и те гледат жадно.Не ревнуват, не ти дотягат.Пръстите на ръцете им - едни такива пухкави, къси, сластни жени, нямат задръжки и хубаво е с тях, спокойно!

Други има едни властни. Все искат да те обсебят, притежават. Гледат на теб като на вещ, купена от магазин. Искат да те мачкат като пластелин и каквото ти кажат – маршируваш. Страшно става с тях, когато трябва да ги оставиш. Лоши, зли, не могат да си простят, че някой им се изплъзва.

А има жени, такива едни покорни, като агнета! Те те слушат в захлас и ти се радват. Не са много умни, но с тях се чувстваш мъж.Все ти се иска да се грижеш за тях, да ги закриляш, да ги обичаш! А те благодарни и те вдигат на пиедестал! Обичам такива жени, най-добрите за мен! Идеална любовница!
За тях ти си бог и ти хубаво на душата, грееш!

Но „З..” е опасна жена, много опасна, всеотдайна. За теб света ще обърне,семейството ще зареже.За нея си само ти и нищо друго!

Тя не е изживяла любов, не е виждала истинска ласка,обич.За нея твоето внимание е дар, а тя камикадзе, всичко ще жертва!

Знаеш ли, аз имам много красива жена, а децата ми умни, кротки ... Всичко в семейството ми върви по мед и масло и съм щастлив с него!

Но „З..” може да разбие този мой свят на хиляди стъклени парченца!Затова онзи ден и казвам: „- Мила, моля те дотук! Просто знай, беше едно увлечение и нищо повече.

Ти си красива, умна, обаятелна жена! Мъжете въздишат по теб, обожават те! Когато минаваш край тях, дъха им спира, а в очите им чета похот, желание!”

 

Няма да се спася, да знаеш! Ще изгоря с тази жена.Само не мога да си простя, как така? Уж съм вещ в тези неща, но на...съдба! Уж съм знаещ, видял, опитал но на...

 

25.10.2012

ДЖУЛИЯ БЕЛ

 


 


 

 

Звук: Ансамбль пу А.Тартаковского - Insen image image
Изображение: Снимките на Abstract- Music & Poetry image image
Текст: yuliya2006.blog.bg image
Тэги: любов








електронна книга ДЖУЛИЯ БЕЛ - "СТРАННА ЖЕНА"


ДЖУЛИЯ БЕЛ -ИЗБРАНИ СТИХОВЕ... на книжен носител


СКЪП ПОДАРЪК -КЛИПОВЕ ОТ DEMIDIIN


АНТОЛОГИЯ "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ" НА АВТОРИ ОТ BLOG











Тагове:   опасна жена,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - има...
06.11.2012 10:50
и такива жени...
а музиката е разкошна...
цитирай
2. miaa - Много ми хареса!
06.11.2012 21:29
Поздраления, Джул! Чудесен синхрон, между музика и текст!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7401029
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930