Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2012 21:31 - ПИСМА ОТ АМЕРИКА
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 3526 Коментари: 4 Гласове:
12

Последна промяна: 08.11.2012 16:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
";

 

  ";

 


ПИСМА



ПИСМА ОТ АМЕРИКА   -Ти си толкова добра с мен! Не ме познаваш, но аз веднага усетих...ти си прекрасен човек! Трудно днес може да откриеш такива, трудно! Би ли повярвала, че аз съм актриса? Играех преди години и във „Военния театър” – София. Но заради кариерата на съпруга ми се върнах в този град. Назначиха го на висока длъжност и аз къде...в нашия театър. Днес има празник там и аз те каня с мен. Да те представя, да те видят, и ти тях. Днес бях на лекар.Все ми чистят едни полипи и колко ли още ще живея? Все плача, но не за болестта, за моя внук плача! Умен, красив! В Америка отиде да учи. Никой не вярваше, че като прати писма с документите си по пощата, ще го изберат. Но на... получи покана, че е приет, стипендия му дадоха и замина. Беше добре тогава! Всяко лято си идваше, почиваше си. Когато завърши, от управата пратиха покана на родителите му и разходите им поеха. Да ги поздравят за успеха на сина им! Голяма радост, голяма гордост ни беше това дете! В секи месец пращаха от училището отчет - какво е похарчено, до цент. Завърши с отличие и веднага му намериха работа.И сега само тъжни писма пише и аз все плача! Престижна работа, задължили го в голямо жилище да живее, елитен квартал, скъпа кола... И то накрая, за него нищо не оставало. Заробиха детето ми там, ще се разболее И все пише как и това лято няма да си дойде да го видя! Разказвам на приятелки за него, а те се смеят. Не ми вярват, не вярват! Но ти си добър човек, разбра ме! По очите ти виждам, разбра ме! Хората са заслепени...само кариера, пари виждат. И не вярват, когато душата ти плаче! Не вярват!   28.10.2012 ДЖУЛИЯ БЕЛ
 


 

 




електронна книга ДЖУЛИЯ БЕЛ - "СТРАННА ЖЕНА"


ДЖУЛИЯ БЕЛ -ИЗБРАНИ СТИХОВЕ... на книжен носител


СКЪП ПОДАРЪК -КЛИПОВЕ ОТ DEMIDIIN


АНТОЛОГИЯ "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ" НА АВТОРИ ОТ BLOG



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ishchel - В лошо време живеем Джу, вълче...
08.11.2012 02:44
"....Хората са заслепени...само кариера, пари виждат. И не вярват, когато душата ти плаче! Не вярват!...."
Да кажеш, че е от бедност - ама не само...Душите обедняха...
Поздрави за силния разказ!
цитирай
2. hristo27 - Много ми хареса разказа ти!
08.11.2012 10:11
Много ми хареса разказа ти!
цитирай
3. ivesa - Заминават в чужбина талантливите ни ученици,Джул,
08.11.2012 19:03
там някои от тях успяват да реализират мечтите си,а други не успяват,но въпреки това не искат да се завръщат в България,която за тях е бедно и безперпективно място за личностно и кариерно развитие.Поздравления за разказа!:)
цитирай
4. vidintown - usa
15.11.2012 22:50
Много силна история.Напомня ми на мен,майка ми ... на нашето семейство.Всички тези чувства,очаквания,сълзи,които нямат цена.Колкото и пари да ти дават там - не могат да заменят липсата на любим човек.Поредния силен коз,които вадиш от ръкава си,Юлия :)) Хлапето е тук :)) BRAVO!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7399991
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930