Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2012 16:53 - ИНСТРУКТОР
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 2317 Коментари: 2 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

 

   

image


Виждаш ли онзи там...върви и замята крака си! Какъв инструктор бе - най-добрия! И да знаеш,всички нас в тази професия това ни чака - от  стреса, от напрежението.
Нима е лесно! Какви ли не хора шофьори искат да станат Едни са добри,родени са за това.Реагират бързо,инстинкта им на шест.Но други едни, повярвай ми - не стават! И до професия е, това съм забелязал. Лекар и учител - просто не стават! Ти му казваш наляво, той върти волана надясно.Все съм се чудил защо е така! Не ме чуват,не се подчиняват,все обратното правят.
А за нас инструкторите легенди се носят! Филми правят,книги пишат. Матерял за нас колкото искаш.Пътешествениците от някога ряпа да ядат!
Всеки ден все нещо ще се случи.А с колко съдби се срещаш - брой нямат!
Гледаш го шеф на фирма, важен,солиден.Но при мен - мишка. Една листовка не може да реши.И ме гледа уплашен,срам го.А на мен ми смешно,смешно...
А за жените да не  говоря! Кипрят се, важничат. Уж случайно разголят крак, деколте. Та аз да не съм от желязо! Дон Жуан има да ми завижда!
Онзи ден с една медицинска сестра ...добре си изкарахме.После цяла нощ секс, секс.Чувства нямаше.А на сутринта-закуска в леглото ми носи.Блаженство!
И теб те харесах, още как те видях! А ти една такава дива, неуправляема.Акъла ти бръснач, но шофьор ще прощаваш- не ставаш! Все си някъде другаде...
Но ми е наслада да те слушам. Затова, все те карах да ми говориш.И ми интересно, забавно. Скука няма!
Затова и на вътрешния изпит те оставих.Не искам да се разделя с теб.Ето, семейството ти замина на почивка, а ти  тук при мен.
Идва мъжът ти онзи ден и ме моли! Той те записал насила за курса, той бил виновен...Нямало да караш колата, просто само книжка да вземеш.
Гледам го и му казвам:
- Не става! Имам си принципи.Вие отивате на почивка а тя с мен..да се учи!
Как да се разделя с теб! Усмивка ми носиш, шеги на килограм. И ми хубаво, хубаво...!

11.11.2012
ДЖУЛИЯ БЕЛ
 


 




електронна книга ДЖУЛИЯ БЕЛ - "СТРАННА ЖЕНА"


ДЖУЛИЯ БЕЛ -ИЗБРАНИ СТИХОВЕ... на книжен носител


СКЪП ПОДАРЪК -КЛИПОВЕ ОТ DEMIDIIN


АНТОЛОГИЯ "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ" НА АВТОРИ ОТ BLOG










Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Хубава професия е инструктор на ...
17.11.2012 19:08
Хубава професия е инструктор на любител - шофьори докато не те оженат. :)))
цитирай
2. sande - Санде: С удоволствие изгледах филма ... за кой ли път...
18.11.2012 10:04
Перфектен сценарий на Георги Мишев, страхотна режисура на Иван Андонов, знаменития Стефан Данаилов и цело съзведие от прекрасни актриси.

Поздрави, Джулия!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7400849
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930