Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2013 21:58 - СТРАНЕН ДЪЖД
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 2995 Коментари: 7 Гласове:
21

Последна промяна: 25.04.2013 22:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Richard Clayderman (Mariage d"amour)


 


 

 Плэйкаст «СТРАНЕН ДЪЖД»

;

 

 

 

 

 image

 

 

 - Какъв странен дъжд е валял - каза тя.

Прозореца е целия в жълто, жълто, почти

не се вижда през него.

 

Излезе на терасата, погледна колите на

паркинга.
О, те също бяха покрити с тази

странна боя...

 

Жълто, жълто, тя го видя по улиците, по

пейките и къде ли не..

 

След час го откри по листата на цветята

във вилата, където отиде.

 

Береше ягоди, те бяха червени, красиви,

огромни и вкусни...

Спомни си детството, неповторимото,

в онова селце, там сгушено в Средна гора...

 

Да,  беше края на май и тя с приятелки

береше ягоди. Те също като тези бяха огромни,

червени и вкусни...

 

Бяха в  онези запуснати от кооперацията

градини и ето бе дошъл техния час.

 

Облечени в пъстри, летни рокли, с кошнички

от камъш...звънлив детски смях...

Но внезапно някой извика:

 

- Змия, вижте змия!!!

 

И за миг хвърлиха кошниците, ягодите се

разпиляха по земята... А  те като подплашени кошути

бягаха, бягаха...

 

После разбраха че било е шега, но сърцата им

 още лудо тупкаха...очите им гледаха уплашено.

 

Толкова години минаха от тогава а тя все се

връщаше там...Да, беше прекрасно и волно, бе

приказка!

 

Отново тя държеше в ръцете си ягоди, миеше ги

под силна струя вода на чешмата. Колко много

изяде днес а искаше още, още, още...

 

Но за миг се погледна в огледалото, миеше ягодите

 и се гледаше...

 

-Но какво е това за бога? - каза тя. Устните и се бяха

 подпухнали, покрити с бели ситни мехурчета и сякаш

 всеки момент ще се пукнат...

 

Беше 6 май 1986...тя не знаеше, тя още не знаеше...

 

 

18.11.2010

ДЖУЛИЯ БЕЛ

 

 

 ЧЕРНОБИЛ

http://forum.boinaslava.net/showthread.php?t=8268
 

--------------------------------------------------

руски сайт
http://www.playcast.ru/view/1406164/487e6ac6cf3180813629182163d7b52b63390765pl


------------------------------



Звук: Shedevri instrumentalnoy muziki. R. Clayderman. Mariage DAmore image image
Изображение: ВИЛИ ФИЛИПОВА - БЪЛГАРИЯhttp://wili6521.wordpress.com/2008/…ИЛИ ФИЛИПОВА - БЪЛГАРИЯ image image
Текст: http://yuliya2006.blog.bg/




 
ДЖУЛИЯ БЕЛ - "СРЕЩИ ПО ПЪТЯ"  СТИХОВЕ И ПРОЗА

 
електронна книга ДЖУЛИЯ БЕЛ - "СТРАННА ЖЕНА"


ДЖУЛИЯ БЕЛ -ИЗБРАНИ СТИХОВЕ... на книжен носител

СКЪП ПОДАРЪК -КЛИПОВЕ ОТ DEMIDIIN

АНТОЛОГИЯ "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ" НА АВТОРИ ОТ BLOG



Тагове:   странен дъжд,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - И на мен никой не ми каза, а бях 8-ми ...
25.04.2013 22:04
И на мен никой не ми каза, а бях 8-ми месец бременост:(((
цитирай
2. samuraivk - алергия и други. . . наследство!...
25.04.2013 22:36
алергия и други...наследство!!!
кой да каже?!!!
цитирай
3. pvdaskalov - Джулия,
26.04.2013 08:31
аз не мога така поетично да опиша една трагедия, но ще ти разкажа друга. Имам и доказатества, но кой знае къде съм ги забутал. Това са притиснати и изсъхнали детелинки. Намерихме ги около 10 години след аварията. С кого ги намерихме? С кого може, освен с кучката Сара - моята незабравима приятелка, която (според Гор) съм я обезсмъртил с постинга си за нея. Но там нямаше място да разкажа, че с нея си имахме маршрут: пресичаме канала на "Евлоги Георгиев", минаваме покрай стадион "Васил Левски" и потъваме в парка. Сара все търсеше нещо из тревата. Веднъж дори намери 2 лева, а колко пъти крадени дамски чанти, изтърбушени и захвърлени в храстите - да не говорим. Нали знаеш, с какъвто тръгнеш - такъв ставаш. И аз започнах да си гледам в краката, намирах много четирилистни, но когато съзрях и петлистна детелина, извиках Сара и й казах, че съм намерил "Чернобилка". Тя не ме разбра, но предано ме гледаше в очите. докато й говорех. И леко скимтеше. Горката, може би случайно, може би имаше причина, но не живя дълго. На ловджийките като далматинката Сара носът все в земята е забит.
Бъди здрава, Джулия! И благодаря за ягодите и музиката.
цитирай
4. tutankhamon661 - yuliya2006
26.04.2013 12:41

За моята колекция!

цитирай
5. ishchel - Джу, разказа ти е много силен.....и преживялите тези събития не може да не помнят...
26.04.2013 12:54
Помня и дъждовете в края на април и на първомайската манифестация
дето се изсипаха, а ние си вървяхме щастливи и нищо не знаещи
и марулите, които хрупахме безстрашно
и съобщенията в последствие, че видите ли няма радиация, но намалява...:(
и радиационния грип който прекарах
и още много...
И днес ме втриса като си спомня, а предполагам и всеки преживял го...Ето, това е зло и то от гига мащаб... Когато доброто се превърне в зло...и когато хората с тъпото си поведение, страх и т.н. от "партийни и държавни съображения " го мултиплицират до безбожие...Това си беше откровен геноцид...от тъпотия...
Поздрави Джу, че припомни...26 април......
цитирай
6. deinadina - .
26.04.2013 13:35
докосва сърцето :)
цитирай
7. monna - Джу,..
26.04.2013 23:44
..всичко зло е от човека.
Колкото създаваме, толкова и разрушаваме.
Много нежно и тъжно звучене има постингът ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7391835
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61512
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930