Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2019 22:00 - Луксозен комплект
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 711 Коментари: 2 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         Все гледаш с учудване този комплект луксозни химикалки .Чета мислите ти! Чудиш се как при мен, шофьор на тир, такъв шик.  Все ме разпитваш, откъде и как съм го придобил! Но тази история е толкова тъжна, страшна, че как да ти я разкажа. Съдба, какво ли не се случва на човек в живота. Уж всичко тръгне нагоре а после срив и падение.И от къде сила черпи човек  да живее, да се движи...   Бай Мите е мой колега...шофьор на тир.Често се засичаме по паркингите като пътувам до Испания. Преди време все ми се хвалеше! Жена му от години работила в Испания.Имала фирма за луксозни подаръци, с цял свят търгувала. Единият му син бил собственик на заведения, карал последен модел Мерцедес .Бил женен, две деца и всичко било като по ноти. Другия  му син...бизнес с чужбина имал...все пътувал...живеел като баровец. Все се хвалеше а аз  иронично се шегувах с него.Казвах му:
-Ей, човече, много хубаво не е на хубаво, да знаеш!  Той ме гледаше уплашено, после махаше с ръка и тръгваше внезапно нанякъде.
Така де... мен тези лъскави работи ме плашат Скромен съм, трудолюбив и малко ми стига в живота. Обичам бавно да изкачвам нагоре, да съм пестелив,скромен, изпълнителен. И най- важното да спечеля доверието на фирмата..та утре и другаде да отида, все да ме търсят...  
Годините на бай Мите  са двойно над моите ,но аз го харесвам..добър човек е за мен.Доста време не бях го виждал и се зарадвах когато наскоро  се засякохме в Сарагоса.,Вървеше срещу мен, но едва го разпознах.Брадясал, мръсен, отслабнал доста ,просто не вярвах  че е той... Питам го, какво е станало? А той  като започна да разказва...Плаче и разказва.... Жена му фалирала в Испания! Предложили и да  премести фирмата в Чили, но тя не се съгласила.Внезапно  ми подаде луксозна кутия и ми казва:
-Ето вземи ,това са писалки, това остана само! Да бях те срещнал по-рано, колко неща щях да ти дам  От склада на жената колко неща  раздадох на колеги а те ме хранят...благодарен съм им! Зле съм приятелю, на дъното! Пари изкарвам на този камион, но всичко пращам на внуците.Баща им, онзи със заведенията, разказвал съм ти за него.Хванал си любовница и парите по нея пръскал.Колата и приписал, по барове в Монако я водил. И за семейството си хич го не ения..на произвол ги е оставил.Жената сега не може да им праща и само аз Дал съм и кодовете на картата и как преведат от фирмата, те веднага ги теглят, лев не оставят.И аз с какво да си купя храна, пари нямам. Но съм решил ,как преведат парите, на първия паркинг, веднага тегля и за мен да има.Не мога само колеги да ме съжаляват и хранят Изтеглят всичките пари, но винаги ми се обаждат по телефона и ми благодарят, и така мило говорат,сърцето да ти се скъса Какво са виновни децата че баща им излезе боклук! Другия син и той не сколаса! Обикаляше натам, насам из Европа а той мръсника сводник бил..проститутки имал.От там му били парите ама ние как да знаем. Сега лежи в психиатрията, на съд  е подведен и гледа да отърве решетките. Какво става с този мой свят приятелю! Всичко се разби,всичко се срути, не ми се живее.Ако не са внуците, тегля си въжето.Но за тях въртя волана и докато мога, докато мозъка ми още работи ще го държа.  
Ето разказвам ти тази история и  ми става едно черно, .Все ми е пред очите този бай Мите... Добър човек  а такава орисия!.Цял живот честен, трудолюбив, на никой лошо не е сторил, но на...съдба!    

  ДЖУЛИЯ БЕЛ


художник - Радина Петрова
image



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tanyaivanova - Увлeкaтeлeн paзкaз зa бългapcкoтo ...
13.08.2019 00:38
Увлeкaтeлeн paзкaз зa бългapcкoтo cъвpeмиe.
цитирай
2. yuliya2006 - Увлeкaтeлeн paзкaз зa бългapcкoтo ...
13.08.2019 06:48
tanyaivanova написа:
Увлeкaтeлeн paзкaз зa бългapcкoтo cъвpeмиe.



Едно от лицата на днешния ден...Таня благодаря за коментара !
Джу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7365930
Постинги: 1506
Коментари: 12079
Гласове: 61495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031