Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2019 22:20 - На бързи обороти живеем
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 1106 Коментари: 4 Гласове:
9

Последна промяна: 15.08.2019 22:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 На бързи обороти живеем!
 На секунда се влюбваме.
Любовта ни е кратка,
на екс я изпиваме!  

На бързи обороти живеем!
Препускаме сякаш сме вечни.
Кратки фрази -",,Здравей! "
след минута ,,Довиждане! ""  

На бързи обороти живеем!
С гръмки мечти - ,,елит си"
Гладиаторски битки- кинжал
и зад борда изхвърлен си.  

На бързи обороти живеем!
Така се любим,ненавиждаме
Кой, кой е...  Не питаме?
Време няма, в галоп препускаме!  

    ДЖУЛИЯ БЕЛ  

художник - Радина Петрова
image


Тагове:   живот,   книга,   динамика,   стените,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tanyaivanova - нетрайността на живота и любовта е отразена отлично, сюжетът ми напомни за това стихо, ама то е по-весело:
15.08.2019 22:38
Самопризнание

Не зная защо, но така се увличам
все по различни изгори.
Май себе си само без корист обичам
и в мен егоизмът говори.


Когато ме гледат с искра във очите,
пробужда се в мен самодива.
Я, вие си лягайте кротко да спите -
на мен зрънце грях ми убива.


Върти ме хормонът без жал и почивка,
прелитам от трънка на глог.
Огрявам пространството с празна усмивка
и сбирам богат каталог.
цитирай
2. yuliya2006 - СамопризнаниеНе зная защо, но ...
15.08.2019 22:44
tanyaivanova написа:
Самопризнание

Не зная защо, но така се увличам
все по различни изгори.
Май себе си само без корист обичам
и в мен егоизмът говори.


Когато ме гледат с искра във очите,
пробужда се в мен самодива.
Я, вие си лягайте кротко да спите -
на мен зрънце грях ми убива.


Върти ме хормонът без жал и почивка,
прелитам от трънка на глог.
Огрявам пространството с празна усмивка
и сбирам богат каталог.




В динамично време живеем и доста его в него прелива. Благодаря за стихчето!
Джу
цитирай
3. lexparsy - Поздравления за подсещащата Ни констатация Джули:-)
16.08.2019 00:00
Ами това е поне простата осъзнатост да се подсетим, камо ли да се научим да цени моментите на правилните ни споделености „през прозореца на влака“ :-)))
Да се научим да спираме времето и да ценим няколко от хилядите думи... достигнали ни..
   Лекс
цитирай
4. yuliya2006 - Ами това е поне простата осъзнатост ...
16.08.2019 06:42
lexparsy написа:
Ами това е поне простата осъзнатост да се подсетим, камо ли да се научим да цени моментите на правилните ни споделености „през прозореца на влака“ :-)))
Да се научим да спираме времето и да ценим няколко от хилядите думи... достигнали ни..
   Лекс


Лекс, благодаря за коментара!
Джу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7393012
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61512
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930