Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2017 20:03 - Има свирка - свириш мачове, няма - не свириш
Автор: varg1 Категория: Спорт   
Прочетен: 842 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Млада жена - съдия на футболни мачове обвини в сексуален тормоз шефа на футболните съдии в Монтана, съобщи Нова телевизия. Tя твърди, че е получавала неприлични предложения от Ангел Стоянов. Именно от него зависи кой съдя на кой мач да бъде разпределен. Към момента тя не е свирила на нито един.


Според Теодора Тодорова през октомври миналата година Стоянов започнал да й изпраща неприлични съобщения в социалните мрежи.

Тя посочва, че всичко започнало със служебен обяд, на който регионалният шеф на футболните съдии поискал от нея „дискретна връзка”. Тъй като от Стоянов зависела нейната съдийска кариера Теодора не му отказала директно, но не се и съгласила с исканията му. Тя твърди, че след това той засилил натиска си върху нея, като освен в служебни разговори я тормозел и с чат съобщения.

Теодора споделила за ставащото със съпруга си, който ѝ предложил да провокира Стоянов, така че да имат доказателства за действията му. В едно от съобщенията си съдийският шеф пише на младата жена:

„Искам да си ми като робиня”,

в друго: „Искам снимка по бельо за мен”,

в трето: „Искам да си гола пред мен”.

Тя дори записала уличаващ телефонен разговор, в който мъжът заявява: „Добре, целуни ме… Целуни ме… Искам да умра”.

 



„Всичко е една долна манипулация. Тази седмица завеждаме дело. Там ще е се решат нещата и ще се разбере всичко какво представлява. Лошото е, че тази жена плюе не само по мен, тя създаде дискомфорт на близките и детето ми, плюе и по институцията Български футболен съюз”, отвърна на обвиненията Стоянов.

„Аз съм водил много телефонни разговори и с нея и с други хора. Не отричам, че по вайбър ние сме си писали, но предимно само за футбола на малките деца”, посочи Стоянов.

„Колкото пъти съм ги търсил, постоянно телефоните им бяха изключени”, твърди той за комуникацията си с Теодора и нейния мъж.

„Аз ако знаех, че има такива неща по мой адрес, аз щях ли да ѝ откажа и да ѝ кажа, че няма да бъде съдийка: „защото не изпълняваш задълженията си като съдийка, затова, че разлагаш колектива”. Три месеца ние я пускахме без да има право да присъства на нашите комисии”, заяви Стоянов.

Запитан дали младата жена го привлича, той отвърна: "Всички жени са хубави. Няма нищо лошо в това да харесваш жени. Лошото е да харесваш мъже". 

„Това дали я харесвам е относително да се каже за една жена. Ми да, всички жени са хубави. Хубаво е, когато си падате по жени, проблемът е ако си падате по мъже”, смята Стоянов.
 
               
           

Теодора Тодорова коментира във Facebook

 

 

 

 

 

 

 

Мдалата съдийка направи дълъг коментар в социалната мрежа „Fscebook“ по повод шума, който се вдигна около нейната драма с шефа на дъиите в Монтана.

Съпругът й Свободин Колев е треньор на женския тим на Атлетико (Лом) и той твърди, че Ангел Стоянов е тормозел половинката му на сексуална тематика, показвайки чат съобщенията от вайбър.
 

image

 




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20240511
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930