Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2007 05:11 - АНИТА-ГЛАДИАТОРСКА АРЕНА
Автор: yuliya2006 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1013 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 30.07.2007 07:57


АНИТА-ГЛАДИАТОРСКА АРЕНА

с обич на Секирата

Стоях и гледах,страшно бе,
арена огромна,публика от сой.
Кучета кат вълци вият в кръг,
очи червени,искат мъст.

Стоях и гледах,страшно бе
а тя сама,не се предава.
Разголила гърди крещи:
-Хайде яжте вашта м...а.

Стоях и гледах,страшно бе,
те много,обучени-елит.
А там горе един Пилат Понтийски,
ръка вдигна и извика-РАЗПНИЯ.

Стоях и гледах,страшно бе,
тя окървавена,разкъсана-зла.
Крещи и вика,кой да чуе
и глада им азиатски задоволи.
25.07.2007
ДЖУЛИЯ  БЕЛ



Тагове:   арена,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. esen - Хубав стих!
26.07.2007 22:17
А дали това, което тя крещи е вярно или е клевета!!!
Нима тя има това право?! Мисля, че всеки се държи така, както иска да се държат с него.
Поздрави!
цитирай
2. анонимен - кой говори за право тук?!
26.07.2007 23:01
Никой земен няма право да съди!
Има Господ -то ще се чуе!

БЛАГОДАРЯ за състраданието, но никой не съм нахранила....по добре да изгоря жива отколкото плячка на някоя горила!
цитирай
3. yuliya2006 - ЗА ПРИЯТЕЛСТВОТО И ОЩЕ НЕЩО
26.07.2007 23:03
Когато има разрив в едни отношения,винаги имат вина и двете страни.Аз винаги оставям в такъв случай вратата отворена.И винаги търся прошката,защото в живота ми точно хора, с който съм била в скандални отношения е идвал момент точно те да ме спасяват и помагат.Това е кармичен урок за грешката ,прошката.Просто съдбата ни връща в ситуация да опрем,върнем точно до този човек, за да прозрем къде сме сбъркали.
Страшно искам тези отвратителни отношения да спрат,да се осъзнаят.Живота е суета и филм а ние в него сме временно герой.Ненужно,разрушителна война а някой гледат със задоволство цирк,храна която им е нужна за да се чувстват щастливи.
Благодаря за коментара и знам нещата ще се променят,защото другото е жестокост към душите ни
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
4. esen - Дано сме живи и здрави,
27.07.2007 00:31
за да разговаряме по-късно, Джулия Бел!
Всеки е изстрадал своята истина, но това не му дава право да обижда когото и да било и да му приписва вина, която няма. Избрахте трудната задача да бъдете съдник - имате моята пълна подкрепа за това!
Благодаря Ви! С обич!:)
цитирай
5. esen - Само да допълня:
27.07.2007 00:33
Няма хора, с които да съм в скандални отношения!!
Само опитах да коментирам съвсем добронамерено съдържанието на стиха и изказах своето мнение. Благодаря!:)
цитирай
6. анонимен - :)))
27.07.2007 01:25
"Избрахте трудната задача да бъдете съдник - имате моята пълна подкрепа за това!
Благодаря Ви! С обич!:)"
От: esen

В типичен за нея стил -лицемерие и демагогия.
Аз просто спирам да пиша коментари, където нейна милост "феята" раздава "правосъдие"

Поздрав и всичка добро ДЖУЛИЯ БЕЛ.
цитирай
7. esen - Изказвам мнение, Анита.
27.07.2007 12:23
И не зная къде виждаш лицемерието. Моля те, когато ме нападаш и обиждаш да се обосноваваш! Не зная защо станах обект на твоите нападки без НИЩО да съм ти сторила! Никъде и никога не съм казала нищо обидно за теб!!! Беше ми приятно да разговаряме, когато го правихме! Сега, когато реши, че точно аз съм ти ВРАГ № 1, ти пропущаш тези, които наистина пишат срещу теб и нападаш напълно невинен човек! Зная, че ще дойде време да съжаляваш за това, защото човек при човек отива и светът е толкова малък.

Извинете ме, Юлия, че ползвах Вашия постинг за това обяснение! В последно време се въздържам да посещавам блога на Анита по какъвто и да е повод и тук намерих възможност да кажа мнението си, за което Ви благодаря!
С най-добри чувства! Златка
цитирай
8. yuliya2006 - скъпи мой суперталантливи поетеси
27.07.2007 19:51
Влезнах в този блог и открих вас двете,прочетох стиховете,онемях от красота,еротика,нежност.Видях снимки на облаци,влюбих се в тях.В живота много често някой провокира и се дърпа на страни за да гледа като спектакъл собствената си постановка.Мисля че и двете сте жертви на тази интрига.Знам със сигурност,тези рани когато се затворят и по-спокойно се изяснят нещата истината ще бъде шокираща.Защото малки камънчета на нашето его срутват огромни таланти каквито сте вие двете.
Защо винаги в България нещата се разделят и погубват,защото сме инати,твърдоглави и не отстъпваме.Според тибетците ,умния човек се усмихва и се опитва да разбере другия.А това иска сила и разум.
с обич за теб Анита и за теб Есен
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
9. esen - Не ме разбрахте Джулия Бел!
27.07.2007 20:49
Не съм се конфронтирала с никого и няма от какво да отстъпвам! Единствено мълчаливо понасям нападките, като се старая да съм над тези дребни според мен неща! Съжалявам, че коментарът ми се тълкува по този начин! Не бих могла да се помиря с Анита, защото НИЩО НЕ СЪМ Й СТОРИЛА, макар че тя многократно ме нарани и то НАПЪЛНО НЕОБОСНОВАНО!
Спирам да пиша, защото така се самонаранявам. Моля Ви, НЕ КОМЕНТИРАЙТЕ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7404992
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930