Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2008 09:13 - ПРЕЗ ТВОЙТЕ ОЧИ БЯХ ТАМ
Автор: yuliya2006 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5088 Коментари: 14 Гласове:
1

Последна промяна: 07.03.2008 10:44


image
НА ЗАЛЕЗ от stihovebg com

През  твойте очи бях там,
летях в самолета на високо.
С облаците, видения от сън,
играех и танцувах смело.

image

През твойте очи бях там,
в Париж, из улици вървях.
И Темза в Лондон видях,
стоях пред нея и се слях.

image

През твойте очи бях там,
Копенхаген, старинен открих.
По покривите залеза изпратих
и с хората, кафе си тихо пих.

image

През твойте очи бях там,
видях житата до болка натежали.
И влюбих се в края на сезона,
в душата ти, през твойте очи.

19.05.2007
ДЖУЛИЯ БЕЛ
image


http://stihovebg.com/authors_info/author/zalez/
на един творец, на един приятел от моя първи дом - stihovebg com - ПАВЛИН ПУШКАРОВ    - ЗАЛЕЗ
Най-аристократичния поет днес на България  ,тих и скромен, бранещ свободата си да пише без зависимости.
И ти се познаваш в неговите герой, ти си в тях и се влюбваш в техния създател
Той за мен е българския АНДЕРСЕН, който много обичам.
с обич
ДЖУЛИЯ БЕЛ






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milamoia - Поздрави, Джули!
06.03.2008 10:35
и за мен е празник, когато го чета!
цитирай
2. yuliya2006 - Мила, ти го познаваш не по-малко от ...
06.03.2008 10:46
Мила, ти го познаваш не по-малко от мен. Той е от нашия първи дом, помниш колко хубаво и уютно ни беше там. Помниш Джина, Хайк, Диана, Бени, и пишехме и се обичахме и бяхме щастливи от духа който витаеше там
А Залез с неговите картини сякаш ни пренасяше в един приказен свят от стари сгради, картини сякаш рисувани от великия Моне,пастелни, многопластови. Виждах ме себе си в тях, ту чакащи на някоя гара, ту плуващи с морските вълни.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. anabel4o - Прекрасни стихове! И аз се понесох ...
06.03.2008 12:10
Прекрасни стихове! И аз се понесох над света!
Поздрави и за уважавания от вас художник на словото! Нека продължава да ви радва. Със сигурност заслужавате и заслужава :))))
цитирай
4. sensation - ДЖУЛИ, не преставаш да ме удивляваш с любовта и светлината,
06.03.2008 12:35
която разпръскваш край себе си. Никога не се променяй, бъди това което си!
Много обич ти дарявам! Илка
цитирай
5. doka - Хей.......Джули...... :)))
06.03.2008 13:35
Супер пост...:))) Много хубаво си го изразила в
стих ..... :))) Поздравления... :)))
Желая ти чудесен ден...! :)))))
цитирай
6. slavei - Прекрасна душа си, Джули!
06.03.2008 14:39
Даряваш радост и любов...и даряваш...даряваш....
цитирай
7. yuliya2006 - Ники, с творбата посветена на теб ...
06.03.2008 21:48
Ники, с творбата посветена на теб започнах една поредица от творци за който съм писала.Това са хора, който по някакъв начин са ме докоснали като душевност Такива са Яким Дяков, Арисаема, Бени, Вакса, Хайк, Дияна, Анита, Марти и още много други.Ще си ги събера после на едно място, защото са ми скъпи и ...
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
8. yuliya2006 - Сен, болно ми е че хора като този т...
06.03.2008 21:55
Сен, болно ми е че хора като този творец се изтласкват и хората нямат достъп да се докосват до поезията му, до душата му.Защото знам че освен огромен талант,един творец трябва да има приятели.Онези който ще го подкрепат в труден момент. Онези, който трябва да разпръснат, да го рекламират за да достигне повече и повече до хората.
Чета много мемоари на велики хора и виждам че това една от силата те да пробият в морето от какво ли не.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
9. yuliya2006 - Дока, радвам се банатско слънце че ...
06.03.2008 21:57
Дока, радвам се банатско слънце че го хареса. Но те моля да влезеш в адреса който съм показала, за да се докоснеш до чудна поезия от свобода и дух.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. yuliya2006 - Слав, знаеш че за мен не е важно дали ...
06.03.2008 22:05
Слав, знаеш че за мен не е важно дали ще бъда утре тук. Но искам таланти като Залез и други да достигнат до много хора, да ги открият защото те са големи, много големи поети на днешна България
Защото е смешно творец като Яким Дяков да седи скрит и неоткрит. А на първа страница на БЛОГ да четем как някой се чудил дали да отиде на маникюр или да си пие кафето и той не знае къде.
Или това как някоя баронеса искала да измете с метла дребните джуджета че и пречели и искали да и бъркат в паницата.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
11. bizcocho - Izvinqvai!Propusnala sam te prez ...
07.03.2008 00:33
Izvinqvai!Propusnala sam te prez denq:(,no 6te pogledna adresa za koito si napisala stiha:),a toi e tolkova mil,po-skoro me4tatelen,i dosta silna poddrajka sa dali kartinite,a "malkata kibritoprodava4ka" bez da iskam az sgu6ih v sebe si:)
Andersenova toplina da sgu6i sanqt ti!
цитирай
12. yuliya2006 - Би, любимата ми приказка е тази за ...
07.03.2008 08:09
Би, любимата ми приказка е тази за малката кибритопродавачка на Андерсен. Странно в живота съм чела толкова много приказки, но точно тази винаги е с мен. Когато ми е самотно и тъжно аз винаги виждам онова момиченце там в студа, стой и пали клечка след клечка . То е само там в студения суетен ден, но не тя се пренася със силата на мисълта в друг по-чист, по-топъл свят.
А Залез е точно такъв поет , просто те кара да се пренасяш , да мечтаеш, да си щастлив.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
13. inamay - Джу, бих искала чрез твоя стих и аз да ...
08.03.2008 09:35
Джу, бих искала чрез твоя стих и аз да благодаря на zalez за най-вълнуващите приказки, с които той ме е дарил! А теб да поздравя за кипящата душа на жена!
С много обич, Ина.
цитирай
14. yuliya2006 - Ина, големия поет е волния дух който ...
08.03.2008 21:24
Ина, големия поет е волния дух който превръща всяко докосване в съвършенен стих. И минават години и много хора отново и отново откриват като в огледало в тях сякаш себе си. И не ги забравят и ги носят ,защото са им нужни не до вечерта. Невероятен поет докоснат свисше!
Но трагедията на тези творци, е самотата да не минават онази граница на зависимост и това е цената която плащат
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7402018
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930