Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2008 09:48 - АНАБЕЛЧО, ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!!!
Автор: yuliya2006 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13535 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 27.03.2008 23:14


image

Тази нощ ще танцувам за теб,
край огъня, в кръг, в екстаз.
Мулатка полугола ще бъда,
и в ритъм ще излетя там аз.

image

Тази нощ ще танцувам за теб,
ще бъда испанка в червено.
С токове такт, с южен плам,
страста ти ще събудя, знам.

image

Тази нощ ще танцувам за теб,
Мата Хари с фередже - Ориент.
С очи ще те искам, всичко ще знам,
а после от куршум ще си ида.

image

Тази нощ Айседора ще бъда,
танц на Слънцето ще посветя.
Боса, в бяло ще те омагьосам,
и пречистен душата ти ще отнеса.

image

Тази нощ ще танцувам за теб,
ще бъда циганка волна, игрива.
Ще пея, ще летя във вихър,
и в краката ми ще си полужив.

image

Тази нощ ще танцувам за теб,
сластно аржентинско танго.
Ще те искам само до мен,
без партньор не става ,прости.

image

ДЖУЛИЯ  БЕЛ

на моя любим парт в танци - стих,  тук в blog bg - АНАБЕЛЧО
Ей аз съм родена на 22.12. - начало на зимата
а ти 22.03.начало на пролетта -  ЧУДЕСА
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН ,ХЛАПЕ!
image

КЛИКНИ НА КАРТИНКАТА
Вземи ръката ми и танцувай...
http://www.vbox7.com/play:69959f3c

Ники, каня  те на моето любимо танго - АРЖЕНТИНА.
И най-хубавото момиче ти пожелавам, защото си невероятен!!!






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cornflower - Честит рожден ден, Николай !
22.03.2008 09:55
Много нежност и красота ти желая,
хубави момичета,
много любов!
цитирай
2. yuliya2006 - Корн, само най-доброто за моя пр...
22.03.2008 10:06
Корн, само най-доброто за моя приятел, уникален е!
Благодаря ти че го усещаш като емоция, енергия и без ограничения!
Такива са големите и вярвам в успеха му, силно вярвам.
А ние неговите приятели ще го подкрепяме, радваме и обичаме
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. anabel4o - Без думи останах, ококорен! Нямам ...
22.03.2008 11:15
Без думи останах, ококорен! Нямам време да ти благодаря - направо да се понасяме във вихъра на танците - танго, самба, ориент, фламенко, каквито щат да са. Те са нашите чудеса!
цитирай
4. yuliya2006 - Слагам обувките, онези вълшебните ...
22.03.2008 11:23
Слагам обувките, онези вълшебните и просто летим! Дрехите с мисъл ще ги сменяме според танца.
СТАРТ, МУЗИКА, ЗАВЕСАТА Е ВДИГНАТА.............
Благодаря ти дете на Слънцето, което покоряваш, превземаш и ние всички тук слушаме поредната приказка на Шехерезада!
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. anabel4o - Отново ти благодаря! За мен е голяма ...
22.03.2008 15:31
Отново ти благодаря! За мен е голяма чест! Сто пъти го четох, не мога да спра - свършвам и почвам. Точно като танц! Любимото ми!
цитирай
6. yuliya2006 - Eй, слънце обично толкова се радвам ...
22.03.2008 15:43
Eй, слънце обично толкова се радвам че ти хареса!Помня Марти, когато ми посвети първия пост на Висоцки, без да ме познава, колко много се радвах. Исках по-същия начин да те изненадам.
А тези танци, тази магия, те са нашия дух в който няма ограничения, расизъм и омраза.
Ники, като дете все бях засмяна но това дразнеше доста хора. Странно защо той им пречеше.Все ме питаха защо се усмихвам а аз им казвах ,просто ми е хубаво.Ние българите и за танците сме така, трябва да има повод.
А ние с теб танцуваме всеки ден, но днес по-специално
цитирай
7. veshti4ka - anabel4o Честит Рожден Ден и от мен!
22.03.2008 18:39
Нека само най-хубавите неща засипват пътя ти оттук нататък! Много щастие и любов да огряват живота ти!
цитирай
8. esen - Честит рожден ден, Ники!
22.03.2008 20:12
Прекрасна си, Джул! Човек, който умее да се радва за приятелите си е истински приятел!
Поздрави, усмивки и пролетно настроение за двамата!
Много танци и весело изкарване на празника!
цитирай
9. yuliya2006 - Ве, благодаря ти че и ти го откри като ...
22.03.2008 20:20
Ве, благодаря ти че и ти го откри като вълшебник. Който носи радост и веселие в танц и ние като цветята на Андерсен сме на бал.
Един приказен свят в който има всичко и красота и любов и извисен дух.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. iliada - ДЖУЛ !!!
22.03.2008 20:24
Ти си невероятна ! Така си го измислила добре ,така е впечатляващо и красиво ,толкова искрено и нетрадеиционно е поздравлението към Ники ,че чак му завидях!!Дано се справи с толкова много ритми,толкова много топлота и приятелска обич!!!
Браво !!!
цитирай
11. yuliya2006 - Есен, благодаря за мъдрите думи! ...
22.03.2008 20:29
Есен, благодаря за мъдрите думи! Какво е приятелството да ограничиш и запазиш един човек за себе си. Да го направиш зависим и да задоволиш суетата си.
Не, истинската любов е радост от успеха на приятеля си. Радоста той да покорява и достига до повече хора и те да го откриват. И знаеш че в неговия успех има частица от теб и това те топли и ти е достатъчно.
Тази любов няма граница за възраст, пол и етност, тя е енергия която зарежда, издига.
Ти стойш встрани и се радваш, че толкова хора го ценят и обичат и си щастлив
ТОВА ЗА МЕН Е ИСТИНСКАТА ЛЮБОВ И НА ТАКАВА ЛЮБОВ АЗ ВЯРВАМ
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
12. yuliya2006 - Илиа, знаеш че с теб сме едни от не...
22.03.2008 20:34
Илиа, знаеш че с теб сме едни от неговите най-верни фенове. Защото не е трудно да открием в него един невероятен творец, който се раздава, изгаря в стих - танц.И ни зашеметява с ярки и чудни картини и още по-въдействащи стихове.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
13. slavei - Честит Рожден ден, Ники!
23.03.2008 13:28
Много любов и много усмвики!:)))
цитирай
14. yuliya2006 - Слав, радвам се за поздрава ти! З...
23.03.2008 13:35
Слав, радвам се за поздрава ти! Защото и Ники като теб носи топлина, мъдрост и красота!
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
15. anabel4o - Благодаря ви за милите пожелания!
23.03.2008 16:19
Благодаря ви за милите пожелания!
цитирай
16. анонимен - Ах, ти Джули докога ще засенчваш ...
25.03.2008 12:02
Ах, ти Джули докога ще засенчваш другите ?
Мила ти пак стигна върха .
Това което си посветила на Анабелчо е страхотно .
Малко хора имат такова щастие да им бъде посветана творба.Радвам се че и аз съм една от тях.Джули наистина творбата ти е невероятна ,а и картините които си избрала са точно на мястото си .Всичко е изпипано така както само ти можеш.Прекрасна си .ОБИЧАМ ТЕ!

ПЕТЯ
цитирай
17. yuliya2006 - Петя, вземи се регистрирай тука, ...
25.03.2008 21:21
Петя, вземи се регистрирай тука, защото пускаш коментари и за мойте приятели Пацо, Ники.
Радвам се че хареса като цяло постинга. Знаеш колко обичам да танцувам а Ники не пада по-далеч от мен.
Утре те чакам скъпа, знаеш къде...
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7404364
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930