Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2010 20:37 - МОЕ ЖАДУВАНО...
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 6940 Коментари: 16 Гласове:
18

Последна промяна: 27.10.2012 20:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Плэйкаст «МОЕ ЖАДУВАНО...»

image134 image1 image0

";

 

  image

Мое жадувано, толкова искано,
ще се сгушна в теб, ще притихна.
После тихо, монотонно ще пея,
с ритъма на сърцето ти ще се слея

Мое жадувано, толкова искано,
затварям очи и чувам гласът ти.
Гали ме той и всичко танцува,
страст и обич, валс на душата.

Мое жадувано, толкова искано,
слънце обично,румено, ненагледно.
А уж си далеч, но не... близко си
до мен стоиш, душевност мечтана.

29.03.2009
ДЖУЛИЯ БЕЛ

РУСКИ САЙТ
http://www.playcast.ru/?module=view&card=825421&code=4ead4285f2fef3d23b5cd8bed5ddca237e8e94cc



 

Звук: Алла Пугачёва image image
Изображение: Прелюдия любви - http://2photo.ru/uploads/posts/4268…am.jpg image image
Текст: автор ДЖУЛИЯ БЕЛ -БЪЛГАРИЯ image
Тэги: любов



Алла Пугачёва (Alla Pugacheva )"Песенка про меня"






Тагове:   мое,


Гласувай:
18



1. ivankalilova - Чудесно! Поздрави! Пожелавам ти от ...
10.04.2010 21:03
Чудесно! Поздрави! Пожелавам ти от цялото си сърце много ,много щастие !
С обич Ив !
цитирай
2. yuliya2006 - Чудесно! Поздрави! Пожелавам ти от ...
10.04.2010 21:18
ivankalilova написа:
Чудесно! Поздрави! Пожелавам ти от цялото си сърце много ,много щастие !
С обич Ив !


ИВ, БЛАГОДАРЯ ТИ ПРЕКРАСНА!
ЕТО ОЩЕ ЕДНО СТИХЧЕ ЗА ТАЗИ НЕОБИКНОВЕННА И ЧУДНА МУЗА...


Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по въздуха ухаещ на билки и треви.
По шепота на вятъра, галещ лицето
и ето чудо усмихна се, видях.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по радостта, която в очите ти искри.
По закачките, по милувките,
с който галиш познатите жени.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по силата да се надбягваш с деца.
По прегръдката, с която ги даряваш
а те крещят, че си прекрасен, мил.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
в гласа ти страст строй, лети.
Света различен е за теб днес,
а ти по-млад си, от когато и да си.

ДЖУЛИЯ БЕЛ




цитирай
3. анонимен - тази песен на Алла Пугачова я чувам ...
10.04.2010 21:31
тази песен на Алла Пугачова я чувам за пръв път, но не мога да се спра да я слушам..... за четвърти път вече в последните десетина минути.
цитирай
4. ivankalilova - Чудесно! Поздрави! Пожелавам ти от ...
10.04.2010 21:45
yuliya2006 написа:
ivankalilova написа:
Чудесно! Поздрави! Пожелавам ти от цялото си сърце много ,много щастие !
С обич Ив !


ИВ, БЛАГОДАРЯ ТИ ПРЕКРАСНА!
ЕТО ОЩЕ ЕДНО СТИХЧЕ ЗА ТАЗИ НЕОБИКНОВЕННА И ЧУДНА МУЗА...


Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по въздуха ухаещ на билки и треви.
По шепота на вятъра, галещ лицето
и ето чудо усмихна се, видях.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по радостта, която в очите ти искри.
По закачките, по милувките,
с който галиш познатите жени.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по силата да се надбягваш с деца.
По прегръдката, с която ги даряваш
а те крещят, че си прекрасен, мил.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
в гласа ти страст строй, лети.
Света различен е за теб днес,
а ти по-млад си, от когато и да си.

ДЖУЛИЯ БЕЛ

НЕВЕРОЯТНО !ОСТАНАХ БЕЗ ДЪХ ! МАЙ ЩЕ СПЯ С НАВЛАЖНЕНИ ОЧИ ! ХУБАВА ВЕЧЕР!



цитирай
5. yuliya2006 - тази песен на Алла Пугачова я чувам ...
10.04.2010 21:46
explorer написа:
тази песен на Алла Пугачова я чувам за пръв път, но не мога да се спра да я слушам..... за четвърти път вече в последните десетина минути.



ДА, ПРИЯТЕЛЮ..ВСИЧКО В ТАЗИ ЖЕНА Е ХАРИЗМА НЕОБЯСНИМА..И ПРОСТО ДА СЕ НАСЛАДИМ НА ДОКОСНАТА СВИСШЕ АЛЛА!!!

И СЛЕДВАЩИЯ СТИХ ЗА МУЗАТА, ВДЪХНОВИЛА МЕ ДА ПИША ...

СЛЪНЧЕВ МОЙ

Зрял мъж си а душата ти -хлапе,
тичащо след топка на терена.
Възбуден, възторжен -дете,
очите ти искрят,откриваш светове.

Зрял мъж си а душата ти -хлапе,
изкачващо със хъс, стръмен връх.
И стигнал горе, помахваш с ръце
а света е занемял и те гледа.

Зрял мъж си а душата ти - хлапе,
заслушваш се в ромола на извор.
Сърцето запява,душата ти танцува
какъв прекрасен , чуден свят.

Зрял мъж си а душата ти - хлапе,
ранимо, обично и толкова е чисто
Аз гледам те, не вярвам на очите
това си ти... прекрасен, слънчев мой



09.04.2009

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
6. yuliya2006 - Чудесно! Поздрави! Пожелавам ти от ...
10.04.2010 21:51
ivankalilova написа:
yuliya2006 написа:
ivankalilova написа:
Чудесно! Поздрави! Пожелавам ти от цялото си сърце много ,много щастие !
С обич Ив !


ИВ, БЛАГОДАРЯ ТИ ПРЕКРАСНА!
ЕТО ОЩЕ ЕДНО СТИХЧЕ ЗА ТАЗИ НЕОБИКНОВЕННА И ЧУДНА МУЗА...


Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по въздуха ухаещ на билки и треви.
По шепота на вятъра, галещ лицето
и ето чудо усмихна се, видях.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по радостта, която в очите ти искри.
По закачките, по милувките,
с който галиш познатите жени.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по силата да се надбягваш с деца.
По прегръдката, с която ги даряваш
а те крещят, че си прекрасен, мил.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
в гласа ти страст строй, лети.
Света различен е за теб днес,
а ти по-млад си, от когато и да си.

ДЖУЛИЯ БЕЛ

НЕВЕРОЯТНО !ОСТАНАХ БЕЗ ДЪХ ! МАЙ ЩЕ СПЯ С НАВЛАЖНЕНИ ОЧИ ! ХУБАВА ВЕЧЕР!






МУЗАТА Е ВИНОВНА ДА ЗНАЕШ И ЗВЕЗДА Е В БЪЛГАРИЯ ДА ЗНАЕШ И ЕТО ОЩЕ НЕЩО ПОСВЕТЕНО НА НЕГО

ЩЕ МЕ ЧАКАШ И АЗ ЩЕ ДОЙДА»





Ще ме чакаш и аз ще дойда,

на перона свил сърцето си, ще чакаш.

Ще сляза най-последна, без сили,

дъхът ми ще е спрял, очите навлажнели.




Ще ме чакаш и аз ще дойда,

с очи сред тълпата ще ме търсиш.

И в миг ще ме познаеш, зная,

по усмивката, такава просто няма.




Ще ме чакаш и аз ще дойда,

ще подадеш ръка, ще ме прегърнеш.

Ще ме притиснеш, ще ме целунеш

и ще знаеш, че в този миг съм твоя.




26.02.2009

ДЖУЛИЯ БЕЛ


цитирай
7. aqualia - Также как все, как все...
11.04.2010 03:05
"Также как все, как все...
щастье себе прошу..."

А и твоите стихове също са много силни! :)))
цитирай
8. yuliya2006 - "Также как все, как все. . . ...
11.04.2010 06:45
aqualia написа:
"Также как все, как все...
щастье себе прошу..."

А и твоите стихове също са много силни! :)))



ДОБРЕ ДОШЛА В МОЯ ДОМ!
МОЯ ПОЗДРАВ ЗА ТЕБ Е С ПОРЕДНИЯ СТИХ, ВДЪХНОВЕН ОТ НЕГО

Хайде ела, ела де,

чуваш ли, на теб Джу говоря.

Колко е красиво, да знаеш,

слънце грее а край мен...




Хайде ела, ела де,

чуваш ли как запъхтян съм.

А сърцето ми прелива,

ще хвръкне от радост.




Хайде ела, ела де,

с ръка ще те хвана, ела.

Заедно в този свят Джу, при мен

да го докоснеш, вълшебно е




14.02.2009

ДЖУЛИЯ БЕЛ






цитирай
9. elinora - Джу,
11.04.2010 12:27
същата емоция от песента се чете и в стихът ти, много нежно и обещаващо! :)
цитирай
10. ivesa - Чудесен постинг,Джул!
11.04.2010 18:20
И клипът,и стихът са чудесни,в синхрон са с пролетното настроение!Поздравления!:)))
цитирай
11. kalin8 - Чудеснооооо!!!
11.04.2010 20:08
Поздравления!
Б.
цитирай
12. yuliya2006 - същата емоция от песента се чете и в ...
11.04.2010 22:04
elinora написа:
същата емоция от песента се чете и в стихът ти, много нежно и обещаващо! :)


ЕЛ, БЛАГОДАРЯ ТИ ПРЕКРАСНА И ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ПОЗДРАВЯВАМ СЪС СЛЕДВАЩИЯ СТИХ ПОСВЕТЕН НА НЕГО

СЛЪНЦЕ МОЕ НЕНАГЛЕДНО,
С ТОПЪЛ ЛЪЧ МЕ ДНЕС ПОГАЛИ.
С ЛЪЧ - ЗЛАТО МЕ НАРИСУВА
И ЕТО ФЕЯ СЪМ,ТАНЦУВАМ В БЯЛО.

СЛЪНЦЕ МОЕ НЕНАГЛЕДНО,
ПТИЦА СЛАВЕЙ В МИГ ЗАПЯ.
В ГОРАТА, ВЯТЪР ЗАИГРА,
А ТИ ПРОШЕПНА, ТВОЙ СЪМ.

СЛЪНЦЕ МОЕ НЕНАГЛЕДНО,
ДЪЖД НЕЖНО РОМОЛЯЩ
ПОРЪСИ МЕ КАТО СВЕТЕЦ
А ТИ КАЗА:-ТВОЙ СЪМ ОБИЧНА.

04.03.2009
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
13. yuliya2006 - И клипът, и стихът са чудесни, в с...
11.04.2010 22:05
ivesa написа:
И клипът,и стихът са чудесни,в синхрон са с пролетното настроение!Поздравления!:)))



ИВ, ПОЗДРАВ И ЗА ТЕБ ЛЮБИМА!



Толкова е хубаво, страх ме е,

топъл свят, чист, искан.

В този Содом от интриги,

светлина си в тунела за мен.




Толкова е хубаво, страх ме е,

топъл глас, с часове те слушам.

Разливаш се в мен, мечта си,

толкова дълго те търсех.




Толкова е хубаво, страх ме е,

в мислите ми, все там танцуваш.

Вървя и сякаш нищо не виждам,

заслепена от твоята нежност.




10.02.2009

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
14. yuliya2006 - Поздравления!Б. БЛАГОДАРЯ ТИ ...
11.04.2010 22:10
kalin8 написа:
Поздравления!
Б.

БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЮ!



В ТВОЯТА ЗВЕЗДНА СЯНКА ЩЕ ЗАГИНА,

ЩЕ ИЗТЛЕЯ И НЯМА ДА МЕ ИМА.

А ИСКАМ, МЕЧТАЯ ДО ТЕБ,

ДО ХАРИЗМАТА ТВОЯ ДА БЪДА.


---------------------------------


В ТВОЯТА ЗВЕЗДНА СЯНКА ЩЕ ЗАГИНА,

ЩЕ МЕ ПРЕТЕГЛИШ КРАЙ ТЕБ.

И МОЯ ДИВ ДУХ НЕОПИТОМЕН,

КРАЙ МОЩНА ОРБИТА ЩЕ Е РОБ .


------------------------------------


В ТВОЯТА ЗВЕЗДНА СЯНКА ЩЕ ЗАГИНА,

ЩЕ ИЗГУБЯ ЦВЕТА НА ДЪГАТА.

А ДВЕ ЗВЕЗДИ ДА БЪДЕМ НЕ МОЖЕМ,

ТВЪРДЕ БЛИЗО, ЩЕ СЕ ВЗРИВИМ.


--------------------------------


09.04.2009

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
15. ivesa - Великолепен е поздравът ти,Джул!
12.04.2010 21:07
Очарована съм.Силно ти благодаря!:)))
цитирай
16. yuliya2006 - Очарована съм. Силно ти благода...
12.04.2010 21:15
ivesa написа:
Очарована съм.Силно ти благодаря!:)))



ИВ, ОЩЕ ЕДИН ЗА ТЕБ! МУЗАТА Е ЧУДНА И ВЪЛШЕБНА ДА ЗНАЕШ!


Ще ме събличаш с поглед бавно

а аз за теб фламенко ще танцувам.

Очи присвил, дъхът стаил...

ще ме искаш и аз ще бъда твоя.




Ще ме събличаш с поглед бавно,

а аз с кастанети ще те подканям.

С очи изгарящи ще те погледна

и просто в плен ще си, зная.




Ще ме събличаш с поглед бавно,

а аз за теб фламенко ще танцувам.

Китарен звън, мъжки стон...

и ето в прегръдката ти, съм твоя.




07.03.2009

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7402205
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930