Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2011 19:13 - Ти виждал ли си влюбена жена
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 8087 Коментари: 15 Гласове:
132

Последна промяна: 08.12.2011 20:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



James Last - Gypsy Songs





Плэйкаст «Ти виждал ли си влюбена жена» ";

 

image image



Ти виждал ли си влюбена жена,
не онази, която за Оскар играе.
И планове, мечти крои,
тъй лесни, нужни и модерни.

Ти виждал ли си влюбена жена,
когато тя лети, танцува.
И иска своя принц за миг,
копнежна, обичана, щастлива.

Ти виждал ли си влюбена жена,
онази на която лицето грее.
Сърцето и тупти, лудее,
от душата топлина струй

Ти виждал ли си влюбена жена,
за която небето е най-синьо.
И бленува, иска и жадува,
до теб блаженно да заспи.

Ти виждал ли си влюбена жена,
която грее, обич ражда.
Която те облива а ти лудееш
и към висините на страст поемаш.

Ти виждал ли си влюбена жена,
но ако това се случи с теб.
Не ще я ти забравиш, ще я носиш,
до сърцето си, за цял живот.


 ДЖУЛИЯ  БЕЛ

http://www.playcast.ru/view/1489160/c90c5e4310b32a6265098f4c35bec64014225451pl  

 
Звук: http://download.playcast.ru/uploads…09.wma image image
Изображение: http://download.playcast.ru/uploads…06.jpg image
Текст: yuliya_2006 image


--------------------------------------------------------

СТИХОВЕ ЗА ЛЮБОВТА В РУСКИЯ САЙТ
http://www.playcast.ru/?module=user&action=playcasts&userId=92953&tagId=6559


--------------------------------------------------

                  СКЪП ПОДАРЪК ОТ DEMIDIIN
http://vbox7.com/collection:479492

 

--------------------------------------------------------- 

 

любими творци
http://www.playcast.ru/?module=user&action=playcasts&userId=92953&tagId 


----------------------------------------------------------------------------

АНТОЛОГИЯ - "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ"

 
http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2010/07/13/stihosbirka-quot-virtualni-strofi-quot.576522


 ------------------------------------------

 


моята първа стихосбирка на книжен носител


ДЖУЛИЯ БЕЛ - ИЗБРАНИ СТИХОВЕ
 
http://www.sibir.bg/blog/yuliya2006/?blogPage=blogPreviewArticle&artID=469815
 



-----------------------------------------------------




РАЗПОСТРАНЕНИЕ НА КНИГИ - "БЕСЕДКАТА"

http://www.besedkata.com/Книжарница/Книги/item/166-Избрани-стихове



Гласувай:
132



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Аз зная само влюбен мъж как нежно ...
14.02.2011 19:26
Аз зная само влюбен мъж
как нежно ме целува в мрака.
И чувствам как като узряла ръж
косите ми неволно го закачат.
Познавам този влюбен мъж-
от него нито спя ,нито живея.
Обичам го безкрайно-изведнъж
на таз любов пристанах в кея.
До него съм- в душата му живея,
от любовта му имам сила.
Аз зная -влюбен ли е мъж
той светове гради за свойта мила.
цитирай
2. yuliya2006 - празник! Нека любовта е с теб!:)...
14.02.2011 19:35
alav написа:
празник! Нека любовта е с теб!:)))



Ще ме чакаш и аз ще дойда,

на перона свил сърцето си, ще чакаш.

Ще сляза най-последна, без сили,

дъхът ми ще е спрял, очите навлажнели.





Ще ме чакаш и аз ще дойда,

с очи сред тълпата ще ме търсиш.

И в миг ще ме познаеш, зная,

по усмивката, такава просто няма.





Ще ме чакаш и аз ще дойда,

ще подадеш ръка, ще ме прегърнеш.

Ще ме притиснеш, ще ме целунеш

и ще знаеш, че в този миг съм твоя.





26.02.2009

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
3. yuliya2006 - Аз зная само влюбен мъж как нежно ...
14.02.2011 19:36
анонимен написа:
Аз зная само влюбен мъж
как нежно ме целува в мрака.
И чувствам как като узряла ръж
косите ми неволно го закачат.
Познавам този влюбен мъж-
от него нито спя ,нито живея.
Обичам го безкрайно-изведнъж
на таз любов пристанах в кея.
До него съм- в душата му живея,
от любовта му имам сила.
Аз зная -влюбен ли е мъж
той светове гради за свойта мила.



Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по въздуха ухаещ на билки и треви.
По шепота на вятъра, галещ лицето
и ето чудо усмихна се, видях.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по радостта, която в очите ти искри.
По закачките, по милувките,
с който галиш познатите жени.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по силата да се надбягваш с деца.
По прегръдката, с която ги даряваш
а те крещят, че си прекрасен, мил.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
в гласа ти страст строй, лети.
Света различен е за теб днес,
а ти по-млад си, от когато и да си.

22.03.2009
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
4. ckarlet - Честит празник на любовта и виното, ...
14.02.2011 20:58
Честит празник на любовта и виното, Джул!
цитирай
5. yuliya2006 - Честит празник на любовта и виното, ...
14.02.2011 21:02
ckarlet написа:
Честит празник на любовта и виното, Джул!



ХАЙДЕ МИЛИ,ЩЕ ТЕ ОБИЧАМ

Хайде мили, ще те обичам,
но не изцяло,малко ще оставя.
За себе си,за свободата
а ти обичай ме такава.

Хайде мили,ще те обичам,
до теб смирено ще застана.
До душата,до сърцето,
но не изцяло,малко ще оставя.


Хайде мили,ще те обичам,
с топлина от думи ще те обливам.
С нежност,страст ще те възбуждам,
но мъничко, за мен ще си оставя.

Хайде мили,ще те обичам
и вярвай ми не до вечерта.
Не бързай,време има,
да проверим ,дали да е така.


ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
6. kalin8 - Честит празник!!!
14.02.2011 21:36
http://www.fotocvetov.ru/rozy/551046.jpg
Б.
цитирай
7. muhaninja - :)))
14.02.2011 22:02
Влюбената жена е не само чудна картина, нарисувана от майстор на словото, но и съкровище, скрито пред очите, невидимо за онзи, който не умее да усеща трепета на Любовта...
цитирай
8. stela50 - Стих и музика ...като писани за мен .С удоволствие
14.02.2011 22:05
спирам тук .
...Виждала съм влюбена жена
за щастие и обич е родена тя .
Очите й са сини езера ,
устните й - розови листа ,
ръцете й - разперени крила .
За нежност и любов е родена тя ,
за волност и за свобода ...
това е тя ...влюбена жена .
цитирай
9. tit - Горещо е, Джу!!!:))
15.02.2011 03:20
Сърцето и тупти, лудее,
от душата топлина струй

Искрената любов е неотразима - остава като парещо зрънце в сърцето!:))
цитирай
10. yuliya2006 - http://www. fotocvetov. ru/ro...
15.02.2011 05:06
kalin8 написа:
http://www.fotocvetov.ru/rozy/551046.jpg
Б.



АЗ ЧАКАХ ТЕ И ЩЕ ТИ ЧАКАМ ПАК
Аз чаках те и ще те чакам пак,
в тоз живот ориста ми е такава.
Да достигна твоя жадуван бряг,
камшици плющят-съдба, не мога.

Аз чаках те и ще те чакам пак
и стихове за теб, чрез друг ще пиша.
Очите ти-черни, потънали в страст,
гласът ти плътен, жадуващ сласт.

Аз чакам те и ще те чакам пак,
напук на всичко и на всеки.
Ще те рисувам жадно в стих,
ти моя музо, все до мен била си.

11.12.2007
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
11. yuliya2006 - Влюбената жена е не само чудна ка...
15.02.2011 05:07
muhaninja написа:
Влюбената жена е не само чудна картина, нарисувана от майстор на словото, но и съкровище, скрито пред очите, невидимо за онзи, който не умее да усеща трепета на Любовта...



ПРОНИЗВАЩО СТРАСТНО МЕ ГЛЕДАШ
Пронизващо страстно ме гледаш,
аз танцувам, танцувам сега.
Опиянена от погледа ти сластен,
аз танцувам, танцувам, ти ела.

Пронизващо страстно ме гледаш,
аз магия съм, с ръце рисувам.
Полет на птица, сластна любов,
над суетата, горе танцувам.

Пронизващо страстно ме гледаш
и танцувам в твойта душа.
Отнесох я, тя с мен сля се,
горе, горе, о, небеса.

Пронизващо страстно ме гледаш,
танцувам и съм твоя сега.
Света прелива в синьо, синьо,
сливам се с тази синева.

26.01.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
12. yuliya2006 - спирам тук. . . . Виждала съм влюбена ...
15.02.2011 05:08
stela50 написа:
спирам тук .
...Виждала съм влюбена жена
за щастие и обич е родена тя .
Очите й са сини езера ,
устните й - розови листа ,
ръцете й - разперени крила .
За нежност и любов е родена тя ,
за волност и за свобода ...
това е тя ...влюбена жена .



ТИ БЕ ТЪЖЕН ТАЗИ НОЩ
Ти бе тъжен тази нощ,
сам без любов, чаша вино.
Ти бе тъжен тази нощ,
когато някой с любим празнува.

Очите си затвори и пожела,
бал пролетен, фойерверки от цветя.
В прегръдките си - любима,
без думи с нея да летиш.

Очите си отвори, о чудо,
послания получи и занемя.
Заспа спокоен и обичан,
не бе сам на таз земя.

Ти бе тъжен тази нощ,
но утрото дойде с любов.
Сърцето ти заби - камбана,
очите ти, те грееха с любов.

15.02.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
13. yuliya2006 - Сърцето и тупти, лудее, от душата ...
15.02.2011 05:09
tit написа:
Сърцето и тупти, лудее,
от душата топлина струй

Искрената любов е неотразима - остава като парещо зрънце в сърцето!:))



ОЧИТЕ НА МОЯ ЛЮБИМ
Очите на моя любим, те звезди са,
блестят, гонят си нежни слънца.
Зениците му огромни, албанос - рамка,
душата му виждам, космос - стъкълца.

Очите на моя любим, те огньове са,
жертвени клади от обич - дар.
Огряват ме, искрят в мен
и заедно две в едно слети горим.

Очите на моя любим, те богове са,
отредени са ми в този живот.
Душата ми топлят, нагоре издигат
а аз разнасям, разнасям любов.

15.02.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
14. kasnaprolet9999 - Много е хубаво, бъди като тази вл...
15.02.2011 10:11
Много е хубаво, бъди като тази влюбена жена и мнного обичана.
цитирай
15. yuliya2006 - Много е хубаво, бъди като тази вл...
15.02.2011 21:28
kasnaprolet9999 написа:
Много е хубаво, бъди като тази влюбена жена и мнного обичана.



АЗ ИСКАМ ТЕ СЕГА

Аз искам те, не на 18,
когато всичко е мечти.
И душата ти лети в всемира
и търси нежност и лъчи.

Аз искам те, не на 30,
когато пелена от страст,
покрила те е и търсиш
и още,още и много сласт.

Аз искам те не на 38,
когато света в теб е раздвоен.
И мислиш си живота,
отишъл си а къде си ти.

Аз искам те сега, когато,
разума в теб е наделял.
Сърцето измъчено от страсти,
покоя търси кат радар.

Аз искам те сега когато,
топлина неизживяна в теб.
Струи,лети,залива
и достига моя бряг.



ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7404014
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930