Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2012 16:33 - Ти виждал ли си влюбена жена
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 11073 Коментари: 33 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ДЖУЛИЯ БЕЛ -ИЗБРАНИ СТИХОВЕ...вече на книжен носител


James Last - Gypsy Songs




Плэйкаст «Ти виждал ли си влюбена жена»";

 

image image



Ти виждал ли си влюбена жена,
не онази, която за Оскар играе.
И планове, мечти крои,
тъй лесни, нужни и модерни.

Ти виждал ли си влюбена жена,
когато тя лети, танцува.
И иска своя принц за миг,
копнежна, обичана, щастлива.

Ти виждал ли си влюбена жена,
онази на която лицето грее.
Сърцето и тупти, лудее,
от душата топлина струй

Ти виждал ли си влюбена жена,
за която небето е най-синьо.
И бленува, иска и жадува,
до теб блаженно да заспи.

Ти виждал ли си влюбена жена,
която грее, обич ражда.
Която те облива а ти лудееш
и към висините на страст поемаш.

Ти виждал ли си влюбена жена,
но ако това се случи с теб.
Не ще я ти забравиш, ще я носиш,
до сърцето си, за цял живот.


 ДЖУЛИЯ  БЕЛ

http://www.playcast.ru/view/1489160/c90c5e4310b32a6265098f4c35bec64014225451pl  

 
Звук: http://download.playcast.ru/uploads…09.wma image image
Изображение: http://download.playcast.ru/uploads…06.jpg image
Текст: yuliya_2006 image

 



Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - http://www.facebook.com/profile.php?id=100002267818849
21.04.2012 16:58
Stefan Tchernokolev

Джу, ти си прекрасно създание. Извън играта на земното състояние.




Stefan Tchernokolev

Джу, нищо което се отнася до теб, не е достатъчно благородно.
цитирай
2. yuliya2006 - Stefan Tchernokolev Джу, ти си ...
21.04.2012 17:02
yuliya2006 написа:
Stefan Tchernokolev

Джу, ти си прекрасно създание. Извън играта на земното състояние.




Stefan Tchernokolev

Джу, нищо което се отнася до теб, не е достатъчно благородно.




Красавецо, обичам да те гледам,
очите ми се плъзгат по снагата ти,
поглаждам бавно кожата ти гладка и блестяща,
с върха на пръстите си проследявам нежно
изпъкналите жили, от живот трептящи.

Нозете ти са здрави, стройни, силни.
Излъчваш топлина и буйна е кръвта ти.
Отприщваш някаква енергия обилна.
И можем да препускаме съединени
безспирно, неуморно, ден и нощ.
Усещам дивата ти преданост,
безумна волност и неимоверна мощ.

Очите ти блестят, като звезди са,
побиращи безкрая между миглите,
потъващ някъде дълбоко във зениците,
където е света на самодивите.
Докосвам ноздрите ти – толкова са меки
горещо кадифе, положено във дланите ми.

Размахваш волно буйната си грива,
понесъл си ме скоростно, в синхрон сме.
Подковите ти жадно в почвата се впиват,
политат пръски пръст и мъничко трева
със сила се оттласкваш, с лекота.

И някакъв хилядолетен древен зов
разкъртва пластовете лицемерна сдЪржаност,
изригва от дълбокото у мен
и избуява трескав ритъм нов.
Освобождава моя си, забравена, нетленна същност.

Не знам препускаме или летим.
Съединени във едно сме всъщност.
И хоризонта се стопява някъде далеч под слънцето.
Какво ни пука? Тичаме през времената,
изцеждайки последните си сили.
Оставащи неизтощими.
Изпъната съм и трептя на стремената.

А вятъра ревнува, сплита се в косите ми,
по кожата ми плъзга се и впива се в страните ми.
Но неразделни сме. Неописуемо неземно е.
Минават слети във черта дърветата.
Не виждам нищо друго, просто чувствам твоя пулс.
И вдишвам свежестта на свободата



с ухание на билките и твоя аромат.





автор http://blagovestie.blog.bg/poezia/2010/06/04/povik.557094
цитирай
3. gocho52 - Срещал съм влюбени хора,
21.04.2012 17:12
даже и аз съм бил такъв...
Усмивка!!!
цитирай
4. yuliya2006 - даже и аз съм бил такъв. . . Усмивк...
21.04.2012 17:14
gocho52 написа:
даже и аз съм бил такъв...
Усмивка!!!



Ще ме чакаш и аз ще дойда,

на перона свил сърцето си, ще чакаш.

Ще сляза най-последна, без сили,

дъхът ми ще е спрял, очите навлажнели.





Ще ме чакаш и аз ще дойда,

с очи сред тълпата ще ме търсиш.

И в миг ще ме познаеш, зная,

по усмивката, такава просто няма.





Ще ме чакаш и аз ще дойда,

ще подадеш ръка, ще ме прегърнеш.

Ще ме притиснеш, ще ме целунеш

и ще знаеш, че в този миг съм твоя.





26.02.2009

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
5. daan - ДА СУМ ВИДЕЛ, И ИМАМ ЕДНА ТАКВА....
21.04.2012 17:42
Ти виждал ли си влюбена жена,
но ако това се случи с теб.
Не ще я ти забравиш, ще я носиш,
до сърцето си, за цял живот.
ДА СУМ ВИДЕЛ, И ИМАМ ЕДНА ТАКВА КОЈА ЈА НОСАМ ВО СЦЕТО!!! ПОНЕКОГАШ МЕ ИЗЛУДУВА АЛИ НИКОГАШ НЕМА ДА ИЗЛЕЗЕ ОД СРЦЕТО МИ:)
БИДИ И ТИ ВЉУБЕНА ЖЕНА ВО НЕЧИЕ СРЦЕ!!!
цитирай
6. kalin8 - Поздравления !
21.04.2012 17:47
Поздравления, Джу!
Б.
цитирай
7. yuliya2006 - Ти виждал ли си влюбена жена, но ако ...
21.04.2012 18:08
daan написа:
Ти виждал ли си влюбена жена,
но ако това се случи с теб.
Не ще я ти забравиш, ще я носиш,
до сърцето си, за цял живот.
ДА СУМ ВИДЕЛ, И ИМАМ ЕДНА ТАКВА КОЈА ЈА НОСАМ ВО СЦЕТО!!! ПОНЕКОГАШ МЕ ИЗЛУДУВА АЛИ НИКОГАШ НЕМА ДА ИЗЛЕЗЕ ОД СРЦЕТО МИ:)
БИДИ И ТИ ВЉУБЕНА ЖЕНА ВО НЕЧИЕ СРЦЕ!!!


Аз искам те не на 18,
когато всичко е мечти.
И душата ти лети в всемира
и търси нежност и лъчи.

Аз искам те не на 30,
когато пелена от страст.
Покрилате е и търсиш
и още, още много сласт.

Аз искам те не на 38,
когато света в теб е раздвоен.
И мислиш си живота,
отишъл си е а къде си ти.

Аз искам те сега,когато,
разума в теб е наделял.
Сърцето измъчено от страстти,
покоя търси кат радар.

Аз искам те сега когато,
топлина неизживяна в теб,
струи, лети, залива
и достига моя бряг.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
8. yuliya2006 - Поздравления, Джу!Б. Обичам те ...
21.04.2012 18:10
kalin8 написа:
Поздравления, Джу!
Б.


Обичам те
Обичам те така като никой друг,
единствен мой и ничий друг.
И с ревност и наслада,
за кой ли път,
пресмятам всяка стъпка аз.

Обичам те и моля остани,
че миг и няма го,
а аз тъй искам до безкрай,
до мен да си и аз до теб.

До твоите устни, до твоята плът,
така желан в този миг.
Аз моля те прости,
че всичко туй го мисля, но нали
желая аз да си до мен.
И никой друг от този кръг,
на хора, грижи и морал



ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
9. yuliya2006 - http://www.facebook.com/profile.php?id=100002267818849
21.04.2012 18:11
Иванка Захариева

БРАВО! МНОГО Е ХУБАВО!

С УВАЖЕНИЕ ПРЕД ТАЛАНТА ВИ! ХАРЕСВАМ ПОЕЗИЯТА ВИ!
цитирай
10. yuliya2006 - Аз чаках те и ще те чакам пак, в тоз ...
21.04.2012 18:13
Аз чаках те и ще те чакам пак,
в тоз живот ористта ми е такава.
Да достигна твоя жадуван бряг,
камшици плющят-съдба, не мога.

Аз чаках те и ще те чакам пак
и стихове за теб, чрез друг ще пиша.
Очите ти-черни, потънали в страст,
гласът ти плътен, жадуващ сласт.

Аз чакам те и ще те чакам пак,
напук на всичко и на всеки.
Ще те рисувам жадно в стих,
ти моя музо, все до мен била си.


ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
11. silwiqna - :)) Поздрав!
21.04.2012 18:28
Невероятно истинско....!!!
цитирай
12. yuliya2006 - Невероятно истинско. . . . !!! ...
21.04.2012 18:33
silwiqna написа:
Невероятно истинско....!!!



Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по въздуха ухаещ на билки и треви.
По шепота на вятъра, галещ лицето
и ето чудо усмихна се, видях.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по радостта, която в очите ти искри.
По закачките, по милувките,
с който галиш познатите жени.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
по силата да се надбягваш с деца.
По прегръдката, с която ги даряваш
а те крещят, че си прекрасен, мил.

Вървя към теб, ще ме познаеш ли,
в гласа ти страст строй, лети.
Света различен е за теб днес,
а ти по-млад си, от когато и да си.

22.03.2009
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
13. tsanynka - Браво,Джу!
21.04.2012 19:23
Който не е виждал влюбена жена,просто е пропуснал живота си...
Благодаря ти за този истински стих...Не ми се отваря картината,но стихът на фона на тази темпераментна музика е върховен...Чета и пред очите ми е една сияеща феерия,носена от вихъра на танца...Благодаря ти,мила!:)
цитирай
14. silwiqna - Благодаря! За мен е удоволствие! :))
21.04.2012 20:39
Огромно... и го приемам лично за мен!!!!
цитирай
15. stela50 - Вълнуващ стих , завладяваща музика ...
21.04.2012 21:13
който е виждал влюбена жена ... няма да я забрави никога ,
пламенна , истинска ... богата душа , горящи очи ...
Прекрасна си , Джулия Бел !
цитирай
16. yuliya2006 - Невероятно истинско. . . . !!! ...
21.04.2012 21:40
silwiqna написа:
Невероятно истинско....!!!


Очите на моя любим, те звезди са,
блестят, гонят си нежни слънца.
Зениците му огромни, албанос - рамка,
душата му виждам, космос - стъкълца.

Очите на моя любим, те огньове са,
жертвени клади от обич - дар.
Огряват ме, искрят в мен
и заедно две в едно слети горим.

Очите на моя любим, те богове са,
отредени са ми в този живот.
Душата ми топлят, нагоре издигат
а аз разнасям, разнасям любов.

15.02.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
17. yuliya2006 - Който не е виждал влюбена жена, п...
21.04.2012 21:41
tsanynka написа:
Който не е виждал влюбена жена,просто е пропуснал живота си...
Благодаря ти за този истински стих...Не ми се отваря картината,но стихът на фона на тази темпераментна музика е върховен...Чета и пред очите ми е една сияеща феерия,носена от вихъра на танца...Благодаря ти,мила!:)


Деня бе сив и монотонен,
но внезапно ти се появи.
И затанцува душата ми свободно,
като птица високо излетя.



Деня бе сив и монотонен
а ето днес не е така.
И слънцето различно свети,
звездите греят - красота.



Деня бе сив и монотонен
а виж сърцето, заби с любов.
Запях в стих, звънчета чух,
за теб, за мен, света е друг.



ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
18. yuliya2006 - Огромно. . . и го приемам лично за ...
21.04.2012 21:45
silwiqna написа:
Огромно... и го приемам лично за мен!!!!


Странна среща, аз и ти,

години минали а сякаш миг.

Седим и гледаме се жадно,

напук съдбата, рандеву направи.



Странна среща, аз и ти,

очите ни предпазливо се отместват.

А ръцете бавно плъзгат се на куб,

от топлината сякаш, на огън стават.



Странна среща, аз и ти,

колко пъти сме мечтаели в съня.

И прегръдки и сълзи навярно,

сме виждали , рисували за нея.



Странна среща, аз и ти

а времето край нас е спряло.

Света изчезна, безумна тишина,

сами на сцената, съдбовна среща

18.11.2007
цитирай
19. yuliya2006 - който е виждал влюбена жена. . . няма ...
21.04.2012 21:46
stela50 написа:
който е виждал влюбена жена ... няма да я забрави никога ,
пламенна , истинска ... богата душа , горящи очи ...
Прекрасна си , Джулия Бел !


Наблизо си, ухае на любов,

на треви диви, с лечебен вкус.

На мъдрост, изживяна суета,

търсеща сроден дух за радост.





Наблизо си, ухае на любов,

послания пращаш, ту страст.

Ту възторг с очите на дете

а сърцето ти тупти, ще хвръкне.





Наблизо си, ухае на любов,

на чувства силни, мечтани.

Аз търсих ги къде ли не,

но ето времето за тях настъпи.





Наблизо си, ухае на любов,

на зрялост, градина с плод.

Отхапвам ябълка а тя говори,

за душата ти на роден брат.





Наблизо си, ухае на любов,

прикрит за маски, лица различни.

С очи следиш ме, не изпускаш

и знаеш вече, ТОВА СЪМ АЗ.





12.11.2008

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
20. silwiqna - :)))
21.04.2012 22:28
Благодаря! При теб винаги е хубаво!!!!
цитирай
21. yuliya2006 - Благодаря! При теб винаги е хуба...
21.04.2012 22:42
silwiqna написа:
Благодаря! При теб винаги е хубаво!!!!


Докоснах очите ти,
притвори ги в блаженство.
Докоснах устните ти,
ти в стон извика-искам.

Докоснах тялото ти
а то побъркано, трепери.
Жадува близост, сласт,
с моето днес да се слее.

Докоснах мисълта ти
а тя ми каза - вярвай.
Твой съм тук, сега,
като на бог ще се врека.

Докоснах те а ти вулкан,
събирал жар с години.
Заля ме цяла и понесе,
там до бога, нависоко.

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
22. atil - Когато вляза тук винаги ми се оправя ...
21.04.2012 23:05
Когато вляза тук винаги ми се оправя настроението!
цитирай
23. mariniki - най-красивите жени са влюбените...
21.04.2012 23:33
няма как да не ги забележиш...
ти си прекрасна...
цитирай
24. tikoev - Виждал съм...
22.04.2012 10:42
и не ходеше, а летеше! :))
цитирай
25. alexs - Има ли я истинската любов или е само в ...
22.04.2012 11:46
Има ли я истинската любов или е само в сънищата и мечтите ?!!!
цитирай
26. yuliya2006 - Когато вляза тук винаги ми се оправя ...
22.04.2012 13:59
atil написа:
Когато вляза тук винаги ми се оправя настроението!



МАГИЯ В СТИХ





Погледнах в очите ти
а те вселена, потънах в тях.
Света обходих, щастлива бях,
до красоти неземни се докоснах.

Погледнах в сърцето ти
а то като вулкан бучи.
И стене, иска да се лее,
като огън, лава нажежена.

Погледнах в душата ти
а там блаженството открих.
И мен видях се в него,
упойваща те като магия в стих.


ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
27. yuliya2006 - няма как да не ги забележиш. . . ти си ...
22.04.2012 14:01
mariniki написа:
няма как да не ги забележиш...
ти си прекрасна...


Мое жадувано, толкова искано,
ще се сгушна в теб, ще притихна.
После тихо, монотонно ще пея,
с ритъма на сърцето ти ще се слея

Мое жадувано, толкова искано,
затварям очи и чувам гласът ти.
Гали ме той и всичко танцува,
страст и обич, валс на душата.

Мое жадувано, толкова искано,
слънце обично,румено, ненагледно.
А уж си далеч, но не... близко си
до мен стоиш, душевност мечтана.

29.03.2009
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
28. yuliya2006 - и не ходеше, а летеше! :)) Ще ...
22.04.2012 14:02
tikoev написа:
и не ходеше, а летеше! :))



Ще те накарам да се влюбиш,
в очите ми, звезди огромни.
В ръцете ми, птица в полет,
в душата ми, вселена необятна.


Ще те накарам да се влюбиш,
душата си за теб ще отворя.
Неземен свят, чудеса безброй,
ухания на древност, ще те залее.

Ще те накарам да се влюбиш,
душата ти с моята ще заплува.
В дълбините на морето, океана
съкровища безценни ще открива.

03.07.2011

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
29. yuliya2006 - Има ли я истинската любов или е само в ...
22.04.2012 14:03
alexs написа:
Има ли я истинската любов или е само в сънищата и мечтите ?!!!



Аз те докоснах, ти онемя,
после съвзе се, простена.
Откри в мен онова,
което е мечта и бе загубил.


Аз те докоснах, ти онемя
а после с нежни слова,
погали лицето ми, после сърцето,
но спря пред душата ми - жарава.


Аз те докоснах, ти онемя
и някак страхливо застина.
Съмнения, шум, суета,
спряха те пред моята врата.


Аз те докоснах, ти онемя,
дъх затаи и тихо зачака.
Дали е съдба а може би карма,
времето ще реши и поеме вина.


15.11.2007

цитирай
30. atil - Виждал съм влюбена жена! Когато ...
22.04.2012 23:22
Виждал съм влюбена жена! Когато отида в отвъдното това е едно от нещата ,които ще си спомням от този свят. Стиховете ще ги сложа на страницата се в руския сайт.За магията.
цитирай
31. yuliya2006 - Виждал съм влюбена жена! Когато ...
23.04.2012 06:36
atil написа:
Виждал съм влюбена жена! Когато отида в отвъдното това е едно от нещата ,които ще си спомням от този свят. Стиховете ще ги сложа на страницата се в руския сайт.За магията.



Аз искам те такъв горещ,
запъхтян да ми говориш.
Вкуса на страст, на мъж,
по въздуха да го усещам.

Аз искам те такъв горещ,
събуждащ в мен жената.
Загубила страха, срама,
към теб жадно да посяга.

Аз искам те такъв горещ,
копнеещ, да ме покоряваш.
Мъдреца, далече да стой,
без емоция, не ни е нужен.

30 03 2009
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
32. pontis - Джу, ти имаш удивителната способност
24.04.2012 07:46
да усещаш любов.
цитирай
33. yuliya2006 - да усещаш любов. СТЕФ, НИМА НЕ СЕ ...
24.04.2012 09:17
pontis написа:
да усещаш любов.



СТЕФ,НИМА НЕ СЕ УЛАВЯ ХАРИЗМАТА НА ЕДИН ВЛЮБЕН..ЕДИН ЛЕТЯЩ НАД ЗЕМЯТА ДУХ...НИМА..ПРОСТО ГРЕЕ..СИЯЕ И КРАСОТА..КРАСОТА!

Аз търсех те,звездите питах
а те ми казаха,търси го.
Вярвай,искай,идва,
той внезапно ще се появи.

Аз търсех те,луната питах,
на диска ярък,молех се.
А тя отвърна,чакай,
до теб наблизо той стой.

Аз търсех те,зората питах
а тя тъй свежа каза ,вземи.
Ще го откриеш,душата ти
ще затрепти,ухаеща на пролет.

Аз търсех и ето,това си ти,
с възторг като дете.
По-влюбен от момче на двайсет,
най-страстен какъвто си.

И сякаш света бе занемял
а аз открих те и сияех.
Трептяща,жадуваща за теб,
мечтите си в реалност превърнах.


2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7402458
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930