Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2013 21:44 - НАБОЖЕН
Автор: yuliya2006 Категория: Поезия   
Прочетен: 1916 Коментари: 3 Гласове:
16

Последна промяна: 15.10.2013 21:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     -Този ръчен часовник не е скъп като предишния ти, който изгуби. Но той ще ти носи късмет, повярвай! Защото го купи от магазина на моя познат. Ще видиш, че години няма да се развали, няма да се счупи или изгуби..Най много батерията му да свърши. Ти ще я смениш и отново той ще тиктака, ще отмерва с радост живота ти.. Ще бъде твоя защита, твой амулет.
      И знаеш ли защо?. Защото го взе от от вярващ, набожен човек. Той като мен ходи редовно на литургия, пречистява се...На тези петъчни литургии винаги гледам да съм там. Седна отстрани на високия дървен стол, слушам плътния глас на свещеника. Лицата на светците от иконите те озаряват и ти топло, топло... Става ти тихо, смирено на душата. Дишаш по ведро и сякаш грижите ти са едни такива нищожни, маловажни. Любов изпълва тялото ти а очите - тези вселени, сякаш изкрят като диаманти! Прекръстя се на излизане от храма, налея си светена вода, измия си очите. И сякаш света стане пролет! Всичко в теб цъфти, разлиства се...пее!
        А на пазар когато ходиш, купувай зеленчуци само от онова красиво, стройно момиче, там на последната сергия. Никога няма да те излъже, нито в килограмите, нито в стоката. Няма да ти подмени като фокусник доматите които си избрал. И винаги ще ти подари нещо - я китка магданоз, я люта чушчица.
        Това чаровно момиче е от нашите. И е винаги на литургията. Все я гледам и не мога да и се нарадвам. Млада, сочна като прасковка. Държи в ръце свещ и се моли. Очи не мога да откъсна от нея. Отчето понякога ме гледа строго. Но как при такава красота за друго да мислиш? Как?

15.10.2013
ДЖУЛИЯ БЕЛ



ЕЛЕКТРОННИ КНИГИ

http://e-knigi.eu/ebook.php?pid=183 image Електронна библиотека Книгите|Чадъри|Джулия Бел e-knigi.eu ЧАДЪРИ Продавам чадъри на ярки цветя. Те са шарени, мили като деца. Пъстри, радост за душата и греят, греят като слънца! Продавам чадъри за важни господа. Те са стилни, черни, огромни! Дръжк


 

http://e-knigi.eu/ebook.php?pid=169 image Електронна библиотека Книгите|Срещи по пътя|Джулия Бел e-knigi.eu Ще ме чакаш и аз ще дойда,на перона свил сърцето си, ще чакаш.Ще сляза най-последна, без сили,дъхът ми ще е спрял, очите навлажнели.Ще ме чакаш и аз ще дойда,с очи сред тълпата ще ме търсиш.И в миг ще ме познаеш, зная,по усмивката, та



 

http://e-knigi.eu/ebook.php?pid=148 image Електронна библиотека Книгите|Странна жена|Джулия Бел e-knigi.eu Пред теб читателю е една прекрасна стихосбирка, излязла загадъчно на бял свят и посветила се романтично на истинската поезия без да иска. Една неуморна душа търси със стиховете си безкр




image
ДЖУЛИЯ БЕЛ -ИЗБРАНИ СТИХОВЕ... на книжен носител


СКЪП ПОДАРЪК -КЛИПОВЕ ОТ DEMIDIIN


 

  image http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2010/07/13/stihosbirka-quot-virtualni-strofi-quot-na-avtori-ot-blog yuliya2006.blog.bg

АНТОЛОГИЯ "ВИРТУАЛНИ СТРОФИ" НА АВТОРИ ОТ BLOG




Тагове:   набожен,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - (bow)
15.10.2013 22:42
(bow)
цитирай
2. kalin8 - Привет!
19.10.2013 12:31
Привет, Джу!
Б.
цитирай
3. bven - Чудесни чадъри:))
22.10.2013 09:58
Поздрави, Джули-Бел!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yuliya2006
Категория: Поезия
Прочетен: 7402438
Постинги: 1507
Коментари: 12079
Гласове: 61513
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930